Thez köszi a tanácsot! Alighanem megfogadom és belevágok!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Indította
KeX
, 2004. szeptember 09. 12:46
#501
Írta 2005. november 28. - 21:33
#502
Írta 2005. november 28. - 21:03
3 óra alatt mindekinek megváltozott gyökeresen a véleménye...
gyorszáras villára simán megvehetsz egy 160as tárcsás féket, méghozzá bármilyet. a nagyobb méretü annyira mér nem egészséges neki.
gyorszáras villára simán megvehetsz egy 160as tárcsás féket, méghozzá bármilyet. a nagyobb méretü annyira mér nem egészséges neki.
#503
Írta 2005. november 28. - 21:01
Sziasztok! Véleményetek szerint érdemes-e a Marzocchi Mz Comp tipusú elsõ teleszkópomra venni egy Avid juicy 5 tip. tárcsaféket? Sokat olvastam a teleszkópot érõ csavaró erõkrõl így kissé elbizonytalanodtam! Maradjak-e az Avid SD 5-ös V-féknél vagy nyugodtan megvehetem a Juicy-t?
#504
Írta 2005. november 28. - 17:58
#505
Írta 2005. november 28. - 17:56
:chin: Sziasztok! Szerintetek megbírja a Marzocchi Mz Comp-om az Avid Juicy five-ot? Nem szeretném ha accidentally jóóóóól eltörne a telóm oszt' felkaristolnám a betont.... majd 95 kiló vagyok így lehet, hogy a V féknél kellene maradnom?? Az Avid SD5 eddig elég megnyugtató volt:))
#506
Írta 2005. november 28. - 17:51
igen, van egy két érdekes dolog az árképzésükben
pl fékbetétet, lánctányért, kazit, láncot (a teljesség igénye nélkül) biztos nem tõlük vennék.......de a tárcsák olcsók, és ez jó
pl fékbetétet, lánctányért, kazit, láncot (a teljesség igénye nélkül) biztos nem tõlük vennék.......de a tárcsák olcsók, és ez jó
#507
Írta 2005. november 28. - 17:01
a símonyó tárcsák sosenem drágák asszem 8 vagy 9 volt az XT nagypizzám
#508
Írta 2005. november 28. - 16:56
hát, amitõl mindenképpen jobb, hogy 10mp fel / leszerelni.
de amúgy se nem könnyebb, se nehezebb...az agy sem.
meg van mégegy, hogy meglepõ, de nem drága, szinte minden más gyártónak drágább a tárcsája
de amúgy se nem könnyebb, se nehezebb...az agy sem.
meg van mégegy, hogy meglepõ, de nem drága, szinte minden más gyártónak drágább a tárcsája
#509
Írta 2005. november 28. - 16:43
cl mitõl jobb mint egy 6csavaros?
könnyebb?
könnyebb?
#510
Írta 2005. november 28. - 16:42
#511
Írta 2005. november 28. - 16:25
elvileg lesz jövõre 180-as tárcsa is cl-ben. legalábbis valami bikmakk nevû pletykaújság azt írta
#512
Írta 2005. november 28. - 16:14
mondjuk beallitas szempontjabol a Hope se istencsaszar. [mindig sikit akarmit csinalsz vele]. Ami sztem jo alternativa az a Juicy5. a 7 az teljesen felejtos, mert a tekerentyut leszamitva mindenben ugyanaz mint az 5 [jo meg mas a szine]. a tekerot meg az atlaguserek 90%-a nem haszanlja. vagy max egyszer, ha mar ottvan. Folosleges.
Persze a full karbonos, titancsavaros Juicy7 az bling bling nagyon, de olyan az ara is.
amit en vennek az uj XT nem dual control karral, 180as centerlock tarcsaval [ha letezik egyaltalan ilyen] DT aggyal.
vagy Juicy5. utolso esetben Hope M4 szinten 180as floating rotorral. A magurakat valahogy nem csipom, pedig a Louise FR-rol eddig meg szinte csak jot hallottam.
Persze a full karbonos, titancsavaros Juicy7 az bling bling nagyon, de olyan az ara is.
amit en vennek az uj XT nem dual control karral, 180as centerlock tarcsaval [ha letezik egyaltalan ilyen] DT aggyal.
vagy Juicy5. utolso esetben Hope M4 szinten 180as floating rotorral. A magurakat valahogy nem csipom, pedig a Louise FR-rol eddig meg szinte csak jot hallottam.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#513
Írta 2005. november 28. - 08:20
nem akarok belevauvau, de ez a két fék tök egyforma
és az 525ösökön van légtelenítõ pucuka
ha tudsz szerezni, rakd be, csak vigyázz, mert az olaj könnyen kieshet:D
és az 525ösökön van légtelenítõ pucuka
ha tudsz szerezni, rakd be, csak vigyázz, mert az olaj könnyen kieshet:D
#514
Írta 2005. november 28. - 00:12
sajnos nem.
teljesen más elven mûködik a kettõ
teljesen más elven mûködik a kettõ
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#515
Írta 2005. november 28. - 00:10
van egy 525-ös t. fékem (lásd a képet)
http://sdsfv.org.yu/bikemag/01.jpg
lehet ide normális légtelenitõ csavart tenni? pl. ilyet?
http://sdsfv.org.yu/bikemag/02.jpg
http://sdsfv.org.yu/bikemag/01.jpg
lehet ide normális légtelenitõ csavart tenni? pl. ilyet?
http://sdsfv.org.yu/bikemag/02.jpg
#516
Írta 2005. november 27. - 20:53
#517
Írta 2005. november 27. - 20:49
nekem 45 körülre jött ki, de akkor már nem volt akciós a féknyereg, és a kábel is drága volt nagyon
#518
Írta 2005. november 27. - 20:47
vole jól tudja nem tudom mennyi a saint. amikor én vettem akkor 30 ruppó/db volt kompletten.
az aviddal ugye megszenvedsz mire beállítod hogy a fékpofák 1/3-2/3-ad arányban álljanak, belövöd a cps-t, kitekergeted, ide oda tekergeted a fékkar húzást, rájössz hogy a csilióért vásárolt teflonos bovden nem jó, ahogy kopik a betét tekergeted befelé. szerinted valakinek aki "csak" bringázni szeretne annak ez egy öröm?
az aviddal ugye megszenvedsz mire beállítod hogy a fékpofák 1/3-2/3-ad arányban álljanak, belövöd a cps-t, kitekergeted, ide oda tekergeted a fékkar húzást, rájössz hogy a csilióért vásárolt teflonos bovden nem jó, ahogy kopik a betét tekergeted befelé. szerinted valakinek aki "csak" bringázni szeretne annak ez egy öröm?
#519
Írta 2005. november 27. - 20:47
saint azé nem egy olcsó móka sajnos
mélyre kell nyúlni a zsebbe, de annyiért, tárcsaféket kapsz:D
mélyre kell nyúlni a zsebbe, de annyiért, tárcsaféket kapsz:D