nem, csak...
szegénykémnek nincs agya.
vigyázz, a kenyérszörny ujra támad! ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere
Started by
Bikemag
, 2001. June 02. 02:46
#11721
Posted 2004. January 14. - 18:37

#11722
Posted 2004. January 14. - 18:28

#11723
Posted 2004. January 14. - 18:21

Haverom most akar összerakni egy bicájt és suntour telót akar belerakni!Durvulásra!Suntournak van ilyen telója nem?Vélemény?nincs túl sok pénze azért gondolkodik ebben!
#11724
Posted 2004. January 14. - 18:02

szertem nyugodtan epithetsz olyan kereket ami jo tarcsahoz is meg v fekhez is.
nincs nagy arkulombseg
de ha jo elsokerek ami kompatible v fekkel meg tarcsaval is akko privi.
nincs nagy arkulombseg
de ha jo elsokerek ami kompatible v fekkel meg tarcsaval is akko privi.
#11725
Posted 2004. January 14. - 17:54

váltó: Sora ~5ezer kerék... nemtom. gondolom nem tárcsához kell. MARS agyak, vagy Acor, vagy Bike+, meg valami vuelta felni 3ezerért darabja. hümm?
#11726
Posted 2004. January 14. - 17:48

50e Ft-bõl szeretném még kihozni ??? a többi alkatrészt ??? tudom ebbõl csak gagyit lehet, de mégis milyen váltót vegyek bele, ami olcsó hegyre is tudok vele menni, és nem baj ha nem nehéz. Ezenkívül milyen kereket tudok venni?
#11727
Posted 2004. January 14. - 17:44

#11728
Posted 2004. January 14. - 17:39

Mit szóltok a Matrix Airborn, Mozo RM500A párosításhoz? Remléem így kapok egy nemrossz terepre való cangát, ugye?!
#11729
Posted 2004. January 14. - 17:01

#11730
Posted 2004. January 14. - 14:29

A fékhídhoz:
Ha merev akkor acél, nem? Ha kikönnyíted nem lesz nagyon nehéz (vághatsz bele nagyobb szöveget is, akár) és kevésbé törik.
Ha merev akkor acél, nem? Ha kikönnyíted nem lesz nagyon nehéz (vághatsz bele nagyobb szöveget is, akár) és kevésbé törik.
#11731
Posted 2004. January 14. - 10:23

#11732
Posted 2004. January 13. - 22:37

kell a hutes miatt a tarcsara a nyitas.
az meg, hoyg miylen forma mindegy
udv a klubban!
az meg, hoyg miylen forma mindegy
udv a klubban!
#11733
Posted 2004. January 13. - 22:18

na,ne az cikizzen már,aki szintén "kifuratta" a saját tárcsáját!:DDDD
kicsike felirat lenne,én is így gondoltam
na majd akkor meglássuk,elsõnek a teló érkezzen meg:D
kicsike felirat lenne,én is így gondoltam
na majd akkor meglássuk,elsõnek a teló érkezzen meg:D
#11734
Posted 2004. January 13. - 22:05

szep z1-nek van tobbfele hidja ami ott rajta van az a grammanias valtozat.
pl 10mm almgsi3-as mezbol nyugodtan
vagyis atlag kaphato alukbol nyugodtan csinalhatsz.
minden cnc mer az a meno
berakom es kicéencézem.
10-es lemezbol mehet
csak szamolj a szoveg gyengito hatasaval!
pl 10mm almgsi3-as mezbol nyugodtan
vagyis atlag kaphato alukbol nyugodtan csinalhatsz.
minden cnc mer az a meno
berakom es kicéencézem.
10-es lemezbol mehet
csak szamolj a szoveg gyengito hatasaval!
#11735
Posted 2004. January 13. - 19:40

Nem vágom, hogy milyen ötvözetbõl készült az redeti fékhíd, de valószínüleg u.o. vagy közel azonos fizikai tulajdonságokkal rendelkezõ anyagbõl kéne CNC-zni a cuccost úgy, hogy bazi merev legyen a szerkezet.
Az eredetit azt valszeg rendesen letesztelték, ... amig a végleges forma (lukak) kialakultak az adott anyagból.
Az eredetit azt valszeg rendesen letesztelték, ... amig a végleges forma (lukak) kialakultak az adott anyagból.
#11736
Posted 2004. January 13. - 19:31

Morton;
bocs,akkor nem szólok arról,h nekem is spéci tárcsám van :-X
és,h van,aki ugyanazon srácnál készült láncvezetõt használ:)
és,ha tudni akarod,sztem a régi Marzoknak a leggyengébb alkatrészük a fékhíd,láttam már egy olyat,ami attól tört L,h leszerelt állapotban kézzel hajlítgatták...Nos,ugyanilyen jó az utángyártott is lehet minimum...
Az elõtted szóló pedig azt mondta,h
Palmi;milyen anyagból kéne készülnie szted?
bocs,akkor nem szólok arról,h nekem is spéci tárcsám van :-X
és,h van,aki ugyanazon srácnál készült láncvezetõt használ:)
és,ha tudni akarod,sztem a régi Marzoknak a leggyengébb alkatrészük a fékhíd,láttam már egy olyat,ami attól tört L,h leszerelt állapotban kézzel hajlítgatták...Nos,ugyanilyen jó az utángyártott is lehet minimum...
Az elõtted szóló pedig azt mondta,h
a CNC vágás pedig nem egyenlõ a tárcsa szétfurkálásávalFékhidat is lehet csinálni biztosan
Palmi;milyen anyagból kéne készülnie szted?
#11737
Posted 2004. January 13. - 19:22

Mielõtt felülsz kipróbálni az új átalakított telódat azért harapj bele egyet a stucnidba!
Legalább szokod az ízét! ;D
(Tejbe-rízs, tejbe-gríz, buding nyamm-nyamm finom ételek de nem enném hetekig ;D )
Ezt az ötletet berakom a féktárcs szétfurkálása mellé.
Csatlakozom az elõttem szólóhoz mindent lehet csak van amit nem érdemes!!!
Legalább szokod az ízét! ;D
(Tejbe-rízs, tejbe-gríz, buding nyamm-nyamm finom ételek de nem enném hetekig ;D )
Ezt az ötletet berakom a féktárcs szétfurkálása mellé.
Csatlakozom az elõttem szólóhoz mindent lehet csak van amit nem érdemes!!!
#11738
Posted 2004. January 13. - 18:27

#11739
Posted 2004. January 13. - 18:14

#11740
Posted 2004. January 13. - 18:07

Fékhidat is lehet csinálni biztosan, én egy régi MBAH-ban láttam Nagy Gábor (Õ a DeHogy szervezünk versenyt szakosztály vezetõje) Z1 ét amin valami buzinagy, állitólag Trabi motorblokkból készített fékmerevítõ volt. Elég viccesen nézett ki.
"Mindent lehet, csak van amit nem szabad!"
"Mindent lehet, csak van amit nem szabad!"