~0.45 vagy 0.54 nemtom
mi a baj a manitou tpc-vel?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#12621
Írta 2003. november 03. - 00:29
#12622
Írta 2003. november 03. - 00:29
#12623
Írta 2003. november 03. - 00:14
megadják a teleszkóp sulyát: 4.5 lbs.
ezt mennyivel kell szorozni hogy kilóban kapjam meg?
#12624
Írta 2003. november 02. - 23:36
PSYLO!
Akármennyire is ki tud kotyogósodni... ;D
A Black zárt olajpatronja nem olyan nyerõ dolog...
Minute?
Akármennyire is ki tud kotyogósodni... ;D
A Black zárt olajpatronja nem olyan nyerõ dolog...
Minute?
#12625
Írta 2003. november 02. - 16:52
#12626
vendég__*
Írta 2003. november 02. - 15:38
Flame: én a hejedben így, ahogy hallottam mi kéne neked, meggondolnám azt, hogy maradok a judynál. szvsz attol már inkább csak CCsedni tudsz. a pilot se lesz nagy változás... mind2 villa jó választás, de sztem a duke levegõs volta ellenére érzékeny...
ui: és a pilot is levegõs. hártkór CC ;D
vmi marzo nem érdekel?
ui: és a pilot is levegõs. hártkór CC ;D
vmi marzo nem érdekel?
#12627
Írta 2003. november 02. - 15:33
lor: azthiszem a rugós tag célravezetõbb lenne számomra, egyrészt gondolom ocsóbb, másrészt a levegõshõz, nemárt telópumpa (plusszköltség)
Hát a váz... (Ha én gazdag lennék...) de most egy Activeot hajtok amig ki nem törik alólam eladni úgyse tudom senkinek :
Gondolom jön a válasz hogy inkább vázat vegyek
Hát a váz... (Ha én gazdag lennék...) de most egy Activeot hajtok amig ki nem törik alólam eladni úgyse tudom senkinek :
Gondolom jön a válasz hogy inkább vázat vegyek
#12628
Írta 2003. november 02. - 15:12
A Pilot vette át a Judy helyét,szóval feltételezem,acélrugós,ergo érzékenyebb,mint a levegõs Duke.Bár a Dukeban meg van egy kisebb kamra,ami ami felelõs a kisebb döccenõkért,amikor a rendes légrugó még nem indul meg,de azért nem az igazi...És van pár darab,ami lassan ereszti a levegõt,persze,ez nem probléma,ha van telópumpád,csak figyelni kell rá.
#12629
Írta 2003. november 02. - 14:29
agresszív CC, ez a jó kifejezés
szeretek kirándulni, jó érzés mászni (mármint, amikor már feért az ember, jó érzésel tölt el, ahogy kicsit fáradtan körbenézek és gyönyörût látok, pl.: tegnap Pilis-csúcson)
De lefelé kizárólag terepen szeretek jönni, és az se baj, ha kicsit durvább és meredek!!
ezért gondoltam, hogy nekem az U-turn lenne jobb, mert a kitekerem, megemeli az elejét a gépnek, ami meredek lejtön segít kicsit
viszonta full levegõs 1.4 kg!!!! viszont az talán cc-sebb
a pilotot néztem 50 körül van az új ára, de lehet elnéztem valamit!
szeretek kirándulni, jó érzés mászni (mármint, amikor már feért az ember, jó érzésel tölt el, ahogy kicsit fáradtan körbenézek és gyönyörût látok, pl.: tegnap Pilis-csúcson)
De lefelé kizárólag terepen szeretek jönni, és az se baj, ha kicsit durvább és meredek!!
ezért gondoltam, hogy nekem az U-turn lenne jobb, mert a kitekerem, megemeli az elejét a gépnek, ami meredek lejtön segít kicsit
viszonta full levegõs 1.4 kg!!!! viszont az talán cc-sebb
a pilotot néztem 50 körül van az új ára, de lehet elnéztem valamit!
#12630
vendég__*
Írta 2003. november 02. - 14:20
attol függ mire. ha izom cécé akkor atlán pilot, mert duke néha pogózhat -az okosak szerint- viszont minden szotyola magot kimozog. sztem is sok a 80 en használt pilotért, akkor talán már inkább tyúk ess el! ;D
#12631
Írta 2003. november 02. - 13:04
Hello
Új telo vásárlás elött állok és véleményekre lennék kíváncsi, HELP plíz!
Egy Merida Xc-mission vázból szedem ki a RS Judy XC-met (2001) és egy hasonlóan szép mozgású, de nagyobb teljesítényû teleszkópot szeretnék.
Ennek már kicsit mindene kivan szerintem, túrázni nagyon jó és kényelmes, de ha keményen szaggatok lefelé, akkor már igencsak eléri a képességei határait
kb. 80-90 ezer forintot szánnék rá
most látta apróban RS Pilot Race-t 80ért.
egy hónapos, de egy ismerõs azt mondta sok érte a 80
filózom még egy új Duke Sl-en is, azmost 85
de ebbõl meg nem tudom hogy U-turn ost vegyek vagy inkább full levegõset, ez utóbbi csak 1.4 kg ,míg a U-turn os 1.9!!
NOS?????
Új telo vásárlás elött állok és véleményekre lennék kíváncsi, HELP plíz!
Egy Merida Xc-mission vázból szedem ki a RS Judy XC-met (2001) és egy hasonlóan szép mozgású, de nagyobb teljesítényû teleszkópot szeretnék.
Ennek már kicsit mindene kivan szerintem, túrázni nagyon jó és kényelmes, de ha keményen szaggatok lefelé, akkor már igencsak eléri a képességei határait
kb. 80-90 ezer forintot szánnék rá
most látta apróban RS Pilot Race-t 80ért.
egy hónapos, de egy ismerõs azt mondta sok érte a 80
filózom még egy új Duke Sl-en is, azmost 85
de ebbõl meg nem tudom hogy U-turn ost vegyek vagy inkább full levegõset, ez utóbbi csak 1.4 kg ,míg a U-turn os 1.9!!
NOS?????
#12632
Írta 2003. november 02. - 12:20
04' Suntour XC-Pro D-TA: Most már pár napja aktívan tesztelem, eddig 1 apró hibát/igénytelenséget vettem észre. A kormányon lévõ útállító kar tengelye nincs rendesen rögzítve, ezért idõnként vissza kell nyomkodni.
A telóval abszolút elégedett vagyok, eddig fõleg CC körülmények között teszteltem, arra abszolút jó. Kiállva egy mozdulattal le lehet ültetni, kiállva mászásnál max 1-2 centit mozog így be, visszaülve pedig a 72 kilómmal még szép lassan ki tudja tolni magát teljes útra.
Amit igazán érdekesnek találtam, az a suntour oldalán lévõ infók: Elvileg air/air rendszerû, ehelyett acélrugó+nyílt olajfürdõ. Még a boltban átnéztük, miután a szelepek hiánya gyanús lett. Elvileg 12 centit mozog, gyakorlatilag 12.5 centit sikerült már bemozdítani (lenyomott úthosszállítóval, úgy teljesen felpuhul). Mellesleg a forgalmazó, a boltos is mind 13 centirõl kapott infot, és acélrugó+nyílt oljafürdõrõl, úgyhogy azóta vagy átnevezték, vagy a februárban bejövõ D-TA-k már levegõsek lesznek?
Amire én használom, több, mint tökéletes (napi 50 km városban (munkába járás vidékrõl), ezen felül túristautak, erdei utak, lejtõzés max 1-1.5 méter szintkülönbségû ugrásokkal).
A telóval abszolút elégedett vagyok, eddig fõleg CC körülmények között teszteltem, arra abszolút jó. Kiállva egy mozdulattal le lehet ültetni, kiállva mászásnál max 1-2 centit mozog így be, visszaülve pedig a 72 kilómmal még szép lassan ki tudja tolni magát teljes útra.
Amit igazán érdekesnek találtam, az a suntour oldalán lévõ infók: Elvileg air/air rendszerû, ehelyett acélrugó+nyílt olajfürdõ. Még a boltban átnéztük, miután a szelepek hiánya gyanús lett. Elvileg 12 centit mozog, gyakorlatilag 12.5 centit sikerült már bemozdítani (lenyomott úthosszállítóval, úgy teljesen felpuhul). Mellesleg a forgalmazó, a boltos is mind 13 centirõl kapott infot, és acélrugó+nyílt oljafürdõrõl, úgyhogy azóta vagy átnevezték, vagy a februárban bejövõ D-TA-k már levegõsek lesznek?
Amire én használom, több, mint tökéletes (napi 50 km városban (munkába járás vidékrõl), ezen felül túristautak, erdei utak, lejtõzés max 1-1.5 méter szintkülönbségû ugrásokkal).
#12633
Írta 2003. november 02. - 10:51
#12634
vendég_gibgab_*
Írta 2003. november 02. - 10:09
kössz a tanácsokat egyébként azért kérdeztem mert már szétszedtem és mikor csavartam ki eleresztett
egy kis levegõt és nincs rajta szelep így arra gondoltam hogy tulnyomásos kamrában szerelték össze hát az meg nékünk nincccsen. De most hogy jól leoltottatok már biztosan müködni fog még egszer köszönöm tanácsaitok, majd fontolóra veszem. ;D
egy kis levegõt és nincs rajta szelep így arra gondoltam hogy tulnyomásos kamrában szerelték össze hát az meg nékünk nincccsen. De most hogy jól leoltottatok már biztosan müködni fog még egszer köszönöm tanácsaitok, majd fontolóra veszem. ;D
#12635
Írta 2003. november 02. - 04:00
#12636
Írta 2003. november 02. - 02:36
Ismer valaki olyan USD villát ami nem olyan rendszerû, hogy egyik oldal rugó, másik oldal csillapítás? Avalance?
#12637
Írta 2003. november 02. - 01:53
lazagab:
jól megmondom: ha a DH-ról van szó az szétszedhetõ nyílt patronos, errõl van is egy cikk valamelyik tavalyi bikkmakkban, amikor megjelent ez a villa. Ha egyéb típus azt nem tudom.
jól megmondom: ha a DH-ról van szó az szétszedhetõ nyílt patronos, errõl van is egy cikk valamelyik tavalyi bikkmakkban, amikor megjelent ez a villa. Ha egyéb típus azt nem tudom.
#12638
Írta 2003. november 02. - 00:14
méne lehetne szetszedni?
ez csak egy villa, nem? milyen? ess neki. baja nem lesz.... es ne kerdezoskodj, ha ugysem valaszol senki ;D
habár proba cseresznye...
ja, modositom:
ha NEM ertessz hozza, akkor ugyis mind1, eltolod a szamarat egy szervizbe, ott meghergelik neked. ha meg ertessz hozza, akkor nem kerdezted volna.
mindamellett ebben is elhasznalodik az olaj, szal szerelhetonek KELL lennie....
ez csak egy villa, nem? milyen? ess neki. baja nem lesz.... es ne kerdezoskodj, ha ugysem valaszol senki ;D
habár proba cseresznye...
ja, modositom:
ha NEM ertessz hozza, akkor ugyis mind1, eltolod a szamarat egy szervizbe, ott meghergelik neked. ha meg ertessz hozza, akkor nem kerdezted volna.
mindamellett ebben is elhasznalodik az olaj, szal szerelhetonek KELL lennie....
#12639
Írta 2003. november 01. - 23:56
#12640
Írta 2003. november 01. - 23:20
en mega zt olvastam mar sokszor, hoyg mar beirtam egyszer de nem valaszolt senki de berakom megegyszer.
nezd emg ah szetszedhetonek tunik akko szetszedheto!
nezd emg ah szetszedhetonek tunik akko szetszedheto!