Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#2661
Posted 2009. August 12. - 22:42
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2662
Posted 2009. August 12. - 22:07
Hasznos? Az, mert benne van minden.Na mondjuk ez egy igazán hasznos hozzászólás volt.
Bõvebben esetleg?
Csak nem sikerült találnod egy csapágy gyártót akinek a neve nem 3 betûs?
Egyébként számtalanszor hallom/hallottam, hogy az SKF ilyen, meg olyan jó. Anno vettem a váltógörgõkbe SKF csapágyat, és egy-egy túra alatt úgy beállt mind a kettõ, ahogy az a nagy könyvbe meg van írva. És még sár se volt. No meg jó sok pénzbe került. Minõsége meg sehol se volt a néhány száz forintos kínai vagy tajvani csapágyhoz képest.
Kielégítõ a válasz?
#2663
Posted 2009. August 12. - 22:00
nem feltétlen jó a "nem szabvány " (mert az gazából ninc is) kifejezés csak eccerû. vmi nem túl publikált oem verzió lehet-jó eséllyel a 190-esbõl van, illetve azon se lepõdnék meg ha a specinek gyártott tagokból, lehetne 190-est tuningolni- idén van pl konában is, meg a 2004-es RM slayerben is iluen volt. és gondolom még kismillió cég használja.elég g**i dolog azért h nem szabvány a tagméret...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2664
Posted 2009. August 12. - 22:00
Na, az SKF-rõl is meg van a véleményem.
Na mondjuk ez egy igazán hasznos hozzászólás volt.
Bõvebben esetleg?
Csak nem sikerült találnod egy csapágy gyártót akinek a neve nem 3 betûs?
#2665
Posted 2009. August 12. - 20:30
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2666
Posted 2009. August 12. - 18:59
úgy hogy a 3 állása közt gyakorlatilag nem volt különbség. és ez nem csak az én tapasztalatom volt.Azt, hogy érted, hogy az rp3-nak nem volt használható pp-je?
Ja, rendelni biztos lehet. Inkább úgy gondoltam a nehéz beszerzést, hogy a legkisebb szemtávban nem nagyon láttam még ilyet raktáron.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2667
Posted 2009. August 12. - 17:44
#2668
Posted 2009. August 12. - 15:56
#2669
Posted 2009. August 12. - 14:41
Már kész is! Persze a szarabbik oldalon(a fotón látható) alig volt golyó, a külsõ csészét alig tudtam kiszedni, de sikerült és akkor már a másik oldal is kapott egy újat. Kemény 2400forint volt(a japán, a kínai 2000lett volna)a két darab, cserébe újra bitang merev lett:)
Ilyenkor hálát adok az égnek, hogy 1percre van egy jó csapágybolt:D
#2670
Posted 2009. August 12. - 12:21
Heló mindenki!
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy ezt a csapágyat, hogy lehet kicserélni?
Kép 1
Kép 2
Kép 3
Elég csúnyán meghalt elõttem ismeretlen okokból és nem kicsit lóg tõle a váz hátulja. Vagy ezt lehet garisan cseréltetni? Tavaly vettem újan, elsõ tulaj vagyok.
Ha jól láttam a belsõ rész egyben van a persellyel, vagyis egybe van a túloldali csapággyal is.
Bálint!
Nézd át ezt a dokumentumot:
http://cdn.specializ.../06_Big_Hit.pdf
A 14. oldalon van a lényeg.
A két csapágy teljesen szabvány, nincsenek egyben. Olyan csapágy nem létezik.
Kalapáld egyik oldalról a köztük távtartóként is mûködõ belsõ tengelyt, ezzel egyik csapágy ki is fog esni, és jó eséllyel a tengely is. Ezt követõen a másik oldali csapágy kiszedése gyerekjáték.
A beszérelés még egyszerûbb.
#2671
Posted 2009. August 12. - 11:54
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy ezt a csapágyat, hogy lehet kicserélni?
Kép 1
Kép 2
Kép 3
Elég csúnyán meghalt elõttem ismeretlen okokból és nem kicsit lóg tõle a váz hátulja. Vagy ezt lehet garisan cseréltetni? Tavaly vettem újan, elsõ tulaj vagyok.
Ha jól láttam a belsõ rész egyben van a persellyel, vagyis egybe van a túloldali csapággyal is.
#2672
Posted 2009. August 12. - 08:34
Ja, rendelni biztos lehet. Inkább úgy gondoltam a nehéz beszerzést, hogy a legkisebb szemtávban nem nagyon láttam még ilyet raktáron.
#2674
Posted 2009. August 12. - 08:07
#2675
Posted 2009. August 12. - 06:58
én próbáltam egy vázban rp3-at, rp23-at, rs mc3,1-et meg dhx air-t és kb annyival volt jobb mindnél mintha nem ugyanaz a váz lett volna. mozgásban az rp3 közelítette meg de annak meg nem volt használható pp-je, szal az tekerhetetlen volt hosszú távon. sztem amúgy rendelésre megoldható a 190-es is.A Stumpy-ba felesleges szerintem DHX Air-t venni. És sok sikert kívánnék az itthoni beszerzéséhez egy 190-es szemtávolságúnak.:-)
RP23 beszerzésén gondolkodom én is, de nem tudom még, hogy merjem e venni az újat bele. (2010, boost valve). Várok még, hogy mik lesznek a tapasztalatok. Tényleg jelent e valamit, vagy csak marketing maszlag. Addig elvagyok a Triaddal. Eddig nem volt vele semmi bajom, de 2 hete elfosta magát és most szerviz után valahogy nem az igazi.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2676
Posted 2009. August 11. - 23:24
RP23 beszerzésén gondolkodom én is, de nem tudom még, hogy merjem e venni az újat bele. (2010, boost valve). Várok még, hogy mik lesznek a tapasztalatok. Tényleg jelent e valamit, vagy csak marketing maszlag. Addig elvagyok a Triaddal. Eddig nem volt vele semmi bajom, de 2 hete elfosta magát és most szerviz után valahogy nem az igazi.
#2677
Posted 2009. August 11. - 22:11
#2678
Posted 2009. August 11. - 20:34
igen mert a speciben nem szabvány méretú a tagA tag útját butítják le? Miben jobb a dhx air?
olyan 185mm a szemtáv és 1,75" a strokja az aftermarket fox meg 190 szemtáv és 2" stroke (már ami a legközelebbi méret). persze belemegy a 190-es is csak picit változik a geó
a dhx meg szebben mozog a lokja meg legalább olyan jó
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2679
Posted 2009. August 11. - 16:56
faktorban össze tudják butitani akkorára hiogy ne változzon
de a Te vázadba bekefér a dhx air akkor már inkább az
A tag útját butítják le? Miben jobb a dhx air?
#2680
Posted 2009. August 11. - 14:07
nem tudom mi bajotok a Triad-dal, nekem tokre bejott.
most RP23-am van, es jo, de nem erzem ugy hogy jobb mint a Triad.
Az RP23 gyakorlarilag mindenben jobb. A propedal sokkal hatekonyabb es persze jol beloheto. Nyilt allasban sokkal finomabb, erzekenyebb ugyan azon a SAG beallitason. A triad lock-out pedig egy vicc volt. Ha azt akartam, hogy nyitott allasban mozogjon, akkor a lock alatt pulzalt alattam a bicaj minden pedal fordulatnal. Ha azt akartam, hogy a lock jo legyen akkor nyitott allasban tul kemeny lett.