Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
#301
Posted 2005. December 15. - 16:03
#302
Posted 2005. December 15. - 15:59
nem a fék miatt, vagyis itt már ez csak kisebb falat.
egyszerüen a reba jobban elviselné a kapott dolgokat, és ezért bólogatott ennyire alattad a mostani villád is.
tehát érdemes a csere mindenképp, és egy villából addig kell kiszállni amíg megteheted, azaz jó állapotban van..
tehát itt az idõ, a féket meg tartsd meg ha tényleg így megfogott;) azzal nem lesz gond.
a reba meg pike, tényleg sokkal merevebbek, mint a 30as becsúszós társaik
#303
Posted 2005. December 15. - 15:55
semmi baja nem lesz;)
de azért cseréld le a magurákat az lxre;) vagy te tod:)
ugye minél vastagabb a becsúszó, erõsebb a váll, annál merevebb az egész villa...
de a cc cuccnál nem ez a lényeg, hanem a súly inkább....
maradjon a cucc, felejtsd el az egészet!
psylo-m is ezt csinálta, pedig egy durva használatra termett villa(relatív)
A súly nálam annyira nem szempont mert közel mázsa vagyok...még ha szezonig leadok pár kilót, akkor is tök mindegy, hogy 1700 vagy 2000 gramm a villa. Mind1, azért elmegyek, megkérdem mennyibe lenne a csere, a Reba meg a BB7 is már régóta a vágy titokzatos tárgya nálam, ha óccsón megúszom, cserélek (a ktm-be amúgy is jobban passzol a 100at mozgó villa, meg mivel mázsa vagyok eléggé beül alattam)
#304
Posted 2005. December 15. - 15:48
te tényleg pro lehetsz, ha ilyesmi zavar és ezért elköltesz egy csomó pénzt de mivel a te pénzed rajta.
aviddal meg várjuk meg kalát neki volt és az õ véleménye tényleg objektív és tárgyilagos és részletesen megindokolt, de megkérdeném diget is mert õ nagy tech guru.
Az avid tökéletes választás lesz, hibátlan fék, remek döntés!
#305
Posted 2005. December 15. - 15:48
de azért cseréld le a magurákat az lxre;) vagy te tod:)
ugye minél vastagabb a becsúszó, erõsebb a váll, annál merevebb az egész villa...
de a cc cuccnál nem ez a lényeg, hanem a súly inkább....
maradjon a cucc, felejtsd el az egészet!
psylo-m is ezt csinálta, pedig egy durva használatra termett villa(relatív)
#306
Posted 2005. December 15. - 15:46
aviddal meg várjuk meg kalát neki volt és az õ véleménye tényleg objektív és tárgyilagos és részletesen megindokolt, de megkérdeném diget is mert õ nagy tech guru.
#307
Posted 2005. December 15. - 15:46
annak nem sok köze van a fékhez, az a villa rugalmasságából adódik és csak a duplavállas villával lehet nagy (de nem teljes) mértékben kiküszöbölni.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#308
Posted 2005. December 15. - 15:45
csavarodás az az amikor a villaláb, amelyiken van a tárcsa, a tengely, mint becsúszószár körül elkezd tekeregni
az hogy bólogat, az más tészta, az a villa rugalmasságából adódik, de ezen változtatni nem tudsz, az RS(legtöbb, fõleg cécó és psylo cuccai) ilyen!
ezért nehogy eladd!
de akkor úgy érzem rátapintottam megint:)
maradhat minden;)
ehehehe, én lenni kezdõ ...akkor én valóban a rugalmasságáról beszéltem eddig. de ez hosszú távon nem probléma? pedig a Duke race nem egy sid-féle nagyon kikönnyített vella
#309
Posted 2005. December 15. - 15:42
az hogy bólogat, az más tészta, az a villa rugalmasságából adódik, de ezen változtatni nem tudsz, az RS(legtöbb, fõleg cécó és psylo cuccai) ilyen!
ezért nehogy eladd!
de akkor úgy érzem rátapintottam megint:)
maradhat minden;)
#310
Posted 2005. December 15. - 15:40
#311
Posted 2005. December 15. - 15:36
#312
Posted 2005. December 15. - 15:35
de a villának nem számít hogy hogy markolod meg, ha blokkol a kerék, ugyanúgy fog. ergó tökmind1 h bowdenes alivio van rajta, vagy egy 4dugis XT ugyanúgy tudja csavarni, ha tezsi
de továbbra sem csavarta nekem sem a mozót, sem a suntourt a 203as hayes, a pike-és boxxer párosról nem is beszélve.
sokkal inkább az tünt fel hogy elõre hátra rugalmas egy kicsit az elöbbi kettõ
a csavarodás ellenszere lehet az is hogy meghúzzuk a gyorszárat, nem csak ráhajtuk.
#313
Posted 2005. December 15. - 15:29
nekem mondjuk egy sr-en van fent alivio agyakkal de igazából nem érzem hogy keresztbefordítaná.
#314
Posted 2005. December 15. - 15:13
fogsz egy esztergályost, megkéred hogy fúrja fel 10mm-re a lyukat
fogsz egy 10mm-es ALU tengelyt, majd rá kettõ könnyû, de erõs anyát.
és cssavarodás máris alig jelentkezik.
és szinte 5e alatt megvan az egész tuning.
ja, és igen, 3.5 grammal nehezebb mint a gyorszáras megoldás!(egy high end wc sid-nél, és szintén high end alig 1 kilós karbonváznál lehet számít ez a súly, de ha már másfél kló felett van a váz, és ugyanennyi felett a villa, akkor szvsz jelentéktelen dolog)
#315
Posted 2005. December 15. - 14:54
#316
Posted 2005. December 15. - 14:01
ilyesmi. súlyban mondjuk szerintem a két anya dob rajta nagyot, ha a tengely normális anyagból van, esetleg még lukas is. nekem van otthon egy, amiben tömör acél tengely van, na attól lett kõagy
#317
Posted 2005. December 15. - 13:43
#318
Posted 2005. December 15. - 13:33
#319
Posted 2005. December 15. - 13:24
#320
Posted 2005. December 15. - 13:19
Ha ilyen egyszerû, akkor miért nem használja mindenki ezt. Vagy nem ilyen egyszerû? Vagy van valami hátrány is ennek a megoldásnak?