nincs lyuk.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Started by
KeX
, 2004. September 09. 12:46
#5741
Posted 2004. November 06. - 10:56
#5742
Posted 2004. November 06. - 10:34
az a szar a magon mûanyag, de persze lehet, hogy az olcsóbb hayesen fém... amugy ha fém, ha mûanyag, ha csak a jobb oldalin van, akkor nem gyári. DE mi lenne ha vki olyan szolna akinek ilyen féke van?
#5743
Posted 2004. November 06. - 01:17
#5744
Posted 2004. November 06. - 01:00
Ehh, zuzo. Nem tunik tul gyarinak az a luk. Nekem diatech anchorom van. Azon nincs luk. ;D
#5745
Posted 2004. November 06. - 00:47
#5746
Posted 2004. November 06. - 00:42
azt a fémlapot elég nehéz tüvel kiszurni. szerintem. És a másik oldalin is van. Pont ott, pont ugyanakkora. furcsa nem?
Hayes nine használók mondjanak már valamit a témában. lécci.
Hayes nine használók mondjanak már valamit a témában. lécci.
#5747
Posted 2004. November 06. - 00:35
akitõl vette az jól megviccelte és kiszúrta tûvel . De elég nem odaillõ az a kis lukacska. :-\
#5748
Posted 2004. November 06. - 00:12
itt a kép.
Azon a kis lukon folydogál az isteni dotnégy kifele. A kép közepén, a csavarka mellett. Ki tudja, vajh' miért?
Azon a kis lukon folydogál az isteni dotnégy kifele. A kép közepén, a csavarka mellett. Ki tudja, vajh' miért?
#5749
Posted 2004. November 04. - 22:23
Jau az hopika jó, csak legyen jól beállítva...
úúú képet mit basztál el röhögni akarunk ;D
úúú képet mit basztál el röhögni akarunk ;D
#5750
Posted 2004. November 04. - 22:19
öhh, a jövõ fékeim:
elõre mono 4 a mono 6 tárcsájával (205 mm)
hátra mono mini a mono 6 tárcsájával (205 mm)
elsõ körben szívok a hayessal.
thez: megnéznéd kérlek, hogy a te fékeden, ahol az a bizbasz van, ahol az olajat töltöm bele (gumidugó) ott mellette van-e egy tûszúrásnyi lyuk is a fémen? nekem mindkét fékkaron van, és minthaott jönne kifelé az olaj, bár még csak az elsõt légtelenítettem le, és lehet, hogy valamit nem jól csináltam, de nem volt türelmem rendesen megcsinálni... kép kell, hogy mit magyarázok?
elõre mono 4 a mono 6 tárcsájával (205 mm)
hátra mono mini a mono 6 tárcsájával (205 mm)
elsõ körben szívok a hayessal.
thez: megnéznéd kérlek, hogy a te fékeden, ahol az a bizbasz van, ahol az olajat töltöm bele (gumidugó) ott mellette van-e egy tûszúrásnyi lyuk is a fémen? nekem mindkét fékkaron van, és minthaott jönne kifelé az olaj, bár még csak az elsõt légtelenítettem le, és lehet, hogy valamit nem jól csináltam, de nem volt türelmem rendesen megcsinálni... kép kell, hogy mit magyarázok?
#5751
Posted 2004. November 04. - 21:46
#5752
Posted 2004. November 04. - 14:58
tetû egy konstrukció az a formula.
persze az olasz szerelem megmarad
a hfx-9 téren meg: ezt könyebben adom el, mint a formulát. persze ha kireül, hogy jó (egyenlõre egy gramm olaj sincs benne) akkor maradhat. mondjuk tavaszig kihúzom vele, aztán nincs mentség, jönnek a hope-ok ;D
juicy five ügyben: nem akarok megint kísérleti nyúl lenni, mint a formulával. majd ha már sokan megelégedéssel használják, talán benevezek egyre. és ez mostmár minden elkövetkezõ kerékpáralkatrészemre igyekszem érvényesíteni.
persze az olasz szerelem megmarad
a hfx-9 téren meg: ezt könyebben adom el, mint a formulát. persze ha kireül, hogy jó (egyenlõre egy gramm olaj sincs benne) akkor maradhat. mondjuk tavaszig kihúzom vele, aztán nincs mentség, jönnek a hope-ok ;D
juicy five ügyben: nem akarok megint kísérleti nyúl lenni, mint a formulával. majd ha már sokan megelégedéssel használják, talán benevezek egyre. és ez mostmár minden elkövetkezõ kerékpáralkatrészemre igyekszem érvényesíteni.
#5753
Posted 2004. November 04. - 13:57
ó értem, akkor elmúlt a nagy olasz szerelem
talán télleg jól tette, talán csak peches volt a fékkel.
talán télleg jól tette, talán csak peches volt a fékkel.
#5754
Posted 2004. November 04. - 13:52
robibácsi nem kápéra vette a hayes9-t hanem cserélte szõrén a Formulára. És milyen jól tette... :
#5755
Posted 2004. November 04. - 13:43
ja télleg zõd ebécé. de az is 5 rongy.. ez meg lesz vagy ..1,5 ... nah hátra meg az se zavar, ha nem fog jól.
robácsi: hfx9? az olyan 35 kb. ha jol tudom, pont annyi most a juicy 5, mondjuk az talán kis tárcsával. igy az információéhes mindent tudni akaró dirt riderek nem tudják meg milyen. de kár..
robácsi: hfx9? az olyan 35 kb. ha jol tudom, pont annyi most a juicy 5, mondjuk az talán kis tárcsával. igy az információéhes mindent tudni akaró dirt riderek nem tudják meg milyen. de kár..
#5756
Posted 2004. November 04. - 13:42
#5757
Posted 2004. November 04. - 13:36
tams. nem.
a pofa "nedves" maradt, de mióta szétszedték és összerakták, jó lett, nem nedvedzik és a nyomáspont is olyan mint a többi hayesé. az a vicc, hogy így is faszán fog.... (olajos pofával)
akko' jász ucca jó.. remek. ugyis elkopot a háccsó pofám és nincs kedvem 5 ezret kiadni egy féléves hátsó!! fékpofáért, mivel alig használom a háccsó féket... szar shimano betét... pedig fémes :-\
a pofa "nedves" maradt, de mióta szétszedték és összerakták, jó lett, nem nedvedzik és a nyomáspont is olyan mint a többi hayesé. az a vicc, hogy így is faszán fog.... (olajos pofával)
akko' jász ucca jó.. remek. ugyis elkopot a háccsó pofám és nincs kedvem 5 ezret kiadni egy féléves hátsó!! fékpofáért, mivel alig használom a háccsó féket... szar shimano betét... pedig fémes :-\
#5758
Posted 2004. November 04. - 11:15
#5759
Posted 2004. November 04. - 10:53
a melegedést pedig a pofa +tárcsa ugyis elvezeti
erre azért ne vegyél minden esetben mérget.....
a formulám csak kapkodott a levegõ után a 203-mas diatech tárcsa mellett sauh-on..... (gy.k.: elment a nyomáspont és a kormányig tudtam húzni a kart - tudom, sokat fékezek, mert félek, de ez azért túlzás, nem?)
edit: mostmár lehet szidni, mert egy pár zsírúj hayes figyel a gépen, nagypizzákkal.
#5760
Posted 2004. November 04. - 00:38
2off:
1. a jász u 40 alatti cím: jaja itt ragasztanak anyagot a pofákra, de mint tudjuk az autóipar nincs annyira agyon-túlreklámozva mint a bringás, ebbõl kifolyólag kb tesznek rá h mien anyagot ragasztanak. persze nem fából csiszolnak, de: autókhoz a shimano/avid/srammal ellentétben picit nagyobb mennyiségben gyártanak pofákat, biztos több pénzt költöttek k+f re.
2. ha lelóg a fékpofa ( mód: nem extrém módón:) az még nem feltétlenül jelenti azt h kevésbé fog a fék, mert :
a súrlódást elméletileg csak a nyomés és felületminõség határozza meg. elvileg. a melegedést pedig a pofa +tárcsa ugyis elvezeti
üdv.g
1. a jász u 40 alatti cím: jaja itt ragasztanak anyagot a pofákra, de mint tudjuk az autóipar nincs annyira agyon-túlreklámozva mint a bringás, ebbõl kifolyólag kb tesznek rá h mien anyagot ragasztanak. persze nem fából csiszolnak, de: autókhoz a shimano/avid/srammal ellentétben picit nagyobb mennyiségben gyártanak pofákat, biztos több pénzt költöttek k+f re.
2. ha lelóg a fékpofa ( mód: nem extrém módón:) az még nem feltétlenül jelenti azt h kevésbé fog a fék, mert :
a súrlódást elméletileg csak a nyomés és felületminõség határozza meg. elvileg. a melegedést pedig a pofa +tárcsa ugyis elvezeti
üdv.g