Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Indította
KeX
, 2004. szeptember 09. 12:46
#981
Írta 2005. október 11. - 15:34
ha megyek vele, és 3-4szer satuzok vele akkor elkezd egy kicsit fogni, de ha hagyom lehûlni akkor már megint nem fog.
Egyébként miért levegõsödik be egy fék attól, hogy behúzod a kart amikor nincs benne tárcsa?
(nem, nem ezért levegõs a fékem) csak tudni szeretném az okát.
Egyébként miért levegõsödik be egy fék attól, hogy behúzod a kart amikor nincs benne tárcsa?
(nem, nem ezért levegõs a fékem) csak tudni szeretném az okát.
Hull York Medical School
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#982
Írta 2005. október 11. - 09:13
Amikor SM-re feldobtam a Magot gyantással 4-5 satu után már rendesen fogott.
gyantással alattad mucikám még jó hogy:p de alattam is..bezzeg a fémes hope:cry:
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#983
Írta 2005. október 11. - 09:11
Amikor SM-re feldobtam a Magot gyantással 4-5 satu után már rendesen fogott.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#984
Írta 2005. október 10. - 21:51
sõt, még használt pofa-más fékkel használt tárcsa kombónak is össze kell kopnia
Autist Team:)
#985
Írta 2005. október 10. - 19:49
aszp: egy fék magától nem fog, légtelenítsd le, tisztítsd le szépen, rezselgesd meg a pofát, aztán menj ki, bringázz egy-két napot intenzíven és akkor fog fogni
ez, hogy felrakok egy akármilyen féket és egybõl fog, ez nem létezik
ha új azért, ha használt azért
ez, hogy felrakok egy akármilyen féket és egybõl fog, ez nem létezik
ha új azért, ha használt azért
#986
Írta 2005. október 10. - 19:47
simán
mivel akkornem összeállt felületü lesz a pofa meg a tárcsa hanem rece így rece úgy, ezért az seperc alatt bekopik, és eltünik így a pofáról és a tárcsáról is a felkeményedett fekete ilyen undorito réteg...
utána egész koppanós kis fékeket lehet kihozni a témából(persze kivéve az extranyúlós xt-kbõl:P)
mivel akkornem összeállt felületü lesz a pofa meg a tárcsa hanem rece így rece úgy, ezért az seperc alatt bekopik, és eltünik így a pofáról és a tárcsáról is a felkeményedett fekete ilyen undorito réteg...
utána egész koppanós kis fékeket lehet kihozni a témából(persze kivéve az extranyúlós xt-kbõl:P)
#987
Írta 2005. október 10. - 19:45
Ez a dörzspapíros csiszolás akkor is javíthat a fékerõn, ha az már be van kopva?
#988
Írta 2005. október 10. - 19:07
dörzspapírral tárcsát is és a fékpofát is jól csiszold meg..
légteleníttesd.... majd ha ez után is rossz, akkor ez van.
légteleníttesd.... majd ha ez után is rossz, akkor ez van.
#989
Írta 2005. október 10. - 19:07
nem vagyok biztos abban, hogy új...., csak elég újnak néz ki, mert vastag rajta a fékezõréteg(ferodon?)
meg gáz, hogy hátul 160as tárcsával egy sram, bbb pofával össze-vissza veri....
meg gáz, hogy hátul 160as tárcsával egy sram, bbb pofával össze-vissza veri....
Hull York Medical School
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#990
Írta 2005. október 10. - 19:02
Ha uj a pofa, akkor ne csodalkozz... Majd bekopik. A femes az ilyen, amig nem kopik be, semmit nem fog. Majd utana meselj rola es ha nem lesz levegos
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#991
Írta 2005. október 10. - 18:46
Valaki el tudná mondani, hogy miért levegõsödik be egy fék, ha behúzzuk úgy, hogy nincs benne a tárcsa?
Másik: Megvan végre az xt. Kicsit levegõs, de majd 2hét múlva meg lesz csinálva. Valami arany színû betét van benne, sajnos mint utólag kiderült 203as Grimeca tárcsával. Felraktam, beállítottam(ami elég nehéz volt, mivel a kqrva zoomnak szarul vannak felrakva a konzol szemei), lefújtam tárcsatisztítóval, de azért bõven nem fog még úgy ahogy a haverom hfx9-e 160as tárcsával...bár lehet, hogy még be kell kopnia, mivel elég újnak néz ki a pofa, meg sztem fémes. De azért elég elkeserítõ, hogy egy állítólag csúcskategóriás dh fék lényegében lófaszt ne fogjon...
Másik: Megvan végre az xt. Kicsit levegõs, de majd 2hét múlva meg lesz csinálva. Valami arany színû betét van benne, sajnos mint utólag kiderült 203as Grimeca tárcsával. Felraktam, beállítottam(ami elég nehéz volt, mivel a kqrva zoomnak szarul vannak felrakva a konzol szemei), lefújtam tárcsatisztítóval, de azért bõven nem fog még úgy ahogy a haverom hfx9-e 160as tárcsával...bár lehet, hogy még be kell kopnia, mivel elég újnak néz ki a pofa, meg sztem fémes. De azért elég elkeserítõ, hogy egy állítólag csúcskategóriás dh fék lényegében lófaszt ne fogjon...
Hull York Medical School
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#992
Írta 2005. október 10. - 18:12
új aviddal kevésbbé
régivel igen.
nekem a régivel van(eredeti avid bb7 tárcsa)
újjal már több embernek nem fogott semmit.
régivel igen.
nekem a régivel van(eredeti avid bb7 tárcsa)
újjal már több embernek nem fogott semmit.
#993
Írta 2005. október 10. - 17:28
Avid tárcsával mennyire müködik a hfx9(csak azért, mert így olcsóbb lenne)?
A sebesség mindent megold.
#994
Írta 2005. október 10. - 14:34
#995
Írta 2005. október 10. - 14:33
és egyszerü a javítása... olcsó a pótalkatrész, erõs, nem kell drága fékkar hozzá(mert van) alu, kényelmes fékkar, nem nyúlik a bowden, nem koszolódik a bowden, mi is van még...
#996
Írta 2005. október 10. - 14:31
a hayes meg nem nyúlik, nem melegszik, állandó a nyomáspontja, és legalább fék.
#997
Írta 2005. október 10. - 14:30
Fog úgy a bb7, mint a hfx9. Teljesen mindegy melyiket veszed. A bb7-et könnyebb szervizelni, de a hosszú lejtõkön hamarabb felmelegszik.Hello
Az lenne a kérdésem hogy egy BB7es Avid fog-e ugy mint egy HFX9es Hayes, minkettõ 203as tarcsaval van.
ja és hogy érdemes-e használtan Hayes HFX9et venni?
Bosnyak
A sebesség mindent megold.
#998
Írta 2005. október 10. - 14:30
Johny']dehogy kezdõdik . Már rég aldõlt AVID A KIRÁLY!!
Jóvan Sanyi, akkó hajrá!
#999
Írta 2005. október 10. - 14:28
dehogy kezdõdik . Már rég aldõlt AVID A KIRÁLY!!
#1000
Írta 2005. október 10. - 14:24
Kezdõdik megint az avid bb7 vs. hidraulikus tárcsafékek vitája.
A sebesség mindent megold.