Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#2221
Posted 2009. December 31. - 16:00
#2222
Posted 2009. December 29. - 00:23
1. hogy a '08-as Epic Marathon váz milyen "minõségû" taggal van szerelve? Többek között itt is azt olvastam, hogy volt olyan Brain széria (talán 2007 körül?) ahol a meghibásodási ráta meghaladta a 20%-ot!
2. továbbá, hogy konkrétan ennél a váznál (ennél az évjáratnál) is él-e az 5 év garancia a tagra? (tremészetesen elsõ tualjról beszélünk:))
3. illetve, hogy milyen papírok szükségessek a garancia érvényesítéséhez? Egy névre szóló számla + gari papír elég?
4. "defect" esetén hol tudom érvényesíteni a garit? (hova viszem vissza a cuccot?) Ahol a számla ki lett állítva, vagy esetleg bármelyik "hivatalos" kereskedõnek kötelessége elintéznie (pl. mindazon boltok amik a http://www.specialized.hu -n fel vannak tüntetve), avagy egy 3. hely (mongyuk "speci magyarország" ) intézi?
Köszönöm elõre is!
mayor
#2223
Posted 2009. December 28. - 14:57
m-es yeti asr5 carbon 2150gramm float RP23 127mm rugout!
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2224
Posted 2009. December 28. - 11:21
Most olvasgatom az új Bike-ot (német) és a karbon Stumpy L-es méretben 2145g tag nélkül, a Braines tag 503g. Teljesen jó súly egy 14-et mozgó váztól, csak horror árban van. Viszont szeretem a Specben, hogy lehet választani. Olcsóbb alu verzió normál Triad taggal olcsóbb és a váz ugyanolyan súlyban van, mert amit vesztesz a váz anyagában, azt vissza nyered a rugóstag súlyában. Éljen.
#2225
Posted 2009. December 28. - 00:36
hát a 120-at mozgónak se rossz a 24xx tag nélkül:)ami megjegyzem kibeb@szott jo suly egy 100-at mozgo alu telos vaz sulynak.
de ha belegondolok hogy a 160-at mozgó alu is kb egálban van a braines stumpival, a karbon meg vagy 200-al könyebb...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2226
Posted 2009. December 28. - 00:30
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2227
Posted 2009. December 27. - 21:07
én vázam is vmi 24xx tag nélkül, taggal meg 2880
Én a vázra 2758g-ot mértem taggal, nyeregcsõbilinccsel és kormánycsapággyal. (kupakkal és csavarral)
#2228
Posted 2009. December 27. - 20:23
mindegyik braines nehézKibányásztam az epicbõl a tagot, hogy január elsõ hetében elvigyem karbantartásra, biztos nem fog megsértõdni miatta.
Kíváncsiságból rátettem a mérlegre és kõnehéz, 484g az önbeálló csapágyakkal együtt. Ez a régebbi (2006) fox tagos. Nem panaszkodásiból, hanem meglepõdésibõl írtam. Azt hittem könnyebb.
én vázam is vmi 24xx tag nélkül, taggal meg 2880
bikeban van ilyen táblázat a tesztelt bringákról, 5 oszlop:
komplett bike, váz, tag, kerekek, teló. legnehezebb piros, legkönyebb zölddel szedve. soxor van hogy a speci váz (meg nem ritkán a komplett) zöld a tag meg piros
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2229
Posted 2009. December 27. - 18:31
Kíváncsiságból rátettem a mérlegre és kõnehéz, 484g az önbeálló csapágyakkal együtt. Ez a régebbi (2006) fox tagos. Nem panaszkodásiból, hanem meglepõdésibõl írtam. Azt hittem könnyebb.
#2230
Posted 2009. December 25. - 12:12
Bár gyakorlati tapasztaltról nem kaptam információt a nyeregcsövem szerdán megérkezett amint kitavaszodik kicsit és lesz pár száz km tapasztalatom megosztom itt a márkafórumon a témát érdeklõkkel.
Bendegooose
#2231
Posted 2009. December 24. - 12:59
info@velobike.huRob: privátban tudnál esetleg küldeni egy e-mail címet, ahol tudnék kérdezni tõled garanciális/szervizelési dolgot? Köszönöm elõre is!
ha nagyon privát, akkor rob@bikemag.hu
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2232
Posted 2009. December 22. - 12:52
A kilötyögõsödés viszont biztos nem csak a Spec hibája. Nekem KS-em van, de még nem ment sokat, úgyhogy nem tudok róla érdemlegeset írni. Viszont külföldön láttam sok példányt, meg beszéltem is pár emberrel (többnyire Joplin tulaj) és a lötyögés az szinte törvényszerû volt. A mértéke változott 1mm-6mm között. Mozgó alkatrész úgyhogy kopik is. Fõleg a sok sár és úgy mozgatás a halála. Gumibelsõt ajánlanak ráhúzni ha sáros körülmények között használja az ember.
#2233
Posted 2009. December 21. - 22:13
Itt van róla hideg is meleg is több más helyen is írják h nem tolerálja ha ugrás után valaki a nyereg elejére érkezik lötyögni kezd és csak cserével javítható.
http://www.bike-magazin.de/?p=2066 (teljes cikk letölthetõ)
Itt viszont a speci elég egyértelmûen nyer.
#2234
Posted 2009. December 21. - 21:55
Vegyél KS 900-at.
http://www.mtnbikeri...table-seatpost/
Nem olvastam rosszat róla. Nem úgy mint a CB Joplin-ról.
#2235
Posted 2009. December 21. - 21:35
Üdv.:Bendegooose
#2236
Posted 2009. December 21. - 17:32
http://forums.mtbr.c...ad.php?t=452580
Itt viszont már biztos találsz használható infókat.
#2237
Posted 2009. December 21. - 14:02
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2238
Posted 2009. December 21. - 11:50
Hi,
Van-e valaki,aki rendelkezik személyes tapasztalatokkal a Specialized Command Post-al kapcsolatban tartósság és mûködés érdekelne.......
Üdv.
Lehet itthon kapni?
#2239
Posted 2009. December 20. - 16:18
Van-e valaki,aki rendelkezik személyes tapasztalatokkal a Specialized Command Post-al kapcsolatban tartósság és mûködés érdekelne.......
Üdv.
#2240
Posted 2009. December 20. - 10:11
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"