Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Started by
KeX
, 2004. September 09. 12:46
#3761
Posted 2005. April 29. - 11:35
teljesen egyszerü a megoldás
203as pizza, adag alátét, vagy ha nagon igényes vagy, új adapter, de ahelyett vehetsz egy resin pad-et is (mûgyanta)
203as pizza, adag alátét, vagy ha nagon igényes vagy, új adapter, de ahelyett vehetsz egy resin pad-et is (mûgyanta)
#3762
Posted 2005. April 29. - 11:32
Nixon Elite-átütös-azt azért csak nem fogja eltekerni:)
elõre mien villára?
"Boldogok a heringek...."
#3763
Posted 2005. April 29. - 11:24
#3764
Posted 2005. April 29. - 11:20
Hátra????
Az még 160 assal is úgy fog mint az állat.
Elöre kéne.
Az még 160 assal is úgy fog mint az állat.
Elöre kéne.
525 elsõ vagy hátsó?
Hátra nem érdemes nagyon nagyobb tárcsa, hacsak nem dééháázol.
Úgy tudom a mechanikus(515) meg a 525 fékpofa ugyanaz.
Esetleg elsõ körben érdemes mûgyantás simano pofit belerakni, az tényleg jó!
"Boldogok a heringek...."
#3765
Posted 2005. April 29. - 11:17
525 elsõ vagy hátsó?
Hátra nem érdemes nagyon nagyobb tárcsa, hacsak nem dééháázol.
Úgy tudom a mechanikus(515) meg a 525 fékpofa ugyanaz.
Esetleg elsõ körben érdemes mûgyantás simano pofit belerakni, az tényleg jó!
Hátra nem érdemes nagyon nagyobb tárcsa, hacsak nem dééháázol.
Úgy tudom a mechanikus(515) meg a 525 fékpofa ugyanaz.
Esetleg elsõ körben érdemes mûgyantás simano pofit belerakni, az tényleg jó!
#3766
Posted 2005. April 29. - 11:11
Pl. egy 203 as hayes tárcsa+adapter...
Az gondolom elég lesz.
Az gondolom elég lesz.
azzal az aviddal az a baj, hogy még nincs bekopva. majd ha bekopott, jó lesz
sh!mano gyári fékpofák: szerintem kifejezetten jók. maximum ebc-re cserélném, de elsõ körben egy nagyobb féktárcsát és adaptert vennék, az biztosabb megoldás.
"Boldogok a heringek...."
#3767
Posted 2005. April 29. - 10:59
azzal az aviddal az a baj, hogy még nincs bekopva. majd ha bekopott, jó lesz
sh!mano gyári fékpofák: szerintem kifejezetten jók. maximum ebc-re cserélném, de elsõ körben egy nagyobb féktárcsát és adaptert vennék, az biztosabb megoldás.
sh!mano gyári fékpofák: szerintem kifejezetten jók. maximum ebc-re cserélném, de elsõ körben egy nagyobb féktárcsát és adaptert vennék, az biztosabb megoldás.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3768
Posted 2005. April 29. - 10:22
Hello,
525 ös fékem van,szeretnék kicsit több fékeröt kicsiholni belöle.
Most egy szinte új,de már bekopott gyári pofa van benne.
Milyen fékpofát vegyek bele?(ilyeneket néztem:Koolstop,EBC,a Jagwire csak a mechanikushoz gyárt,ha jól láttam)
A többihez hasonlítva mennyire jók a "nagy S" fékpofái?
525 ös fékem van,szeretnék kicsit több fékeröt kicsiholni belöle.
Most egy szinte új,de már bekopott gyári pofa van benne.
Milyen fékpofát vegyek bele?(ilyeneket néztem:Koolstop,EBC,a Jagwire csak a mechanikushoz gyárt,ha jól láttam)
A többihez hasonlítva mennyire jók a "nagy S" fékpofái?
"Boldogok a heringek...."
#3769
vendég_Charon_*
Posted 2005. April 29. - 10:07
A poén az, hogy még 160-as tárcsával bekopatlanul is képes voltam blokkolni a kerekeket...
Az fr5nek nem lehet húzását állítani.
Bowden nélkül calipert nyomogatva hozáér a pofa rendesen? Pris tekerõket egyesével teljesen tekerd be és utána mindkettõn kb 2 klikket vissza. Nézd meg, hogy ráhúzva - manuálisan blokkolva jó-e, illetve ahogy elõbb mondtam, úgy megy-e?
Az fr5nek nem lehet húzását állítani.
Bowden nélkül calipert nyomogatva hozáér a pofa rendesen? Pris tekerõket egyesével teljesen tekerd be és utána mindkettõn kb 2 klikket vissza. Nézd meg, hogy ráhúzva - manuálisan blokkolva jó-e, illetve ahogy elõbb mondtam, úgy megy-e?
#3770
Posted 2005. April 29. - 10:03
Köszönöm, mindenesetre megpróbálkozom egy bovdenház + bovden cserével hátha mégis õ ludas
mindenesetre annak is örülnék ha én rontottam el valamit
mindenesetre annak is örülnék ha én rontottam el valamit
#3771
Posted 2005. April 29. - 09:59
#3772
Posted 2005. April 29. - 09:56
A beállítással szvsz minden rendben van, többször szét majd ismét összeraktam a dolgot. A cps segítségével páruzamosra állítottam amennyire csak lehet. A tárcsa és a pofák között minimális rés van, pont annyi hogy a piros tekerõk segítségével ne lehessen közelebb állítani, úgy hogy ne érjen bele.
A bovden feszes. Látszatra minden rendben van, mégsem fog annyira amennyit várna tõle az ember ennyi pénzért. Felfektetett helyzetben, behúzva a fékkart el tudom forgatni a kereket erölködések árán, de így, menet közben a fékhatás olyan mintha rossz cantit használnék
A bovden feszes. Látszatra minden rendben van, mégsem fog annyira amennyit várna tõle az ember ennyi pénzért. Felfektetett helyzetben, behúzva a fékkart el tudom forgatni a kereket erölködések árán, de így, menet közben a fékhatás olyan mintha rossz cantit használnék
#3773
vendég_Charon_*
Posted 2005. April 29. - 09:36
Valamit nagyon eltolhattál, mert a pofa és a tárcsa egymáshoz való, a 203-as az atom erõs, a teló meg annyira nemcsavarodhat, hogy NE fogjon.
A leírás szerint állítottad be rendesen? A bowden feszes? Rugóerõ rendben? Pofa hozzá tud érni a tárcsához?
A leírás szerint állítottad be rendesen? A bowden feszes? Rugóerõ rendben? Pofa hozzá tud érni a tárcsához?
#3774
Posted 2005. April 29. - 08:06
Sziasztok.
A minap vettem bb7 203-as tárcsaféket, elõrem az r500-as villámra. Vettem hozzá Avid FR-5-ös fékkart is. Felszereltem, beállítottam és nem fog. Még annyira sem mint az elõzõ V-fékem. A bekopásban nem hiszek, nem ez lehet a baj. Mezei bovdennel és házzal használom, sok helyen olvastam hogy ezekre érdemes pénzt áldozni, mert nagyon sokat számít. Esetleg kool-stop pofacsere?
Mit gondoltok?
A minap vettem bb7 203-as tárcsaféket, elõrem az r500-as villámra. Vettem hozzá Avid FR-5-ös fékkart is. Felszereltem, beállítottam és nem fog. Még annyira sem mint az elõzõ V-fékem. A bekopásban nem hiszek, nem ez lehet a baj. Mezei bovdennel és házzal használom, sok helyen olvastam hogy ezekre érdemes pénzt áldozni, mert nagyon sokat számít. Esetleg kool-stop pofacsere?
Mit gondoltok?
#3775
Posted 2005. April 28. - 22:02
jólvan, éber leszek, ravasz és figyelmes...
meg megpróbálom elõtte ledumálni hogy bicón hadd próbálhassam ki, aztán akkor kiderül...
amúgy épp szervízben van, szóval...nemtudom
még alszom rá egyet...
azért jó lenne ha befutna thez, mert neki full jó ez a fék...
majd megkérdezem õt is
meg megpróbálom elõtte ledumálni hogy bicón hadd próbálhassam ki, aztán akkor kiderül...
amúgy épp szervízben van, szóval...nemtudom
még alszom rá egyet...
azért jó lenne ha befutna thez, mert neki full jó ez a fék...
majd megkérdezem õt is
Autist Team:)
#3776
Posted 2005. April 28. - 21:58
nos, lyuk ne legyen a fékkaron ;D
amugy elvileg a kar szokott bajos lenni, talán ereszti az olajat, vagy mi a szösz.
meg mikrononfejüeknek levegõsödik
nyomogasd meg soxor, hátha jön valahol olaj, amugy ha nem fröcsköl/szivárog, sok baja nem lehet. amugy én (is) akkor adtam el a hidros fékem(hogy vegyek avidot), amikor a faszom is telelett vele, szoval aki bovdenesre cserél, az picit gyanús
de ha minden klappol, csak nem fog 1 hónap alatt szétmenni
amugy elvileg a kar szokott bajos lenni, talán ereszti az olajat, vagy mi a szösz.
meg mikrononfejüeknek levegõsödik
nyomogasd meg soxor, hátha jön valahol olaj, amugy ha nem fröcsköl/szivárog, sok baja nem lehet. amugy én (is) akkor adtam el a hidros fékem(hogy vegyek avidot), amikor a faszom is telelett vele, szoval aki bovdenesre cserél, az picit gyanús
de ha minden klappol, csak nem fog 1 hónap alatt szétmenni
#3777
Posted 2005. April 28. - 20:55
most aztán meggyõztél:D
igazából _konkrétan_ mi lehet vele a tré?
szóval mire figyeljek vásárláskor?
na szóval ami rossz, az miben nyilvánul meg?
lyuk van a fékkaron?
vagy mi?
igazából _konkrétan_ mi lehet vele a tré?
szóval mire figyeljek vásárláskor?
na szóval ami rossz, az miben nyilvánul meg?
lyuk van a fékkaron?
vagy mi?
Autist Team:)
#3778
Posted 2005. April 28. - 18:47
talán több jó van, mint szar, elvégre sokan mennek ilyen fékkel...
ha ugy fogalmazok, hogy én nem cserélném el (saját lelki béke), de azért megéri, az segít? néha kell a kockázat
ha ugy fogalmazok, hogy én nem cserélném el (saját lelki béke), de azért megéri, az segít? néha kell a kockázat
#3779
Posted 2005. April 28. - 18:40
jaja, én is ezen filózom...
mert elvileg a magtól csak a fékkarban különbözik...
ez a vitatott sors zavar engem is, mert theznek pl full jó, másoknak lyuk van a fékkaron, meg ilyenek...
igazából nagyon nem tudom mi legyen:)
mert elvileg a magtól csak a fékkarban különbözik...
ez a vitatott sors zavar engem is, mert theznek pl full jó, másoknak lyuk van a fékkaron, meg ilyenek...
igazából nagyon nem tudom mi legyen:)
Autist Team:)
#3780
Posted 2005. April 28. - 18:38
ha a magból indulok ki nem sokkal erõsebb de mégis csak hidros. súlyban vesztesz ~100 grammot és lesz egy vitatott sorsú féked, ami vagy kurvajó fék, vagy...