Jelentkezz be Regisztrálj
Teleszkópok - általános eszmecsere
#21
Posted 2006. January 09. - 16:05
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#22
Posted 2006. January 09. - 16:02
aproban
http://apro.bikemag.hu/detail.php?siteid=71117
http://apro.bikemag.hu/detail.php?siteid=70936
http://apro.bikemag.hu/detail.php?siteid=70695
RAUH-Welt
B E G R I F F
#23
Posted 2006. January 09. - 15:56
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#24
Posted 2006. January 08. - 21:04
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#25
Posted 2006. January 08. - 21:01
Szóval alattam volt egy manitou black super elite, asszem a merida trans mission compba szerelve, azzal másztam, dörtöztem, meg déháztam, és nem koppant össze. A manitourol ne beszéljünk... kiesik a villanyak a stance 100 boltonból
De csak alattam!
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#26
Posted 2006. January 08. - 20:55
Már ne haragudjatok, de akkor az milyen teszt amikor egy villa nincs rendesen beállítva és az olajszint sincs belõve a biker-hez?? Ez ugyanolyan mintha egy csúcskategóriás váltót nem állítasz be rendesen és akkor fikázod, hogy milyen szar...
Mégegyszer hangsúlyozom, ha egy Marzocchi villát ( nem az olcsó Taiwani modellek)
vki rendesen beállít a súlyához, azt soha nem fogja lekoppantani , szerintem ezzel mások is egyetértenek.
Nem tudom hol irtam azt hogy nem állítjuk be. Csak megjegyeztem hogy gyárilag szar.
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#27
Posted 2006. January 08. - 20:01
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#28
Posted 2006. January 08. - 18:46
Hát akkor itt kiesett a Manitou és a Rockshox is !
Sajnos szinte mindegyikkel igy van, nem is mondtam hogy nem. A Marzot azert emeltem ki, mert egy korabbi postra valaszoltam, amiben szinten a Marzo volt kiemelve.
Tovabbra is tartom, hogy nem a tesztelok hibaja ha leutik a villat, hanem a gyartoke. Es az nem igaz, hogy ha eleg olajat tennenek a villaba ahoz hogy ne koppanjon le akkor mar nem mozogja ki az utjat, mert akkor konstrukcios hiba van. Tehat valaszthatok hogy vagy kimozogja amit eloirnak es koppan, vagy nem koppan, de akkor nem is mozog annyit? Erdekes lenne.
MXC -ben ragasztott becsuszo-vall van, ugyhogy azt kulon valszeg nem is lehet kapni, csak egyben.
"A levegõ valahol a vállon belül jut ki"
Na ez viszont lehetetlen. A becsuszo be van ragasztva, es a teteje a vall tetejeig er, vagyis ha ott kijon a levego a becsuszobol, akkor a kupak mellett egybol a kulvilagba kene hogy tavozzon, ha pedig alul szokik a levego, akkor szimering vagy o gyuru problema.
Ha meg garis, akkor meg kell hogy csinaljak, ha nem garis, akkor valami kis osszeget fizetned kell, attol fugg mi a baj.
I`m as fast as nobody!
#29
Posted 2006. January 08. - 18:03
A becsúszók 25-30e körül lehetnek.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#30
Posted 2006. January 08. - 17:27
Van egy Marzocchi MXC AIR teleszkópom aminek mind a két szára ererszt.A levegõ valahol a vállon belül jut ki.Nem tudjátok hogy lehetne a becsúszók cseréje nélkül megoldani?Amúgy mennyibe kerül hozzá a becsúszó?
Elõre is köszi.
#31
Posted 2006. January 08. - 16:41
#32
Posted 2006. January 08. - 16:06
Ugy kene arulni hogy az hasznalhato legyen, es ne kelljen egybol beleganyolni, mert egy atlag felhasznalo nem ert hozza annyira es nem is akar egybol azzal foglalkozni, hogy olajat cserel benne.
Hát akkor itt kiesett a Manitou és a Rockshox is !
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#33
Posted 2006. January 08. - 15:13
#34
Posted 2006. January 08. - 14:18
Már ne haragudjatok, de akkor az milyen teszt amikor egy villa nincs rendesen beállítva és az olajszint sincs belõve a biker-hez?? Ez ugyanolyan mintha egy csúcskategóriás váltót nem állítasz be rendesen és akkor fikázod, hogy milyen szar...
Mégegyszer hangsúlyozom, ha egy Marzocchi villát ( nem az olcsó Taiwani modellek)
vki rendesen beállít a súlyához, azt soha nem fogja lekoppantani , szerintem ezzel mások is egyetértenek.
En a masik oldalrol kozelitenem meg a dolgot. Miert dobjak ugy piacra a Marzo villakat, hogy barki alatt lecsattan? Spalya nem szaz kilo, mondjuk agyilag nincs teljesen rendben, de azert a villanak birnia kene.
Ugy kene arulni hogy az hasznalhato legyen, es ne kelljen egybol beleganyolni, mert egy atlag felhasznalo nem ert hozza annyira es nem is akar egybol azzal foglalkozni, hogy olajat cserel benne.
I`m as fast as nobody!
#35
Posted 2006. January 08. - 11:22
Már ne haragudjatok, de akkor az milyen teszt amikor egy villa nincs rendesen beállítva és az olajszint sincs belõve a biker-hez?? Ez ugyanolyan mintha egy csúcskategóriás váltót nem állítasz be rendesen és akkor fikázod, hogy milyen szar...
Mégegyszer hangsúlyozom, ha egy Marzocchi villát ( nem az olcsó Taiwani modellek)
vki rendesen beállít a súlyához, azt soha nem fogja lekoppantani , szerintem ezzel mások is egyetértenek.
Tündibündi,ezt úgy mondod,mintha más villát nem kéne / lehetne úgy beállítani,h koppanjon vészesen... !
#36
Posted 2006. January 08. - 11:06
Már bocs de amikor kapok egy bringát tesztre full gyári állapotban, akkor gyári a villa olaj szintje, de az összes marzo lekoppan. Ez a gáz! És meg egy rohadt felcsattanás gátlót sem raknak bele. Ezért nyilván kimozogja a gyári utat. Szóval igazán össze rak6nának rendesen egy villát a gyárban.
Már ne haragudjatok, de akkor az milyen teszt amikor egy villa nincs rendesen beállítva és az olajszint sincs belõve a biker-hez?? Ez ugyanolyan mintha egy csúcskategóriás váltót nem állítasz be rendesen és akkor fikázod, hogy milyen szar...
Mégegyszer hangsúlyozom, ha egy Marzocchi villát ( nem az olcsó Taiwani modellek)
vki rendesen beállít a súlyához, azt soha nem fogja lekoppantani , szerintem ezzel mások is egyetértenek.
#37
Posted 2006. January 08. - 10:48
#38
Posted 2006. January 08. - 10:45
Sikerült fialtatni a $-t ?
Több mint a fele pízed már megvan,jaja;)
És mire Ljön február sztem 8-D szal lesz akkor más is.
Csak azt nem tudom,h;
-Kona Bear és bele Psylo
-vagy teljesítményorientáltabb irányok,és NRSbe bele a 80-ra ültetett Judy v Z1, vagy még ráadásul Marsot is szerváljak (már,ha van még 1általán)
Tegnap voltam tekerészni a szomszéddal hogy megjavítottuk a kereket - és annyira tetszik a Mars... Könnyû, a nem túl nagy átmérõknek köszönhetõen iszonyat könnyen jár, mégsem túl filigrán, szarrá állítható, és külsõre is bejön.
Meglássuk :-/
#39
Posted 2006. January 08. - 10:10
lehet hogy sok olajat raktam a pikebe anno, de inkább többet mint kevesebbet
olajcsere elõtt össze tudtam csukni, utána nem néztem
sztem jó ha vmi néha koppan, de azért ne nagyot
boxxer is összecsukós, bár sztem már nincs benne olaj, legalábbis kijött elég sok már..
Én ma megyek ugrálni, ott majd meglátom mennyire csuklik össze. maximumig van töltve 5Ws olajjal, és pontosan 178mm lóg ki a becsúszókból.
urban dh közben olyan 16cmt kimozog.
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#40
Posted 2006. January 08. - 09:57
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.