milyen féket vegyek?
elcsé?
vole? (ha nem a hope-ot mondod, csak akkor válaszolj)
(sh!manot senkinek nem ér ajánlani...)
gány és tsa nem baj, pölö juicy five 205 mm hope mono 6ti tárcsákkal, vagy magura louise fr goodridge csõvel, stb...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Started by
KeX
, 2004. September 09. 12:46
#5681
Posted 2004. November 16. - 23:42
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5682
Posted 2004. November 16. - 22:52
#5683
Posted 2004. November 15. - 17:30
#5684
Posted 2004. November 15. - 17:29
TheDeath: Az AmericanClassic agyakat felejsd el, mint egy rossz emléket !! Vagy ha van kedved az ablakon kiszórni a pénzed, akkor persze nem szóltam. De röviden: NAAAgyon hamar tönkremegy a csapágyazása. A haveromnak elég hamar le kellett cserélni, pedig nem 1 túlsúlyos-DHbajnok.
üdv: MARCI
üdv: MARCI
Marci
#5685
Posted 2004. November 12. - 16:39
#5686
Posted 2004. November 12. - 16:37
avidot néztem eredetileg, de mentem full 9.0-sal és utánna úgy döntöttem nem kell az én súlyomhoz izmosabb, így azt rendeltem a verdára (2005-ös Kelly's Mobster, átalakítva: 9.0 fékkar, XT fék, XT hajtómû, PC 99 lánc, X.9 racsni, X.0 váltó és váltókarok, Skareb Super, stb...)
#5687
Posted 2004. November 12. - 16:12
Bármelyik állítható bovdenhúzású jó elvileg, gyakorlatban nem tudom melyikkel muzsikál igazán jól, nem volt még CPS-em.
#5688
Posted 2004. November 12. - 16:08
#5689
Posted 2004. November 12. - 14:08
Na igen, FRM lazán a duplája az AC-nak árban.
Hayes, Avid jövõévi modellekrõl még nem sok infó van, fõleg nem pontos súlyadatok és árak tekintetében... Szerintem spárgás Avid. Igénytelen, és brutálisan fog. Súly terén a Hayesek 420 körül vannak (Mag, Mag Plus, Carbon is, titán tunninggal ez 400 alá megy), az Avid meg 360, de abban nincs fékkar.
Hayes, Avid jövõévi modellekrõl még nem sok infó van, fõleg nem pontos súlyadatok és árak tekintetében... Szerintem spárgás Avid. Igénytelen, és brutálisan fog. Súly terén a Hayesek 420 körül vannak (Mag, Mag Plus, Carbon is, titán tunninggal ez 400 alá megy), az Avid meg 360, de abban nincs fékkar.
#5690
Posted 2004. November 12. - 14:00
A Hope-okat nagyon egyszeru legteleniteni. Amit nehez, az a Formula es a Hayes. ( Shimano-t is konnyu )
Fekpofarol annyit, hogy a szinter EBC fekpofa asszem 6500/db, az elore-hatra 13000,- nem pedig 14-20e. Raadasul a szinter fekpofa kb. 2 ev intenziv hasznalat mellett kopik el.
Fekpofarol annyit, hogy a szinter EBC fekpofa asszem 6500/db, az elore-hatra 13000,- nem pedig 14-20e. Raadasul a szinter fekpofa kb. 2 ev intenziv hasznalat mellett kopik el.
#5691
Posted 2004. November 12. - 13:32
Nekem is nehéz volt a döntés ideírom a tapasztalataimat:
Amim volt Avid SD 7 deore fékkarral (nagyon frankó fék a maga nevében, haverom Xt-je is hasonló teljesítményû, spéci fékpofával és bowdenezéssel)
Amire cseréltem: Hope Mono 4-es elöl 200-as hátül 180-as agyak hátul hope titánkazettás, elöl zoogie. (elõre is hope-t akartam venni de nem volt.
A pozitív külömbségek: sokkal jobban adagolható, hihetetlen nagy fékerõ, erõt alig igényel. Eddig csak itthon probáltam de tavasszal amint jó idõ lesz irány az Alpok. A Bakonyba még a legnagyobb lejtõn is csak épp, hogy meg kell húzni.
A negatív külömbségek: Drága, én használtan vettem, az égész váltás 100 000,- ba került, de ezek használt cucok voltak. Egy garnitura utángyártott fékbetét az én komplett rendszeremhez: 14 - 20 000 ft. Szerelni nagyon nehéz, Sok mindent nekem kellett alakitani is, Postmountról ISre pl. Légteleníteni elég nehéz, de ha egyszer jól feltöltöd csak évente egyszer kell megcsinálni. Ha olajos lesz a tárcsa v. a fékbetét nem fog úgy ahogy kéne. Ha koszos lesz a tárcsa cincogó hangot halatt.
Aki a biztonságot helyezi elõtérbe és sokszor mész kemény lefeléket akkor mindenképp érdemes beruházni.
Amim volt Avid SD 7 deore fékkarral (nagyon frankó fék a maga nevében, haverom Xt-je is hasonló teljesítményû, spéci fékpofával és bowdenezéssel)
Amire cseréltem: Hope Mono 4-es elöl 200-as hátül 180-as agyak hátul hope titánkazettás, elöl zoogie. (elõre is hope-t akartam venni de nem volt.
A pozitív külömbségek: sokkal jobban adagolható, hihetetlen nagy fékerõ, erõt alig igényel. Eddig csak itthon probáltam de tavasszal amint jó idõ lesz irány az Alpok. A Bakonyba még a legnagyobb lejtõn is csak épp, hogy meg kell húzni.
A negatív külömbségek: Drága, én használtan vettem, az égész váltás 100 000,- ba került, de ezek használt cucok voltak. Egy garnitura utángyártott fékbetét az én komplett rendszeremhez: 14 - 20 000 ft. Szerelni nagyon nehéz, Sok mindent nekem kellett alakitani is, Postmountról ISre pl. Légteleníteni elég nehéz, de ha egyszer jól feltöltöd csak évente egyszer kell megcsinálni. Ha olajos lesz a tárcsa v. a fékbetét nem fog úgy ahogy kéne. Ha koszos lesz a tárcsa cincogó hangot halatt.
Aki a biztonságot helyezi elõtérbe és sokszor mész kemény lefeléket akkor mindenképp érdemes beruházni.
#5692
Posted 2004. November 12. - 12:59
köszi, nekem is vmi hasonló forgott az agyamban, frm drágább és nem vagyok benne bizti, hogy sokkal többet kapok annyiért.
milyen tárcsát javasolsz? a jövõévi hayes és avid felõl már érdeklõdtem itthon, de kisváros, nagy átokkal...
tehát csak a netes infók maradtak, de abban semmi gyakorlati tapasztalat nem volt, így zaklatlak a kérdésekkel... 8)
köszi...
milyen tárcsát javasolsz? a jövõévi hayes és avid felõl már érdeklõdtem itthon, de kisváros, nagy átokkal...
tehát csak a netes infók maradtak, de abban semmi gyakorlati tapasztalat nem volt, így zaklatlak a kérdésekkel... 8)
köszi...
#5693
Posted 2004. November 12. - 12:45
Az American Classic agyakról még nem hallottam rosszat, bár én személy szerint a mackósabb egyedeket használom. Probike forgalmazza, 19.800 Ft és 250 gramm a hátsó (28, 32, 36 lukas), 8.400 Ft és 140 gramm az elsõ.
Talán még az FRM is zóba jöhet, bár jóval drágább, viszont könnyebb (32 lukas verzióban 222 és 110 gramm).
Ajánlom figyelmedbe továbbá a grammániás topicot.
Talán még az FRM is zóba jöhet, bár jóval drágább, viszont könnyebb (32 lukas verzióban 222 és 110 gramm).
Ajánlom figyelmedbe továbbá a grammániás topicot.
#5694
Posted 2004. November 12. - 12:26
a plussz súlyt már egyszer vállaltam, de az agyak minõségi kölünbsége miatt kérdeztem csak a dolgot, illetve ha mégiscsak kellene nekem a tf-es agy akkor milyet érdemes a pihe 50 kg-m alá? (kéretik nem ;D-ni!)
csak azért, mert idén egy csomó versenyen esett az esõ és a ritchey felni nem szereti még a piros fékpofával sem ezt...
Köszi!
csak azért, mert idén egy csomó versenyen esett az esõ és a ritchey felni nem szereti még a piros fékpofával sem ezt...
Köszi!
#5695
Posted 2004. November 12. - 11:36
Amennyiben kihasználod a tárcsafék adta lehetõségeket, és vállalod a plusz súlyt, akkor ja. (Én nem cserélném.)
#5696
Posted 2004. November 12. - 11:32
kérdés: Ritcey pro agyakat (nem tárcsás) cserélnétek csak azért, hogy bmilyen tárcsás (lehetõleg minl könnyebb) agyat betehessetek a gépbe és ne v-fékes legyen a gép? Én az AmClassic agyát néztem (csak pihesúlyom van) de jókat hallottam az agyról és nem vagyok benne biztos, hogy érdemes cserélni az XT fékeket egy tárcsára...némi segítséget kérnék.
Elõre is kösz!
Elõre is kösz!
#5697
Posted 2004. November 12. - 09:11
muszaj volt Jocinak maga csinalni,mert eloszor kiadta az alkalmazotnak + masodszor is de amikor harmadszora se vitem el kenytelen volt maga megcsinalni.
Ritkan talalom a botba de m+engetheti mar maganak.
eleg hangulatember,de edig meg mindig segitet, velem hal isten eleg rendes,csak ki kell fogni,h jo kedveben
legyen
most meg jol mukodik a fekem,ugy banok vele mint 1 himestojasal
Ritkan talalom a botba de m+engetheti mar maganak.
eleg hangulatember,de edig meg mindig segitet, velem hal isten eleg rendes,csak ki kell fogni,h jo kedveben
legyen
most meg jol mukodik a fekem,ugy banok vele mint 1 himestojasal
#5698
Posted 2004. November 11. - 12:36
biztos, hogy joci csinálta meg? mióta ekkora vállalkozó, csak a kávézóban látni fenn a butiksoron, odalenn nem igen ;D
ha nem az eredeti tárcsákkal használod, az lehet a baja, nekem a gyárival nem melegedett fel, de a diatech 203-masa egy kalap szar volt, és sauh-n ugyanigy jártam vele... keveset kell fékezni
a tömítõkk közül csak a fékkar tartálya alatt levõvel volt gondom, kilyukladt, és eresztette az olajat. 1200 huf az új...
a legnagyobb bajom mégis az volt, hogy nem voltam képes otthon szerelni, és nem azért, mert nem vagyok elég ügyes vagy bevállalós, hanem mert nincs hozzá szerszámom!! tetves olaszok. a régi formula bezzeg : dirib-darabokra szedtem, csukott szemmel szét-össze, ment, mint a karikacsapás
kár hogy az meg nem fogott....
a b4-nél jól jön az, ha kintebb állítod a fékkart. úgyis sokat kell befelé húzni, minél kintebbrõl kezded, annál keményebb lesz a fék érzésre. (csak legyen elég hosszú ujjad hozzá )
ha nem az eredeti tárcsákkal használod, az lehet a baja, nekem a gyárival nem melegedett fel, de a diatech 203-masa egy kalap szar volt, és sauh-n ugyanigy jártam vele... keveset kell fékezni
a tömítõkk közül csak a fékkar tartálya alatt levõvel volt gondom, kilyukladt, és eresztette az olajat. 1200 huf az új...
a legnagyobb bajom mégis az volt, hogy nem voltam képes otthon szerelni, és nem azért, mert nem vagyok elég ügyes vagy bevállalós, hanem mert nincs hozzá szerszámom!! tetves olaszok. a régi formula bezzeg : dirib-darabokra szedtem, csukott szemmel szét-össze, ment, mint a karikacsapás
kár hogy az meg nem fogott....
a b4-nél jól jön az, ha kintebb állítod a fékkart. úgyis sokat kell befelé húzni, minél kintebbrõl kezded, annál keményebb lesz a fék érzésre. (csak legyen elég hosszú ujjad hozzá )
#5699
Posted 2004. November 11. - 10:50
nos nekem elol hatul B4 racing-em van.levegosodik,ha sokat fekezgetsz.kenytelen vagyok bevalalosab leni es ritkan fekezni.el lehet felejteni a kicsit huzom a feket hogy lasuljon metereken at-ot mert tuti elmegy a feked .lehet hogy piskota vagyok de 52ez/db ert elvarhatnam.Tokajban elment a fekem mert sokat tarthatam behuzva elszaltam ugy,hogy a szivem a segembe dobogot.ugyanigy jartamSatoraljan is de a fek viszajot igaz nem volt ojan kemeny.MI A SZAR TORTENT?A fekar anyaga kialakitasa gyenge.elborult abinyo afal melol(nem eset nagyot meg utana is kaptam)a fekar elhajlot es letort 5000ft- a szervizbe is sokat kilondnak alegtelenitesel,pedig joci pro.(debrecen X-FACTOR) kicsik a tomitogyuruk hamar szetmenek.SZOVAL..
#5700
Posted 2004. November 10. - 20:06
A cuccok gyengeségét általában akkor ismeri be az ember miután eladta, mert ugye akárki lehet potenciális vevõ ez már én is megtanultam és azóta minden cuccomra azt mondom hogy a legjobb..