MOZO R500A -->R500A ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Teleszkópok - általános eszmecsere
Indította
Bikemag
, 2001. június 02. 02:46
#11341
Írta 2004. január 30. - 17:37

#11342
Írta 2004. január 30. - 17:31

Ami a bikeposta oldalán van Mozo R500A az most melyik a teló? Az RM500a vagy R500??? Ez a teló nem túl kemény az én pehejsúlyomnak (50). Mennyier szépen mozog? mert 18e Ft az nem olyan rossz.
#11343
Írta 2004. január 30. - 17:26

Hello Mindenki!
Most láttam meg az új Mag-ban a Bomber EXR Pro-t. Az lenne a kérdésem, h ennek a rugóútja fix 120 mm v. esetleg állítható. Tud vki vmit???? ???
Most láttam meg az új Mag-ban a Bomber EXR Pro-t. Az lenne a kérdésem, h ennek a rugóútja fix 120 mm v. esetleg állítható. Tud vki vmit???? ???
#11344
Írta 2004. január 30. - 16:29

#11345
Írta 2004. január 30. - 15:56

aki rugóút növelés céljából tuningolja a teleszkópját, az már fél lábbal az intenziv osztályon van!
az okés, hogy minden telszkóp (tán a sid nem) túl van egy icipicittervezve, hogy az elõre nem látható kiképzést is bírja ('01 '02 marzokat rendszeresen szidók most kíméljenek) de ezt a minimumot nem éri meg kicsiholni belõle! általában 5-10 mm-t nyerhetsz, ha ügyes vagy. és ennyit nem ér meg. én tudom, csináltam 89 mm delta tl-bõl 104 mm-t, de túl sok idõ, sok pénz, és nem jobb egy fikarcnyival sem, mivel nem vettem észre, hogy 15 mm-rel többet mozog.
a másik, mitõl meg feláll a szõr a hátamon, hog merev vázba 150-nél többet mozgó teló. még a 150 mm is túlzás, de hogy a 200.... ez teljesen elmebeteg gondolat. nem csopperes lesz a bicikli, hanem irányíthatatlan!! gondolkozz: a fejcsõszög kb 1 fokot laposodik minden 20 mm emelés után. 110-rõl (ennyi ajánlott az erbornba) 200-ra van 90 mm. óvatos becsléssel is 67 fok fejcsõszög... (mellette vagy 380 mm magas monoblokkház...) - ezek tökéletes adatok egy sziklaugró váznak, de nem egy merevnek!
ha jót akartok magatoknak, felejtsétek el nagyon gyorsan!
az okés, hogy minden telszkóp (tán a sid nem) túl van egy icipicittervezve, hogy az elõre nem látható kiképzést is bírja ('01 '02 marzokat rendszeresen szidók most kíméljenek) de ezt a minimumot nem éri meg kicsiholni belõle! általában 5-10 mm-t nyerhetsz, ha ügyes vagy. és ennyit nem ér meg. én tudom, csináltam 89 mm delta tl-bõl 104 mm-t, de túl sok idõ, sok pénz, és nem jobb egy fikarcnyival sem, mivel nem vettem észre, hogy 15 mm-rel többet mozog.
a másik, mitõl meg feláll a szõr a hátamon, hog merev vázba 150-nél többet mozgó teló. még a 150 mm is túlzás, de hogy a 200.... ez teljesen elmebeteg gondolat. nem csopperes lesz a bicikli, hanem irányíthatatlan!! gondolkozz: a fejcsõszög kb 1 fokot laposodik minden 20 mm emelés után. 110-rõl (ennyi ajánlott az erbornba) 200-ra van 90 mm. óvatos becsléssel is 67 fok fejcsõszög... (mellette vagy 380 mm magas monoblokkház...) - ezek tökéletes adatok egy sziklaugró váznak, de nem egy merevnek!
ha jót akartok magatoknak, felejtsétek el nagyon gyorsan!
#11346
Írta 2004. január 30. - 14:12

Csak érdekeségképpen, nemtudod milyen "technikai újítást" ?
Amiket az idei Hungarz:A csúcspéldányokban már megtalálhatsz, bõvebben nem kérdeztem utána. Épp elég döbbenet volt az 1.2 kilós telót a kezemben tartani...

#11347
Írta 2004. január 30. - 13:58

szvsz még psylo is kérdéses...
Majd ha eltörik a teló a 205-ös pizzától,akkor megírom ;D
#11348
Írta 2004. január 30. - 13:54

szükséges de nem elégséges feltétele.
amugy perszehogy nem lesz semmi belõle, miért lenne.... :-X
amugy perszehogy nem lesz semmi belõle, miért lenne.... :-X
#11349
Írta 2004. január 30. - 13:49

tamaska, nyugi úgy se lesz belõle semmi ;D de a nagyobb rugó elengedhetetlen kelléke az operációnak vagy nem?
#11350
Írta 2004. január 30. - 13:46

kedves málna. a "tegyél bele nagyobb rugót" az poén volt. vagy ha nem, akkor :-X
mindenesetre a nyomórudat is meg kellene hosszabbitani, és azt is meg kellene vizsgálni, hogy a kihúzás ellenére a becsúszószár alja még beleér-e a perselyekbe. végülis ennyi. ha beleteszel egy nagyobb rugót, akkor annyi történik, mintha elõfeszitenéd.
de. az én ajánlatom csak annyi, hogy ne akarjatok mindenbõl déhágépet csinálni, mert_az_nem_vezet_jóra. hümm? mindent arra használj, amie kitaláltak, vagy közel arra, és akkor nem lesz baj. egyébkánt senki se vállalja érted a felelõsséget.
mindenesetre a nyomórudat is meg kellene hosszabbitani, és azt is meg kellene vizsgálni, hogy a kihúzás ellenére a becsúszószár alja még beleér-e a perselyekbe. végülis ennyi. ha beleteszel egy nagyobb rugót, akkor annyi történik, mintha elõfeszitenéd.
de. az én ajánlatom csak annyi, hogy ne akarjatok mindenbõl déhágépet csinálni, mert_az_nem_vezet_jóra. hümm? mindent arra használj, amie kitaláltak, vagy közel arra, és akkor nem lesz baj. egyébkánt senki se vállalja érted a felelõsséget.
#11351
Írta 2004. január 30. - 13:39

:Azaz kiegészíteném egy Hungary:A telóval is, de az egyedi gyári tuning volt, és nem a rugóútját növelték, habem a csúcspéldányba belezsúfoltak még utólag némi technikai újítást. 1 versenyszezont lehúzott gond nélkül.

Csak érdekeségképpen, nemtudod milyen "technikai újítást" ?
#11352
Írta 2004. január 30. - 13:35

Az egyetlen villa, amit láttam, hogy 1 év használatot túlélt tuninggal, az egy 10 centire emelt Suntour XC60 -as volt. Pedig dirt jumpra, és állatkodásra használta a tulaja. Igaz, mivel bringaszervizben dolgozik, megvolt a lehetõsége normálisan karbantartani, és nem házibarkácstuning megoldásokkal csinálta.
Azaz kiegészíteném egy Hungary:A telóval is, de az egyedi gyári tuning volt, és nem a rugóútját növelték, habem a csúcspéldányba belezsúfoltak még utólag némi technikai újítást. 1 versenyszezont lehúzott gond nélkül.
Azaz kiegészíteném egy Hungary:A telóval is, de az egyedi gyári tuning volt, és nem a rugóútját növelték, habem a csúcspéldányba belezsúfoltak még utólag némi technikai újítást. 1 versenyszezont lehúzott gond nélkül.
#11353
Írta 2004. január 30. - 13:14

mondjuk nagyobb rugóval... csak nem biztos, hogy megéri 2 centivel nagyobb rugóútért 1 hét bicó - 1 hónap kórház és körbe körbe...
nem is érdemes tuningolni a villákat, talán egy r500kibírná ;D a dj3akat is csa azér lehet, mert nem sokat változtak tavaly óta (felépítésben) ezért 130ra vannak 'belõve' ... vegyél újat...
nem is érdemes tuningolni a villákat, talán egy r500kibírná ;D a dj3akat is csa azér lehet, mert nem sokat változtak tavaly óta (felépítésben) ezért 130ra vannak 'belõve' ... vegyél újat...
#11354
Írta 2004. január 30. - 13:08

#11355
Írta 2004. január 30. - 12:35

Az lenne a kérdésem hagy egy Rs judy xlc-t hogyan lehetne feltuningolni?Pl hogy nagyobb rugóútja legyen szebben mozogjon stb
#11356
Írta 2004. január 30. - 12:00

Duke 210mm
mineK??? ha jol tom az maraton teló, nem? és milyen fékkel, mert nem mindegy, hogy alivio, vagy m4... :
elég fura táblázat.. én duke ra soha nem tennék 210es pizzát, szvsz még psylo is kérdéses... a boxer nem bírja a 230as hopeot?
mineK??? ha jol tom az maraton teló, nem? és milyen fékkel, mert nem mindegy, hogy alivio, vagy m4... :


#11357
Írta 2004. január 30. - 07:52

#11358
Írta 2004. január 30. - 01:56

Periszkóp nem volt hozzá, hogy átlásson a kormány fölött, ha a nyeregben ül?merida matts dual fun
zoom USD villa
sracnak mellmagassagban volt a kormany LOL ;D rohejesen nez ki.. ;D
Az elõzõ vázamban most jól néz ki a JuniorTé, de az a váz hátul is mozog úgy 15 centit...
#11359
Írta 2004. január 30. - 00:14

fogasMerev vázba 20 centit mozgó telót, na nee. Ezt most felejtsd el.
merida matts dual fun
zoom USD villa
sracnak mellmagassagban volt a kormany LOL ;D rohejesen nez ki.. ;D
#11360
Írta 2004. január 30. - 00:11

azért az airborne-nak a homlokcsövét szerintem nem lehet csak ugy hipp-hopp "letépni".... :
