Jelentkezz be Regisztrálj
Fox
#1081
Posted 2010. September 13. - 19:40
#1082
Posted 2010. September 13. - 18:52
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1083
Posted 2010. September 12. - 19:52
#1084
Posted 2010. September 12. - 19:32
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1085
Posted 2010. September 12. - 19:26
sziasztok
vettem egy uj telot
es az igazsag az hogy ilyen kategoriaju nem volt meg
par kerdesem van
ez egy f100 rlc 2009 es fox telo
szoval mikor ugratok es megemelkedik az eleje-annyira hogy a telo nem eri a foldet akkor a telo sziszego hangot ad ki, ez normalis?!
valamint a bal oldalon van valami motorszelep....ott mit lehet csinalni?
valamint szemelyre kell szabni a telot vagy van egy alapbellaitas es kesz?
igazabol csak jatszok a tekero bogyokkal de nem tudom mikor melyiket celszeru allitani
A sziszegõ hang normális, azt a visszaútcsillapítás csinálja.
A motorszelepen keresztül levegõt tudsz bele pumpálni, vagy kiereszteni, ezzel tudod állítani, hogy keményebb, vagy puhább legyen a teló. Általában 15-20%-nak kell lenni a beülésnek, akkor megfelelõ a keménysége. Ha nincs gumigyûrû a becsúszószáron, akkor ezt úgy tudod beállítani, hogy kábelkötegelõt raksz rá (ne túl szorosan, de azért maradjon a helyén) és ráülsz. Lehúzod a kábelkötegelõt a becsúszón a szimmeringig. Leszállsz, megméred a szimmering és a kötegelõ közti távolságot. Ennek a Te 100mm-es teleszkópodnál 15-20 mm-nek kell lennie. Ha több, akkor pumpálsz bele levegõt, ellenkezõ esetben kieresztesz belõle. Ehhez a mûvelethez nem árt egy teleszkóp pumpa.
A jobb száron a középsõ bordó tekerentyû a visszaútcsillapítás. Hatását észreveszed, ha teljesen betekered "+" irányba. Azt állítja, hogy milyen gyorsan rugózon vissza a villa. Ki kell tapasztalni.
A kék kar elfordításával lockolni tudod, ekkor majdnem merevként viselkedik. Minimális mozgása azért így is van.
A kék gyûrû egy úgynevezett "low speed compression", ez lefeléknél lehet hasznos, ugyanis ezzel nem ül be olyan könnyen a villa. Ezt is ki kell tapasztalni.
Alul a kék tekerentyûvel pedig azt állítod, hogy lockolt állapotban mekkora erõ hatására "szûnjön meg" a lock.
Remélem minden világos volt.
Legyen hosszú ideig hû társad az új teleszkópod.
#1086
Posted 2010. September 12. - 12:52
vettem egy uj telot
es az igazsag az hogy ilyen kategoriaju nem volt meg
par kerdesem van
ez egy f100 rlc 2009 es fox telo
szoval mikor ugratok es megemelkedik az eleje-annyira hogy a telo nem eri a foldet akkor a telo sziszego hangot ad ki, ez normalis?!
valamint a bal oldalon van valami motorszelep....ott mit lehet csinalni?
valamint szemelyre kell szabni a telot vagy van egy alapbellaitas es kesz?
igazabol csak jatszok a tekero bogyokkal de nem tudom mikor melyiket celszeru allitani
#1087
Posted 2010. September 11. - 09:47
jó igy!
jó a f.szt az enyém is csak 11et mozog a 12bõl. pedig én 12 centis villát vásároltam. fox sucks.
#1088
Posted 2010. September 10. - 22:38
A sebesség mindent megold.
#1089
Posted 2010. September 10. - 18:15
#1090
Posted 2010. September 10. - 18:10
A helyzet az,hogy kb 1 hónapja szert tettem egy 2007-es f80-ra ami a factorban ki lett húzva 100mm-re.Tökéletesen mûködik,viszont észrevettem egy olyan jelenséget nála,hogy jelentõsen kisebb nyomáson is ugyanannyit mozog ki alattam mint amennyivel használom.(barátnõm ment a bringámmal egy hétig,ismerõsömé helyett így lejjebb vettem a kamranyomást ~50psi-re én ~90-re fújom magamnak és ezt elfelejtettem) A becsúszón lévõ gyorskötözõtõl még 1,5-2 centi hiányzik,hogy elérje a villa vállát,mivel úgy tudom,hogy a fox hagy rá a legkevesebbet a becsúszóra (5mm?) ezért rámértem és a legjobb esetben is 8,5-9 centi között állt meg a gyorskötözõ. Az érdekesség,hogy ezt viszonylag könnyen kitudom hozni a telóból,felkoppantgatva használni nem szeretném viszont rugóútból még lenne egy centi elvileg és emiatt nem tudom,hogy próbáljam nagyobb kamranyomással használni,vagy tökéletesen így kell mûködnie?
Köszönöm
Üdv,Péter
#1091
Posted 2010. September 10. - 17:42
Amit még megfigyeltem, egyébként teljesen logikus, hogy rövidebb útnál nagyobb nyomás kell a légkamrába, mert össze lehet csukni könnyen. Gondoltam leírom, hátha van olyan õrült aki ugyanolyan nyomáson akarja használni.
A sebesség mindent megold.
#1093
Posted 2010. September 10. - 16:42
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1094
Posted 2010. September 10. - 15:49
f80--->f100 elvileg lehet, gyakorlatilag elõfordul, hogy rövid a csillapito patron
gyári80ról 120mm akkor felejtõs? 2008as modell.
A morcos.
#1095
Posted 2010. September 10. - 07:53
legrosszabb esetben patronház csere, kb 5000 forint alkatrész ár
rugó oldal elvileg mind tudja
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1096
Posted 2010. September 10. - 07:01
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1097
Posted 2010. September 09. - 22:43
Megkérdezhetem, hogy mennyi volt a szervíz?
A @semmiho által említett szervíz nekem F32RLC80-on tizenhétezerpárszáz forint volt. nem talasom van , de mindent cseréltettem amit csak kellhet , mivel nem ismertem 100%-ban az elõéletét.
Sala mester vagy valaki aki jártasabb a belsejét illetõleg meg tudná nekem mondani , hogy 80mm-rõl 120ra fel lehet-e tornászni drasztikus és a mûködését befolyásoló beavatkozások nélkül? Hekkelni nem szeretném! 100ig tudom , hogy lehet növelni , de a 120mm-es már súlyban is eltér egy kissé.
A morcos.
#1098
Posted 2010. September 04. - 18:58
Nemrég esett túl a 32-es Fox TALAS-om nagyszervízen, X-F-nál. Teljes tisztítást kapott és egy felújító kitet, vagyis új szimeringek, új O-gyûrûk még a TALAS egységben is stb. Minden szép és jó, szépen mûködik az útállítás, gyönyörûen mozog és bár kissé érezni még, hogy minden új benne (kopnia bell), egy dolog zavar kissé. Nem mozog ki annyi utat sem, mint amennyit eddig. 100-as állásban kb. 80-at, 120-ban 90-100-at, 140-en meg jó, ha 110-et. Goldolom pár ml-rel több olaj került valahová. Most nagyon nem akarom újból szervízbe küldeni és kölcsönbicajjal edzeni; otthon, kõkorszaki szerszámokkal így földi halandóként ezt nem nagyon tudom orvosolni, ugye?
Szóval, tudok vele élni, meg úgyis 120-as álláson használom folyton, az a 90-100 mm meg bõven elég nekem, csak hát ugye a tudat...
udv a klubban sajnos ezen mar en is atestem. Vissza kell vinni es segitenek. Nagyon segitokeszek, de az idot ra kell szanni. En is tobb kort futottam, de shohasem kuldtek el melegebb eghajlatra. Kis listat bevittem, hogy szerintem mi nem ok es atneztek. Le a kalappal elottuk!
Az en Talasom most 110rol indul es lockolva vagy anelkul felcsuszik 135-re. Ha alulrol engedem egyet fel akkor 125 korul van kozepen, ha felulrol engedem le akkor 130 korul all meg. Gyakorlatilag nincs kozepso allasa. A szervizes srac sem ertette mi lehet. Egy vadonat uj utallito reszt kapott es vmi miatt kb 2 honap alatt meghalt. Most varom a csere cuccot bele.
Vidd vissza es biztosan segitenek!
#1099
Posted 2010. September 04. - 18:58
#1100
Posted 2010. September 04. - 18:23
Szóval, tudok vele élni, meg úgyis 120-as álláson használom folyton, az a 90-100 mm meg bõven elég nekem, csak hát ugye a tudat...
_____________________________________________
AM rlz