akkor még nem kellett lelégtelenítenem....
fogni fogott szerencsétlenem, csak nem ott, ahol akartam. (értsd: túl közel a kormányhoz)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Indította
KeX
, 2004. szeptember 09. 12:46
#5701
Írta 2004. november 10. - 19:37
#5702
Írta 2004. november 10. - 16:44
Valtoznak az idok ;D ;D ;D ;D
Emlekszem mikor meg a Hope-ommal akart versenyezni
Emlekszem mikor meg a Hope-ommal akart versenyezni
#5703
Írta 2004. november 10. - 16:36
#5704
Írta 2004. november 10. - 16:34
IOR: Ha az oldal tetején a keresésre kattintok, méééé nem az a keresõ jön be, aminek az URL-jét Te megadtad ?
Tök computer analfabétaként kérdem, szóval nem
röhögni !! (nagyon)
üdv : MARCI
Tök computer analfabétaként kérdem, szóval nem
röhögni !! (nagyon)
üdv : MARCI
#5705
Írta 2004. november 10. - 14:13
ha már megvetted, akkor készülj a szívásra, ha még nem, akkor kerüldd el messzire.
#5706
Írta 2004. november 10. - 10:11
ide
http://www.bikemag.h...arch;advanced=1
ird be hogy b4 racing
allisd 1000 napra visszamenoleg
500 db-ig
es kijon egy rakas talalat
http://www.bikemag.h...arch;advanced=1
ird be hogy b4 racing
allisd 1000 napra visszamenoleg
500 db-ig
es kijon egy rakas talalat
#5707
Írta 2004. november 10. - 10:06
#5708
Írta 2004. november 09. - 00:29
#5709
Írta 2004. november 08. - 23:31
nem muszáj keverni, shell kút, 0.5 liter dot4 750 huf..... nem lehet akkora összeg, ha tárcsafékre volt pénzed egészen egyszerûen, ha már légteleníteni kell, leöntöd azt ami volt, és ezzel tele...
a hayes hfx9 - mag között van átjárás roppantógyûrû téren pölö.
a hayes hfx9 - mag között van átjárás roppantógyûrû téren pölö.
#5710
Írta 2004. november 08. - 23:15
roppantógyûrû fékenként, és vezetékenként változik.(módosítok: márkánként is van azonos) lévén más fék, más csõ, így más a roppantógyûrû is.
olaj:
más a hõvezetése, és jobban bírja a meleget. minél nagyobb a száma.
pl a dot 5.1 már erõsen versenyszintû felhasználás a 4 kerekü tütü-kben. elvileg.
de pl egy normál dot-os fékolajat kívánó féket ált. a DOT4.0-val szoktak üzemeltetni.
és elég az, ill jó az mindenre. fõleg fékezni.
olaj:
más a hõvezetése, és jobban bírja a meleget. minél nagyobb a száma.
pl a dot 5.1 már erõsen versenyszintû felhasználás a 4 kerekü tütü-kben. elvileg.
de pl egy normál dot-os fékolajat kívánó féket ált. a DOT4.0-val szoktak üzemeltetni.
és elég az, ill jó az mindenre. fõleg fékezni.
#5711
Írta 2004. november 08. - 23:14
ha hasonlít a roppantógyürü ahhoz, ami elvileg jó, akkor használhatod. a sját felelõsségedre.
dotX : igen, valóban ezerszer le lett irva, hogy csak hõtürésben különböznek. hogy keverhetõek, azt nem tudom, sztem simán. De ha van elég csak az egyikbõl, akkor inkább ne mixelj.
dotX : igen, valóban ezerszer le lett irva, hogy csak hõtürésben különböznek. hogy keverhetõek, azt nem tudom, sztem simán. De ha van elég csak az egyikbõl, akkor inkább ne mixelj.
#5712
Írta 2004. november 08. - 23:11
gondolom már párszor lerágtátok ezt a csontot, de keresõvel nem találtam rá utalást. Tehát valaki le tudná nekem írni, hogy mi a különbség a különbözõ sorszámú dot fékolajak közt? ha keverem õket, az nagy baj?
egyfajta roppantógyûgyû, csak bizonyos fajta fékrendszerhez jó, vagy ezek standardizáltak?
egyfajta roppantógyûgyû, csak bizonyos fajta fékrendszerhez jó, vagy ezek standardizáltak?
#5713
Írta 2004. november 08. - 12:06
de akkor nem lelógni fog, hanem egészen egyszerûen bentebb van, mint a tárcsa.
én zat hittem a "lelóg" az azt jelenti, hogy fentebb lesz.
de azt viszont nem tudtam, hogy a boxxer adapter vaskos. akkor nekem van olyan kilószámra itthon.
én zat hittem a "lelóg" az azt jelenti, hogy fentebb lesz.
de azt viszont nem tudtam, hogy a boxxer adapter vaskos. akkor nekem van olyan kilószámra itthon.
#5714
Írta 2004. november 08. - 11:59
Malnanak van igaza. A Boxxer adapter nem lepcsos mint a normal IS-IS 160-200, hanem egy sima alu lemez 4 lukkal.
Nem lesz jo hatra, csak ha olyan agyad van, vagy ha amugyis kell alatetezni fel centit a vaz vagy valami miatt.
Nem lesz jo hatra, csak ha olyan agyad van, vagy ha amugyis kell alatetezni fel centit a vaz vagy valami miatt.
#5715
Írta 2004. november 08. - 11:55
rob figyelel?
igen, ugyan annyit emel, de attol még miért lenne jó? nem is értem, ha eccer vastagabb mint a normál adapter.
vagy reszelj belõle ahelyett, hogy egy sima adaptert vennél...
igen, ugyan annyit emel, de attol még miért lenne jó? nem is értem, ha eccer vastagabb mint a normál adapter.
vagy reszelj belõle ahelyett, hogy egy sima adaptert vennél...
#5716
Írta 2004. november 08. - 11:48
málna olvasol?
hátra 180-as tárcsához jó-e a boxxer adapter. ez volt a kérdés. érted? 160-ról 180-ra 1 centi elméletileg.
boxxer is-rõl 200-ra szintén egy centi elméletileg.
ezért a kérdés, hogy jó lehet-e. :-*
hátra 180-as tárcsához jó-e a boxxer adapter. ez volt a kérdés. érted? 160-ról 180-ra 1 centi elméletileg.
boxxer is-rõl 200-ra szintén egy centi elméletileg.
ezért a kérdés, hogy jó lehet-e. :-*
#5717
Írta 2004. november 08. - 11:39
nem jó, mert a boxxeren kijjebb van a tf szem, magyarul boxi adapterrel túl fog lógni a cucc. sima is+20 adater kell.
#5718
Írta 2004. november 08. - 10:46
és IS/IS boxxer adaptert lehet kapni valahol? Jó az nekem 180as tárcsához hátra?
Palmi neked nem ilyened van?
Palmi neked nem ilyened van?