avid cps-t elcseréljek hayes hfx 9-re?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Started by
KeX
, 2004. September 09. 12:46
#3781
Posted 2005. April 28. - 18:02
#3782
Posted 2005. April 28. - 16:27
Buher népség
A canti fékkarnál egyel jobb megoldás, ha veszel olyan fékkart, aminek állítható a bowdenhúzása (Avid SD5 pl, ha jól emléxem) Van is ilyen az apróban emberi mennyiségû pénzért.
...Nekem most épp kellene egy ilyen hátulra.
--Trifo
A canti fékkarnál egyel jobb megoldás, ha veszel olyan fékkart, aminek állítható a bowdenhúzása (Avid SD5 pl, ha jól emléxem) Van is ilyen az apróban emberi mennyiségû pénzért.
...Nekem most épp kellene egy ilyen hátulra.
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#3783
Posted 2005. April 28. - 14:32
Azt tudod csinálni hogy szerzel egy kanti fékkart, ami jó keveset húz, és azzal olyan érzés lesz mintha szervós lenne, pedig nem, de közelebb kell állítani a fékpofákat és így jobb lesz teneked ám.
#3784
Posted 2005. April 28. - 11:49
#3785
Posted 2005. April 28. - 11:47
Csak az adapterek elég drágák nem? És ha megveszem a nagyobb tárcsát plussz adaptert télleg vehettem volna már egy jobb féket is..
#3786
Posted 2005. April 28. - 11:30
kell adapter.
attól hogy megszünt a gyártás attól még kapni lehet.
attól hogy megszünt a gyártás attól még kapni lehet.
#3787
Posted 2005. April 28. - 11:23
Fékkart akartma is venni csak mire odajutottam a nagy "S" abbahagyta az lx fékkar gyártását legalábbis nekem vmi hasonlót mondtak a szervízbe és már nemtalálok sehol pedig olyan van baloldalt is és nagyon megavgyok elégedve vele. Tárcsát viszont akkor lehet cserélek majd rajta. Ehhez kapcsolódo kérdésem hogy ha nagyobb tárcsát teszek bele akkor nemkell vami adaptart vennem a fékhez mert akkor a váztol távolabb kerül nem? Bocs ha hülyeséget kérdeztem
#3788
Posted 2005. April 28. - 10:59
persze, hogy mindenki ismeri, hisz te is ilyet használsz és még nem találkoztál olyannal akinek ez lenne, vagy alig.
nagy tárcsával minden jobban fog.
nagy tárcsával minden jobban fog.
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#3789
Posted 2005. April 28. - 10:57
esetleg nagyobb tárcsával tudsz rajta segíteni, bár nem tudom milyen telón használod. pofacsere szvsz felejtõs mert ebben a kategóriában nem nagyon kapni tuning cuccokat. esetleg még megpróbálkozhatsz jobb fékkarral (állítható bovdenhúzás), vagy jobb bovdenházzal. bár ez a kettõ már többe kerül mint a féked.
#3790
Posted 2005. April 28. - 10:51
Sziasztok,
Gondolom ismeri mindenki a kis 8000 forintos tektro mechanikus tárcsaféket, most ezthazsnálom mert egyenlöre nem tellt jobbra , árához képest egész jól mûxik 160-as tárcsával, a kérdésem azlenne hogy nemlehetne vhogy növelni az erjét esetleg vagy vhogy kicsit "tuningolni".
Pl egy tárcsa cserével mit érnék el? Illetve kitudom e cserélni a benne lévö fékpofákat vmi jobbra, cseréni tudom hogy lehet öket de másfajtát nemtudom befogad-e.
Gondolom ismeri mindenki a kis 8000 forintos tektro mechanikus tárcsaféket, most ezthazsnálom mert egyenlöre nem tellt jobbra , árához képest egész jól mûxik 160-as tárcsával, a kérdésem azlenne hogy nemlehetne vhogy növelni az erjét esetleg vagy vhogy kicsit "tuningolni".
Pl egy tárcsa cserével mit érnék el? Illetve kitudom e cserélni a benne lévö fékpofákat vmi jobbra, cseréni tudom hogy lehet öket de másfajtát nemtudom befogad-e.
#3791
Posted 2005. April 27. - 20:01
talán a hátsóban sok az olaj, az elsõben meg kevés. egy olajcsere/légtelenítés soha nem árt, 20 perc és általában mindent megold
#3792
Posted 2005. April 27. - 18:13
Srácok segitsetek légyszi tiszta pánikban vagyok mert kicseréltem a Hayes mag hd-men a fékpofákat (már csináltam elötte)
Kerék vissza bringa két keréken.
Meghuztam a fékkart és az elsö fék egyáltalán nem fog...a hátsó meg nagyon hamar fog és van a fékkaron egy pici lyuk amin köpködi az olajat. :wallbange
Hallottam vmi olyasmiröl hogyha fejjel lefelé forditom a bringát (most ezt tettem)
akkor lehet ilyesmi .de visszaforditottam és direkt meg is huzogattam a fékkart csomószor...hogy hátha ez a baj.
Remélem érthetöen beszélek félre :confused:
Kerék vissza bringa két keréken.
Meghuztam a fékkart és az elsö fék egyáltalán nem fog...a hátsó meg nagyon hamar fog és van a fékkaron egy pici lyuk amin köpködi az olajat. :wallbange
Hallottam vmi olyasmiröl hogyha fejjel lefelé forditom a bringát (most ezt tettem)
akkor lehet ilyesmi .de visszaforditottam és direkt meg is huzogattam a fékkart csomószor...hogy hátha ez a baj.
Remélem érthetöen beszélek félre :confused:
"a swallow don't make a summer but tomorrow has to start somewhere" és faithless-nél reklamáljatok a nyelvtani helyesség miatt
#3793
Posted 2005. April 27. - 16:14
Avid, nem kérdés. Csak mikor a SRAM-ot vettem, az Avid még SOKKAL drágább volt.
Persze hülyeség, mert az ember megvesz valami féket használtan, valszeg egybõl pofát is kell venni hozzá, meg ilyesmi, és akkor sokszor már majdnem az új fék áránál vagy. Affene.
--Trifo
Persze hülyeség, mert az ember megvesz valami féket használtan, valszeg egybõl pofát is kell venni hozzá, meg ilyesmi, és akkor sokszor már majdnem az új fék áránál vagy. Affene.
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#3794
Posted 2005. April 27. - 15:29
#3795
Posted 2005. April 27. - 15:21
Jóvanna. Van egy SRAM 9.0 fékem, van benne XT fémes pofa, oszt' mégse mindig állít meg, sõt, akár _teljesen_ elmegy a fékerõ. (Tandemen elsõ fék). Levegõs nemigen lehet, mert elvileg szervízben légtelenítették, azóta nem fordítottam fejjel lefelé és fõleg nem huzogattam úgy a fékkart.
Csak keresem a leghatékonyabb megoldást, hogy ne is legyen olyan drága, meg meg is állítson. A jelek szerint nem nagyon egszerû.
Mondjuk azt a Grimeca tárcsát meg már annyian fikázták mindenfelé...
--Trifo
Csak keresem a leghatékonyabb megoldást, hogy ne is legyen olyan drága, meg meg is állítson. A jelek szerint nem nagyon egszerû.
Mondjuk azt a Grimeca tárcsát meg már annyian fikázták mindenfelé...
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#3796
Posted 2005. April 27. - 15:10
az más, gyakrabban kopik, lehet, hogy valakinek bejött a ferrodol, drága a gyári és épp akkor nincs semmi más, csak 8ezres gyári.
de tárcsát (grimeca) lehet kapni 3 ezer forintért bármikor 2 napon belül gyapinál/máshol.
cserébe egszerübb az élet, ha 5 évente hayes tárcsa, és még ebc betét amikor kell...
de tárcsát (grimeca) lehet kapni 3 ezer forintért bármikor 2 napon belül gyapinál/máshol.
cserébe egszerübb az élet, ha 5 évente hayes tárcsa, és még ebc betét amikor kell...
#3797
Posted 2005. April 27. - 15:03
amiért EGYESEK ferodoloztatják a betétetmár bocs, de mi a f*sznak foglalkozni egy 3 ezer forintos tárcsával?
#3798
Posted 2005. April 27. - 15:01
már bocs, de mi a f*sznak foglalkozni egy 3 ezer forintos tárcsával?
jobban jársz ha veszel egy másikat
amugy nem baj ha van barázda
jobban jársz ha veszel egy másikat
amugy nem baj ha van barázda
#3799
Posted 2005. April 27. - 14:55
#3800
Posted 2005. April 27. - 14:47
A síkköszörû szerintem már overkill volna a tárcsának. Meg hát az a technológia nem is igazán az ilyen formájú darabok megmunkálására való.
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt