Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Teleszkópok - általános eszmecsere

- - - - -

  • This topic is locked This topic is locked
16970 replies to this topic

#21
kölyök8

kölyök8

    maximus

  • fórumtag
  • 13,478 posts
Thx! És milyen ez a Marzo Dirt Jam Pro?! NEm tudok túl sokat róla... Azért jól mozog?

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt. :D


#22
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
uj vagy hasznalt?

aproban

http://apro.bikemag.hu/detail.php?siteid=71117

http://apro.bikemag.hu/detail.php?siteid=70936

http://apro.bikemag.hu/detail.php?siteid=70695
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#23
kölyök8

kölyök8

    maximus

  • fórumtag
  • 13,478 posts
40-50-ért lehet már valami jó kis telót kapni merev vázas bulibringába? Városi ugribugri, esetleg 4X, ilyesmire kéne.

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt. :D


#24
Spalya

Spalya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 301 posts
Ja és mégvalami a váll és a becsúszó közt bizos nem ereszt! Szimmering meg o-gyûrû csere (a kupakban). Meg nem árt szelepkulccsal meghúzni a szelepet, vagy akár kicserélni. Gumisnál megcsinálják 5ft-ért. Természetesen kezd a szelepcserével és folytasd az o-gyûrû cserével a kettõ együtt megvan 150ft-ból! :D Csak utána vidd szervizbe szimeringet cserélni.

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor


#25
Spalya

Spalya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 301 posts
Nem birom megérteni, hogy a Vole már megint miért ért egyet velem? :D
Szóval alattam volt egy manitou black super elite, asszem a merida trans mission compba szerelve, azzal másztam, dörtöztem, meg déháztam, és nem koppant össze. A manitourol ne beszéljünk... kiesik a villanyak a stance 100 boltonból
De csak alattam! :D

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor


#26
Spalya

Spalya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 301 posts

Már ne haragudjatok, de akkor az milyen teszt amikor egy villa nincs rendesen beállítva és az olajszint sincs belõve a biker-hez?? Ez ugyanolyan mintha egy csúcskategóriás váltót nem állítasz be rendesen és akkor fikázod, hogy milyen szar...
Mégegyszer hangsúlyozom, ha egy Marzocchi villát ( nem az olcsó Taiwani modellek)
vki rendesen beállít a súlyához, azt soha nem fogja lekoppantani , szerintem ezzel mások is egyetértenek.


Nem tudom hol irtam azt hogy nem állítjuk be. Csak megjegyeztem hogy gyárilag szar.

"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor


#27
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
levegõ eresztésére szimmeringcsere a megoldás.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#28
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts

Hát akkor itt kiesett a Manitou és a Rockshox is ! :D


Sajnos szinte mindegyikkel igy van, nem is mondtam hogy nem. A Marzot azert emeltem ki, mert egy korabbi postra valaszoltam, amiben szinten a Marzo volt kiemelve.
Tovabbra is tartom, hogy nem a tesztelok hibaja ha leutik a villat, hanem a gyartoke. Es az nem igaz, hogy ha eleg olajat tennenek a villaba ahoz hogy ne koppanjon le akkor mar nem mozogja ki az utjat, mert akkor konstrukcios hiba van. Tehat valaszthatok hogy vagy kimozogja amit eloirnak es koppan, vagy nem koppan, de akkor nem is mozog annyit? Erdekes lenne.


MXC -ben ragasztott becsuszo-vall van, ugyhogy azt kulon valszeg nem is lehet kapni, csak egyben.

"A levegõ valahol a vállon belül jut ki"

Na ez viszont lehetetlen. A becsuszo be van ragasztva, es a teteje a vall tetejeig er, vagyis ha ott kijon a levego a becsuszobol, akkor a kupak mellett egybol a kulvilagba kene hogy tavozzon, ha pedig alul szokik a levego, akkor szimering vagy o gyuru problema.
Ha meg garis, akkor meg kell hogy csinaljak, ha nem garis, akkor valami kis osszeget fizetned kell, attol fugg mi a baj.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#29
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6,613 posts
Szerintem csak tömítést vagyis szimeringet kell cserélned, a becsúszóknak nem tehetnek arról, hogy engedi a levegõt !

A becsúszók 25-30e körül lehetnek.

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#30
padam

padam

    vendég

  • fórumtag
  • 20 posts
Hellósztok!

Van egy Marzocchi MXC AIR teleszkópom aminek mind a két szára ererszt.A levegõ valahol a vállon belül jut ki.Nem tudjátok hogy lehetne a becsúszók cseréje nélkül megoldani?Amúgy mennyibe kerül hozzá a becsúszó?

Elõre is köszi.

#31
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10,884 posts
Jaja, csak a Trojana a nyerõ:D
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#32
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6,613 posts

Ugy kene arulni hogy az hasznalhato legyen, es ne kelljen egybol beleganyolni, mert egy atlag felhasznalo nem ert hozza annyira es nem is akar egybol azzal foglalkozni, hogy olajat cserel benne.


Hát akkor itt kiesett a Manitou és a Rockshox is ! :D

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#33
SIMMONS

SIMMONS

    vendég

  • fórumtag
  • 172 posts
Azért van benne kevesebb olaj, mert az felhasználók nagy átlagának a testsúlyához ez a jó. Ha több olajat raknának bele akkor az átlagnak ki se mozogná a megadott rugóutat.

#34
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts

Már ne haragudjatok, de akkor az milyen teszt amikor egy villa nincs rendesen beállítva és az olajszint sincs belõve a biker-hez?? Ez ugyanolyan mintha egy csúcskategóriás váltót nem állítasz be rendesen és akkor fikázod, hogy milyen szar...
Mégegyszer hangsúlyozom, ha egy Marzocchi villát ( nem az olcsó Taiwani modellek)
vki rendesen beállít a súlyához, azt soha nem fogja lekoppantani , szerintem ezzel mások is egyetértenek.


En a masik oldalrol kozelitenem meg a dolgot. Miert dobjak ugy piacra a Marzo villakat, hogy barki alatt lecsattan? Spalya nem szaz kilo, mondjuk agyilag nincs teljesen rendben, de azert a villanak birnia kene. :D
Ugy kene arulni hogy az hasznalhato legyen, es ne kelljen egybol beleganyolni, mert egy atlag felhasznalo nem ert hozza annyira es nem is akar egybol azzal foglalkozni, hogy olajat cserel benne.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#35
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts

Már ne haragudjatok, de akkor az milyen teszt amikor egy villa nincs rendesen beállítva és az olajszint sincs belõve a biker-hez?? Ez ugyanolyan mintha egy csúcskategóriás váltót nem állítasz be rendesen és akkor fikázod, hogy milyen szar...
Mégegyszer hangsúlyozom, ha egy Marzocchi villát ( nem az olcsó Taiwani modellek)
vki rendesen beállít a súlyához, azt soha nem fogja lekoppantani , szerintem ezzel mások is egyetértenek.


Tündibündi,ezt úgy mondod,mintha más villát nem kéne / lehetne úgy beállítani,h koppanjon vészesen... !

#36
SIMMONS

SIMMONS

    vendég

  • fórumtag
  • 172 posts

Már bocs de amikor kapok egy bringát tesztre full gyári állapotban, akkor gyári a villa olaj szintje, de az összes marzo lekoppan. Ez a gáz! És meg egy rohadt felcsattanás gátlót sem raknak bele. Ezért nyilván kimozogja a gyári utat. Szóval igazán össze rak6nának rendesen egy villát a gyárban.




Már ne haragudjatok, de akkor az milyen teszt amikor egy villa nincs rendesen beállítva és az olajszint sincs belõve a biker-hez?? Ez ugyanolyan mintha egy csúcskategóriás váltót nem állítasz be rendesen és akkor fikázod, hogy milyen szar...
Mégegyszer hangsúlyozom, ha egy Marzocchi villát ( nem az olcsó Taiwani modellek)
vki rendesen beállít a súlyához, azt soha nem fogja lekoppantani , szerintem ezzel mások is egyetértenek.

#37
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,703 posts
sztem az nrs jobb választás lenne, bár giant buzi vagyok kicsit, és antikona is annyira

#38
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts

Sikerült fialtatni a $-t ?


Több mint a fele pízed már megvan,jaja;)
És mire Ljön február sztem 8-D szal lesz akkor más is.
Csak azt nem tudom,h;
-Kona Bear és bele Psylo
-vagy teljesítményorientáltabb irányok,és NRSbe bele a 80-ra ültetett Judy v Z1, vagy még ráadásul Marsot is szerváljak (már,ha van még 1általán)

Tegnap voltam tekerészni a szomszéddal hogy megjavítottuk a kereket - és annyira tetszik a Mars... Könnyû, a nem túl nagy átmérõknek köszönhetõen iszonyat könnyen jár, mégsem túl filigrán, szarrá állítható, és külsõre is bejön.

Meglássuk :-/

#39
07aszp

07aszp

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 638 posts

lehet hogy sok olajat raktam a pikebe anno, de inkább többet mint kevesebbet
olajcsere elõtt össze tudtam csukni, utána nem néztem

sztem jó ha vmi néha koppan, de azért ne nagyot
boxxer is összecsukós, bár sztem már nincs benne olaj, legalábbis kijött elég sok már..


Én ma megyek ugrálni, ott majd meglátom mennyire csuklik össze. maximumig van töltve 5Ws olajjal, és pontosan 178mm lóg ki a becsúszókból. :)
urban dh közben olyan 16cmt kimozog.
Hull York Medical School
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe

#40
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6,613 posts
Sikerült fialtatni a $-t ?

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.