Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Indította
KeX
, 2004. szeptember 09. 12:46
#4001
Írta 2005. április 11. - 17:46
Gondolom a kosz jön le a pofákról/tárcsáról.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#4002
Írta 2005. április 11. - 17:46
bemásznak a kis g*ci buborékok(by sala) a csõõõbe, majd az elsõ pár pumpálás alkalmából ezek visszaiszkolnak a túlfolyóba.
#4003
Írta 2005. április 11. - 17:45
Azt meg tudná mondani nekem valaki (pusztán csak a kíváncsiság hajt), mért van az, hogy mikor egy-két-néhány "tekerésnélküli" nap után újra bringázok, a fék az elsõ egy-két fékezéskor egészen tompának tûnik. Aztán teljesen rendbejön, harap mint rendesen. Ja, amúgy Magura Marta a cucc.
Köszi.
Köszi.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4004
Írta 2005. április 11. - 17:43
Phu!
Thanks a lot, emberek!
Nekem is volt ilyenem, csak akkor még nem gondoltam tárcsára.
Most nosztalgiáztam volna, de már tárcsával.
Így ez elmarad...
Megmentettetek!
Thanks a lot, emberek!
Nekem is volt ilyenem, csak akkor még nem gondoltam tárcsára.
Most nosztalgiáztam volna, de már tárcsával.
Így ez elmarad...
Megmentettetek!
#4005
Írta 2005. április 11. - 16:20
Na rob már megint pontoskodik...okoskodik
--->>PolarX2005<<---
Lecseréltem már egy SS-re!
#4006
Írta 2005. április 11. - 16:06
47.5 mm és 51 mm, csakhogy pontosak legyünkA felfogatás 48,5 mm-es és nem 52-es mint az IS. Akkoriban ilyen "szabvány" volt.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4007
Írta 2005. április 11. - 15:32
Basszuskulcs,igazatok van...
És csak pár mm...
5let adapterre?PMhez...
És csak pár mm...
5let adapterre?PMhez...
#4008
Írta 2005. április 11. - 15:08
#4009
Írta 2005. április 11. - 15:08
Fura...Ez is kétkonzolos...Lefotózzam?
Öregszem vazze (...),de azért nem hiszem,h ennyire Lnéztem volna! :-)
Öregszem vazze (...),de azért nem hiszem,h ennyire Lnéztem volna! :-)
#4010
Írta 2005. április 11. - 15:06
Re4p3R mondja az igazat. a két-tárcsafékkonzolos Z1-nek közelebb vannak a tárcsafék fogató szemecskéi. nemtom mit próbáltál rá kala, de elvileg ez az igazság.
tesómnak volt olyan féke ['98as Formula HD5] ami szintén 48.5mm-s IS volt, na az pont passzolt rá. Ha újabb féket akarsz rárakni az nem kivitelezhetetlen, csak nagyobb tárcsa kell, meg egy spéci adapter.
tesómnak volt olyan féke ['98as Formula HD5] ami szintén 48.5mm-s IS volt, na az pont passzolt rá. Ha újabb féket akarsz rárakni az nem kivitelezhetetlen, csak nagyobb tárcsa kell, meg egy spéci adapter.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4011
Írta 2005. április 11. - 15:00
Biztos vagy benne?
Csak mert rápróbáltam az Avid 185ös IS-PM adaptert...És passzolt.
(az végülis tök mind1,h milyen adapter,csak a villán a lyukakhoz illeszkedjen,ennyi a lényeg)
Csak mert rápróbáltam az Avid 185ös IS-PM adaptert...És passzolt.
(az végülis tök mind1,h milyen adapter,csak a villán a lyukakhoz illeszkedjen,ennyi a lényeg)
#4012
Írta 2005. április 11. - 14:53
A 97es Z1 -esre nem fog felmenni a BB7!
A felfogatás 48,5 mm-es és nem 52-es mint az IS.Akkoriban ilyen "szabvány" volt.
Szóval vagy gyártatsz átalakítót..pm-re...vagy elfelejted ezt az összeállítást...én a másodikat választanám.
A felfogatás 48,5 mm-es és nem 52-es mint az IS.Akkoriban ilyen "szabvány" volt.
Szóval vagy gyártatsz átalakítót..pm-re...vagy elfelejted ezt az összeállítást...én a másodikat választanám.
--->>PolarX2005<<---
Lecseréltem már egy SS-re!
#4013
Írta 2005. április 11. - 14:47
Ááá, akkor a Sachs, meg a Formula volt a király. Meg tán a Magura már.
Aktuális civil
#4014
Írta 2005. április 11. - 14:06
Hát,ha így nézzük...98 környékén még tárcsafék sem volt nagyon...Hayes,meg RS meg Magura és...? vagy vehettél dobféket a Shimanotól:)
#4015
Írta 2005. április 11. - 13:23
Egyébként azt hiszem, az IS-tárcsafékfelfogatási szabvány '98-ban terjedt el. Elõtte mindenki úgy csinálta, ahogy jött neki... Bár mondjuk ez a 98 elõtti fékeknél gond, a telók talán már ezt használták, ha egyáltalán volt ilyen 97-98 elõtt, hogy konzol... persze ennek nincs nagy info, értéke, csak hozzászólhatnékom támadt.
Aktuális civil
#4016
Írta 2005. április 11. - 12:59
Miért lenne az? IS. Mint mondjuk most is a legtöbb Marzon.De azért lerohanok,megnézem:)
Ühümm,a jelenlegi szabvány.Inkább arra figyelj,h lehetõleg ne a legjobban kikönnyített fékhíddal használd,1 haverom azt elreccsentette,szintén ekkora tárcsával,csak madzagos Avid volt és nem olajos.
Ühümm,a jelenlegi szabvány.Inkább arra figyelj,h lehetõleg ne a legjobban kikönnyített fékhíddal használd,1 haverom azt elreccsentette,szintén ekkora tárcsával,csak madzagos Avid volt és nem olajos.
#4017
Írta 2005. április 11. - 12:50
Hali!
Talán tudja valaki, hogy a 97-es Z1 villán milyen szabvány szerinti a tárcsafékszem. A villa eredeti színe narancssárga, és mindkét száron van felfogatási lehetôség.
Egy Avid BB7-et kéne rárakni 185-ös tárcsával. Felejtôs?
Talán tudja valaki, hogy a 97-es Z1 villán milyen szabvány szerinti a tárcsafékszem. A villa eredeti színe narancssárga, és mindkét száron van felfogatási lehetôség.
Egy Avid BB7-et kéne rárakni 185-ös tárcsával. Felejtôs?
#4018
Írta 2005. április 11. - 12:36
Honnan szerezhetnék légtelenítõ csavart a System 8-as fékemhez?
1.fázis: alsógatyák begyüjtése
2.fázis: ?ö?ö?
3.fázis: a nyereség!
2.fázis: ?ö?ö?
3.fázis: a nyereség!
#4019
Írta 2005. április 10. - 22:08
nem hézagolni kellene
betétek kivesz, dugattyú tövig visszanyom, betét be, kart pumpálni.
betétek kivesz, dugattyú tövig visszanyom, betét be, kart pumpálni.
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...