Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
#361
Posted 2005. December 14. - 15:02
#362
Posted 2005. December 14. - 14:02
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#363
Posted 2005. December 14. - 13:05
Akkor nem úsznám meg villacsere nélkül, akkor ez azt hiszem napolva.. Gondolom, egy jobb tárcsás megoldás plusz egy villa, amire már érdemes váltani,kb egy 100-as.. Nna, ennyim mostanában nem lesz... (Van 30-am fejleszteni, de akkor lehet, hogy inkább cipõ és patent lesz..)
#364
Posted 2005. December 14. - 12:56
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#365
Posted 2005. December 14. - 12:54
Elég szar volt saras terepen a V-fékem. Úgy összeszedett minden szar szemetet, és olyan hangja volt, hogy már nekem fájt.. Egyébként elvagyok V-fékkel is, de gondoltam, ha fejlesztek, akkor inkább abba az irányba, mint egy jobb V-fék.. Valamit mindenképpen változtatni kell, mert a mostani nem igazán jó.. De még nincs eldöntve, csak puhatolózok..
#366
Posted 2005. December 14. - 12:50
de nem értem miért nem jó egy véfék..
#367
Posted 2005. December 14. - 12:49
Az hülyeség, hogy csak hátul van tárcsafék és elõl V marad?
#368
Posted 2005. December 14. - 12:31
másik: ha a viszonylag nem erõmûvész julie csavarja a lábat, akkor minden más is fogja, nem a tárcsátmérõ a lényeg... szóval hiába váltasz 160-as tárcsás sh!mano-ra vagy hayes-re, azok csak még erõsebbek lesznek. a julie-hoz azért adnak elõre 180-as pizzát, mert 160-assal embertelenül gyenge lenne....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#369
Posted 2005. December 14. - 11:20
Sziasztok, az lenne a problemám, hogy a KTM-emen elõl egy Rock Shox Duke Race van, ami alapjában véve szuper teló, de a 180as magura Júlia kissé tekeri. Eddig telócserén gondolkodtam, de a RS topicban ledumáltak róla....
Szóval most a fék van terítéken. Kérdésem a következõ: Tudja-e vki hogy az elsõ Magura J-.hoz (ezt alapban 180as tárcsával adják) hol tudok 160as adaptert venni? (mondanom sem kell hogy a kib@szott Malinál nem foglakoznak ezzel!) Illetve milyen tárcsát érdemes használni a 160asok közül a Julie fékpofáihoz? És végül: szeretném a fékkarokat LX-revagy XT-re cserélni, mert az eredeti "kompozit" olajtartály nem túl bizalomgerjesztõ.Egy ilyen mûtét kb. mennyibe van, gondolom, új vezeték is kell, miegymás, egyáltalán a Magura-féle folyadék használható Shimano karral? (no, lehet, h. nagy hülyeségeket kérdezek) Vagy szerintetek ez már túl komplikált, célszerûbb inkább 1ben aladni és venni egy új féket? Egyébként a teljesítményével eddig maximálisan meg vagyok elégedve...
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#370
Posted 2005. December 14. - 11:07
#371
Posted 2005. December 14. - 08:52
160-as 6 csavaros xt tárcsa (ami olcsó, jó és van): 5000
deore fékkar: 8000
szerelés, olaj, légtelenítés: x ft
tehát ~16 ezerért tuningoltál egy julist
26 ezer egy lx kompletten, újonnan. szerinted megéri?
#372
Posted 2005. December 14. - 01:34
Miért ne? (Hadd kötözködjek már 1 kicsit....) A tetbike-on ezt olvastam a Juliról, idézem: "Lehet többen hülyének fognak tartani emiatt, de én vettem hozzá Saint fékkarokat és shimano kábeleket, és már jobban fog mint egy XT(régebbi 4 dugós)!!
Ezt ott cseszted el, hogy bármit is elolvastál a Testbike-on...
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#373
Posted 2005. December 14. - 01:11
#374
Posted 2005. December 14. - 00:59
mert õ ha julie-t vett, akkor valszeg pont annyi 4dugis XT-t próbált, és használt, csak rámondja hogy jobb, aztán egyszer megunja a vegyes féket, és vesz mégis egy 4 dugis régi xt-t.
leglaábbis ez szokott lenni, ez olyan kb mint a mozótuning. olcsó meg minden, mozog is, aztán beleun, és elmegy a boltba venni egy psylo-t, pike-t
és rájön hogy ez az összerakott is jó volt, de ez mennyivel jobb, és egyszerübb, és törödésmentesebb.
#375
Posted 2005. December 14. - 00:37
Attol fuggetlenul hogy kompatibilis, inkabb ne probalkozz ilyennel. Egyszerubb ha eladod egyben, es veszel egy LX -et vagy egy XT -t, ahoz pedig van adapter es tarcsa is minden meretben. Vagy Hayes is van olcson, az is jo lenne helyette.
Miért ne? (Hadd kötözködjek már 1 kicsit....) A tetbike-on ezt olvastam a Juliról, idézem: "Lehet többen hülyének fognak tartani emiatt, de én vettem hozzá Saint fékkarokat és shimano kábeleket, és már jobban fog mint egy XT(régebbi 4 dugós)!! A nagy átmérõjû dugattyúk a féknyeregben és a kis átmérõjû dugattyúk a fékkarban nagyon nagy féknyomást állítanak elõ. Házilag ragasztottam hozzá pofát, olyan anyagból mint amilyen a kocsik és motorok fékjeiben vannak.
Egyszer hirtelen fékeztem és majdnem talajt nyaltam. 1 ujjal adagolható a fék és brutálisan is fog. Én használtam vettem még mûanyag fékkarral elõre+hátra 25E-ért most vettem hozzá új kábeleket és fékkarokat, és most járok 50E-nél(elõre+hátra), és jobb mint egy XT, meg persze olcsóbb. Vegyetek ilyen féket, és tuningoljátok!! Nekem kurvára bejött!!"
Csak Qra macerás, nem? lehet, h. neked van igazad Vole... Bár nem úsznûm meg óccsóbban, ha fékkakkart meg adaptert cserélek? Télleg, igazából az adapter a kardinális kérdés, a kar ráér.
#376
Posted 2005. December 14. - 00:02
I`m as fast as nobody!
#377
Posted 2005. December 13. - 23:59
Bocs, most olvasom pár sorral feljebb, hogy a magura kompatibilis a shimanoval.no akkor:)
dotos fékolaj nem öli meg az ásványis féket(látszólag)
mármint shimano fék megy DOT 4.0-val(bár én nem eröltetném)
a hayest meg megöli a magura lötyi
amúgy pont ezért lehet használni a shimano fékkarokat magura féknyergekkel.
alá triál.
#378
Posted 2005. December 13. - 23:58
Szóval most a fék van terítéken. Kérdésem a következõ: Tudja-e vki hogy az elsõ Magura J-.hoz (ezt alapban 180as tárcsával adják) hol tudok 160as adaptert venni? (mondanom sem kell hogy a kib@szott Malinál nem foglakoznak ezzel!) Illetve milyen tárcsát érdemes használni a 160asok közül a Julie fékpofáihoz? És végül: szeretném a fékkarokat LX-revagy XT-re cserélni, mert az eredeti "kompozit" olajtartály nem túl bizalomgerjesztõ.Egy ilyen mûtét kb. mennyibe van, gondolom, új vezeték is kell, miegymás, egyáltalán a Magura-féle folyadék használható Shimano karral? (no, lehet, h. nagy hülyeségeket kérdezek) Vagy szerintetek ez már túl komplikált, célszerûbb inkább 1ben aladni és venni egy új féket? Egyébként a teljesítményével eddig maximálisan meg vagyok elégedve...
#379
Posted 2005. December 13. - 18:49
#380
Posted 2005. December 13. - 14:27
az lesz
szeretek kísérleti nyúl lenni:)
én a formula óta nem akarok kisérleti nyul lenni.
a juci eddig ugy tûnik bevált nagyjából mindenkinek.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.