igaz, hogy bb7-be 700 a gyári fékpofa, a bb5-be meg nem lehet kapni, éshogy a deore-be meg 2700, de ez csak a gyárira vonatkozik.
bbb gyári betét, mindenhez kapható, 2990 huf.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
Started by
KeX
, 2004. September 09. 12:46
#2221
Posted 2005. August 07. - 20:10
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2222
Posted 2005. August 07. - 19:45
Azért a HS33-ról tessék leszállni! Azon minden alu, és cc-re stb.-re kiváló, hibátlan cucc. Én cc-re használtam sok-sok évig elõre-hátra, és még olajat sem cseréltem benne. Most is az lenne, ha lenne vfék konzolom....
#2223
Posted 2005. August 07. - 13:19
#2224
Posted 2005. August 07. - 13:14
Majdnem mindenütt lehet kapni annyiért vagy még olcsóbban.
Nem esszük meg egymást, mert ez egy Fórum, és itt lehet vitattkozni, kérdezni, stb:
Apropó: Mûanyag a HS-33? Nekem minden aluból van rajta (2005) vagy félreértettem valami?
Nem esszük meg egymást, mert ez egy Fórum, és itt lehet vitattkozni, kérdezni, stb:
Apropó: Mûanyag a HS-33? Nekem minden aluból van rajta (2005) vagy félreértettem valami?
Az itt Ragadt vendég....
#2225
Posted 2005. August 07. - 13:10
mielõtt megeszitek egymást, akkor a deore tökéletesen okés kb brámire (dh kivéve), ha nem fékezõs az illetõ? ugye?
Ja, és hol lehet 27e ért kapni?
Ja, és hol lehet 27e ért kapni?
#2226
Posted 2005. August 07. - 13:10
csak német/mûanyag/stb.
hidd el nem véletlenül írtam:)
az elv azonos a fék viszont
julist is mártát is folyamatosan akarja eladni aki komoly felhasználásra vette.
hidd el nem véletlenül írtam:)
az elv azonos a fék viszont
julist is mártát is folyamatosan akarja eladni aki komoly felhasználásra vette.
#2227
Posted 2005. August 07. - 13:08
Igaz, hogy nem hidraulikus tárcsafék, de hidraulikus abroncsfék.
Hidd el azon az elven mûködik. A fékkar lehet u.a, ebbe is dugattyúk vannak, csak a kialakítás más. Úgy mondtad mint ha ez bowdenes lenne....
Hidd el azon az elven mûködik. A fékkar lehet u.a, ebbe is dugattyúk vannak, csak a kialakítás más. Úgy mondtad mint ha ez bowdenes lenne....
Az itt Ragadt vendég....
#2228
Posted 2005. August 07. - 13:05
#2229
Posted 2005. August 07. - 13:04
Bizonyos értelemben igen, de ha ért hozzá az ember akkor mûködni fog rendesen.
Nekem a Magura HS-33-al annyi bajom volt, hogy néha azt kívántam meg se vettem volna! De fogott, és ez a lényeg.
Egyre jobban hajlok az olajos felé.... hmm....
Az pedig biztos, hogy ha jövõhéten veszek féket, veszek hozzá vagy 4 fékbetétet, mert mire lekoptatom addig már lehet, hogy nem lessz kapható hozzá. Igaz ennyi ésszel vehetnék hozzá: tárcsa meg meg meg.....
Nekem a Magura HS-33-al annyi bajom volt, hogy néha azt kívántam meg se vettem volna! De fogott, és ez a lényeg.
Egyre jobban hajlok az olajos felé.... hmm....
Az pedig biztos, hogy ha jövõhéten veszek féket, veszek hozzá vagy 4 fékbetétet, mert mire lekoptatom addig már lehet, hogy nem lessz kapható hozzá. Igaz ennyi ésszel vehetnék hozzá: tárcsa meg meg meg.....
Az itt Ragadt vendég....
#2230
Posted 2005. August 07. - 13:01
hidraulikus miért az? ez egy régi téveszme
autó hidraulikus fékrendszere mennyire problémás? semenynire
fõleg régi autóknál.. fék zsír, kézifék szar...
golfomból is kiindúlva, télen fékezni tudtam, kézifékezni nem... mert az befagy.
bevizesedik
bekoszolódik a bowden.. könnyebben törik a csõ(tapasztalat) rendes bowdent kell venni hozzá..
olajos meg...
nagyonnagy és nagyoncsúnya esésnél el tud törni a csõ, de annál mi nem törik? más hibalehetõség nincsen.
525 vs 555
egyenes csõkimenet cs 90 fokos
2700ft - 5e ft a pofa...
egymás mellett volt a 2 fék, csak az 525 lett a "nyertes'
autó hidraulikus fékrendszere mennyire problémás? semenynire
fõleg régi autóknál.. fék zsír, kézifék szar...
golfomból is kiindúlva, télen fékezni tudtam, kézifékezni nem... mert az befagy.
bevizesedik
bekoszolódik a bowden.. könnyebben törik a csõ(tapasztalat) rendes bowdent kell venni hozzá..
olajos meg...
nagyonnagy és nagyoncsúnya esésnél el tud törni a csõ, de annál mi nem törik? más hibalehetõség nincsen.
525 vs 555
egyenes csõkimenet cs 90 fokos
2700ft - 5e ft a pofa...
egymás mellett volt a 2 fék, csak az 525 lett a "nyertes'
#2231
Posted 2005. August 07. - 12:57
deore 555 vs 525? különbség, vagy régebbi?
de az avid pluszba nehezebb is.
Ápropó az avidban mi a macerás, nem a hidraulikus a macerásabb?
de az avid pluszba nehezebb is.
Ápropó az avidban mi a macerás, nem a hidraulikus a macerásabb?
#2232
Posted 2005. August 07. - 12:54
de nem dh-s:_)
csak bátran megy lefelé is
újrakezdõdik je
olyan árban van igen, utána a bb7-hez 7e a pofa, a bb5-höz meg nem lehet kapni
na megéri?
az 525-höz meg 2700
és jóval problémamentesebb(évi 1 olajcsere talán, néha új pofa bele, és örülés)
csak bátran megy lefelé is
újrakezdõdik je
olyan árban van igen, utána a bb7-hez 7e a pofa, a bb5-höz meg nem lehet kapni
na megéri?
az 525-höz meg 2700
és jóval problémamentesebb(évi 1 olajcsere talán, néha új pofa bele, és örülés)
#2233
Posted 2005. August 07. - 12:51
Szerintem az Avid bb7/bb5 már olyan árban van, hogy talán érdemesebb azt megvenni.
Én a Deore-ról nem vagyok jó véleménnyel, de ez csak egy vélemény.
Túrára biztos megfelel, hiszen arra tervezték nem? Jó az Avid sem pont DH, de jobban megfelel rá mint a Deore.
Én a Deore-ról nem vagyok jó véleménnyel, de ez csak egy vélemény.
Túrára biztos megfelel, hiszen arra tervezték nem? Jó az Avid sem pont DH, de jobban megfelel rá mint a Deore.
Az itt Ragadt vendég....
#2234
Posted 2005. August 07. - 12:50
:-)
mennyi az annyi?
deore erre tökéletes lesz.
van aki nagy tárcsával dh-zik vele, és elégedettek...
(525?) a bowdenes avid is jócska csak én még mindig nem szeretem a macerás fékeket, meg melegszik is.
(nó flém plíz, saját vélemény)
mennyi az annyi?
deore erre tökéletes lesz.
van aki nagy tárcsával dh-zik vele, és elégedettek...
(525?) a bowdenes avid is jócska csak én még mindig nem szeretem a macerás fékeket, meg melegszik is.
(nó flém plíz, saját vélemény)
#2235
Posted 2005. August 07. - 12:48
cc, de lefelé olykor eresztés, de nem vagyok fékezõs:)
ja, meg persze túrázás...
ezért az árért okés, nem? ha több kell, akkor több zséé is kell...legalább is azt hallottam
ja, meg persze túrázás...
ezért az árért okés, nem? ha több kell, akkor több zséé is kell...legalább is azt hallottam
#2236
Posted 2005. August 07. - 12:43
attól függ mire kell
nem folyton féktépésre kiváló, de azt kevés fék bírja
lejtõzés/mászás/túra stb...?
nem folyton féktépésre kiváló, de azt kevés fék bírja
lejtõzés/mászás/túra stb...?
#2237
Posted 2005. August 07. - 12:39
deore olajosok hogy bírják a strapát? ennyiért érdemes megvenni, vagy akkor már inkább avid bowdenes? vagy azért sokkal jobb a deore hid.?
#2238
Posted 2005. August 07. - 12:21
akkor majd idõvel:-)
kialakúl simán.
próbáld csak kanyar elött tépegetni a fékeket:-)
beválik..
vagy ne folyamtosan, hanem ütemesen húz elenged...
addig is tud hülni, és nem fog felforrni az egész.
kialakúl simán.
próbáld csak kanyar elött tépegetni a fékeket:-)
beválik..
vagy ne folyamtosan, hanem ütemesen húz elenged...
addig is tud hülni, és nem fog felforrni az egész.
#2239
Posted 2005. August 07. - 12:13
Szerintem is!
Féket folyton húzók?
Az elmúlt 4 évben max 30km/h-val mentem azaz 4 év Triál után ráülni egy "Freeride" gépre majd lejönni vele egy HEGYRÕL....
Nem igazán merem megereszteni pedig nem a félelem tart vissza, hanem a tapasztalatlanság.
Féket folyton húzók?
Az elmúlt 4 évben max 30km/h-val mentem azaz 4 év Triál után ráülni egy "Freeride" gépre majd lejönni vele egy HEGYRÕL....
Nem igazán merem megereszteni pedig nem a félelem tart vissza, hanem a tapasztalatlanság.
Az itt Ragadt vendég....
#2240
Posted 2005. August 07. - 12:03
magura/shimano nem szereti
viszkozitás? az nem hiszem, hogy rá van egyáltalán írtva.
legtöbb fékbe max dot4eset rakj, hopeba mehet 5.1es is (lényegtelen igazából)
viszkozitás? az nem hiszem, hogy rá van egyáltalán írtva.
legtöbb fékbe max dot4eset rakj, hopeba mehet 5.1es is (lényegtelen igazából)