Andix
Jól tudod, ha ajándékként adják fel, ill. nem utánvételes a dolog, akkor senkinek semmi köze hozzá.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
Started by
Andix
, 2001. October 26. 23:11
#13101
vendég__*
Posted 2001. October 31. - 14:24
#13102
Posted 2001. October 31. - 14:21
autóval nem gond behozni. nem kutatnak át manapság.
autó nélkül nem t'om. esetleg ráülsz a vázra és begyalogolsz a határon az "ellopták a kerekeim" szöveget ismételgetve ;D
autó nélkül nem t'om. esetleg ráülsz a vázra és begyalogolsz a határon az "ellopták a kerekeim" szöveget ismételgetve ;D
#13103
Posted 2001. October 31. - 14:18
Asszem erre is fel vannak készülve, ugyanis valami cetlit kell kérni kivitelnél, hogy behozatalnál, azt felmutatva, nem kell vámolni... De passz... Lehet, hogy rosszul tudom.
Szóval benne lennék igy külföldi vételbe, de azért zavar, hogy mennyi hülyeséggel kell foglalkozni, meg vám, meg utazni érte... Lennénk már Eu tagok, akkor simán tudnám behozni a cuccost...
Szóval benne lennék igy külföldi vételbe, de azért zavar, hogy mennyi hülyeséggel kell foglalkozni, meg vám, meg utazni érte... Lennénk már Eu tagok, akkor simán tudnám behozni a cuccost...
#13104
Posted 2001. October 31. - 14:05
De mi van akkor, ha azt mondod, hogy már kifele is nálad volt, csak megmutatni vitted ki?
kislust
kislust
#13105
Posted 2001. October 31. - 14:00
Látom magam, ahogy lopakodóüzemmódban vagyok, és semmi feltûnést nem keltek, egy 2mx1m-es csomaggal a hátamon ;D ;D
Ááááh, fiuk, csak a méhbe visszük a vasat, izzzzééé szóval visszünk a méhbe egy-két Easton csövet 8) .
De viccet félretéve hallottam, hogy valahogy postai úton is megoldható, vagy ajándék, vagy minek kell beállítani, és akkor okés, vagy télleg hogy lehet ezt, akár legálisan behozni?
Ááááh, fiuk, csak a méhbe visszük a vasat, izzzzééé szóval visszünk a méhbe egy-két Easton csövet 8) .
De viccet félretéve hallottam, hogy valahogy postai úton is megoldható, vagy ajándék, vagy minek kell beállítani, és akkor okés, vagy télleg hogy lehet ezt, akár legálisan behozni?
#13106
Posted 2001. October 31. - 13:56
Andix:
fogod a vázad, becsapod a segged alá, és beállsz a sorba... ;D
aztán ha kérdezik, Te csak vízért mész a kútra... ;D
cs&h+tsai
fogod a vázad, becsapod a segged alá, és beállsz a sorba... ;D
aztán ha kérdezik, Te csak vízért mész a kútra... ;D
cs&h+tsai
#13107
Posted 2001. October 31. - 13:52
Megfontolandó... ;D Unokatesóm most úgyis valami Braunsch... szóval valami B. településen van Hannover mellett, majd szólok neki, hogy járjon utána 8) . Csak hát azért számomra nem tûnik olyan egyszerûnek az a váz behozatal.... Ülök a határon a vonaton, egy vázzal a kezembe, és azt mondom, hogy nincs elvámolnivalóm? ;D
#13108
Posted 2001. October 31. - 13:31
emberek !
szerintem komolyan jobban jártok, ha németben vásároltok ilyen drága bicajt. akár egy kona váz itthoni áráért vehetsz egy komplett freeride bicajt.
2000-2500 márkért már király tavalyi/régebbi fulltelós gépet kapni. még az útiköltséget beszámitva is megéri.
de ti tudjátok...
szerintem komolyan jobban jártok, ha németben vásároltok ilyen drága bicajt. akár egy kona váz itthoni áráért vehetsz egy komplett freeride bicajt.
2000-2500 márkért már király tavalyi/régebbi fulltelós gépet kapni. még az útiköltséget beszámitva is megéri.
de ti tudjátok...
#13109
Posted 2001. October 30. - 23:56
Nekem is
De igazi freeride gépet nem lehet kihozni kevesebbõl. Hacsak nem akarsz használt vázat venni, amit személy szerint én nem tennék.
Sajna ami legalább 14 cm rugózik és még erõs is, az ennyibe kerül.
De nézz körül a bergussonban meg az x factorban, ott mindíg vannak régebbi (nem használt ) vázak lényegesen olcsóbban.
De igazi freeride gépet nem lehet kihozni kevesebbõl. Hacsak nem akarsz használt vázat venni, amit személy szerint én nem tennék.
Sajna ami legalább 14 cm rugózik és még erõs is, az ennyibe kerül.
De nézz körül a bergussonban meg az x factorban, ott mindíg vannak régebbi (nem használt ) vázak lényegesen olcsóbban.
#13110
Posted 2001. October 30. - 23:08
#13111
Posted 2001. October 30. - 23:03
A stinky nine meg a primo is olyan milla körül van már, úgyhogy ilyesmirõl én nem is álmodhatom. Akkor már inkább egy stab primo 1,3-ért. A stinky váz olyan 300 körül lesz, legalábis aztat mondták a bótban. Én mindenképpen hasonló jellegû vázkialakítást választanék (lásd még giant, mongoose) de ez az én egyéni véleményem.
Nekem mondjuk egy sw joy-om van, ami elég pofásan fog mutatni a stinkyben. Legalábbis remélem.
Nekem mondjuk egy sw joy-om van, ami elég pofásan fog mutatni a stinkyben. Legalábbis remélem.
#13112
Posted 2001. October 30. - 22:38
Húúúú... És árakat tucc? Valami 02-es infók? Érzem, hogy kicsit hülyén fog mutatni egy FR vázona JudyC . Dehát ez van. Bár most láttam egy Marzo Junior T Pro-t, ami 17-et mozog 8) . Az jól mutatna rajt'.
Vélemény?
Vélemény?
#13113
Posted 2001. October 30. - 22:33
Én is hasonló cipõben járok mint Andix, úgyhogy már futottam pár kört a hazai piacon. Én mindenesetre egy Kona mellett döntöttem, majd a tavaszi pénzügyi helyzetemnek megfelelõen vagy egy stinky vagy egy bear váz beszerzésére fogom ráizzítani az x faktort. Ebbe fogom beépíteni a mostani merevvázasom alkatrészeit.
A kona valóban elég drága, stinkybõl az alap is 520 ezer és a következõ kategória már 700-nál tart. Azért körülnézhetsz náluk, mert van egy pár régebbi stab vázuk olyan 200 körül, csak nekem egy csöppet picikék.
A kona valóban elég drága, stinkybõl az alap is 520 ezer és a következõ kategória már 700-nál tart. Azért körülnézhetsz náluk, mert van egy pár régebbi stab vázuk olyan 200 körül, csak nekem egy csöppet picikék.
#13114
Posted 2001. October 30. - 20:38
Nézzétek a dolog, hogy FR, vagy DH azon múlik, hogy lesz a lehetõség, meg a pénz kérdése megoldva. Mert ha marad a mostani gépem is (CC-re, DS-re meg ilyesmire jó), akkor tuti hogy DH-sat építek, és nem fog érdekelni, hogy 20, vagy 30 kg ;D . Viszont ha csak egy FR vázra lesz pénzem, lehet, hogy megszüntetem a mostanit, néhány cuccot átemelek, többit eladom. HA viszont csak az az 1 gépem lesz, minden kiló számítani fog...
Nos most egyre inkább (pénzügyi okok miatt is) hajlok egy FR gép építésére.
Nos most egyre inkább (pénzügyi okok miatt is) hajlok egy FR gép építésére.
#13115
Posted 2001. October 30. - 20:26
érdemes megcsekkolni a német bike freeride tesztjét (asszem valamikor tavasszal volt)... azok tényleg freeride gépek! csakhát az áruk...
a belinkelt big hit dh meg szerintem a teló és a rockringes megoldás miatt dh így elsõ pillantásra...
rm6 rulz!
a belinkelt big hit dh meg szerintem a teló és a rockringes megoldás miatt dh így elsõ pillantásra...
rm6 rulz!
#13116
Posted 2001. October 30. - 18:21
Nahát, ha ennyire világosak a céljaid, hogy tudod, hogy közlekedni is akarsz vele, akkor nem ajánlatos stormbringerekben, stabokban, ilyesmikben gondolkoznod. Van egy haverom, aki a városban mászkál a 19 kilós egyedi gépével, szóval 200as hayes elöl-hátul, Big One, 2.7es maxxis stb es azzal megy le a plusba tojásért. háááááát...
nem mondom, hogy ez normális. De most már õ is gondolkodik egy másik vázban ami nem 5.5 kiló.
Csak azért, nehogy te is így járj
nem mondom, hogy ez normális. De most már õ is gondolkodik egy másik vázban ami nem 5.5 kiló.
Csak azért, nehogy te is így járj
#13117
Posted 2001. October 30. - 18:07
Hehe ;D . Nem csak 80°-os lejtõn... Jah, szóval persze, nem nemzetközi DH versenyre akarok gépet, hanem olyan freeeeride. Szóval valószínûleg felmerül bennem majd az is, hogy mind közlekedési eszköz használjam a gépet ( ;D csak néha persze).
DE valszeg egy Stinky baromi drága lehet (mint minden Kona, nyilván ez is), szóval az ötlet már halva született...
Addig is lélegzetvisszafolytva ;D várom drága Shaun kollega sztárfotóit a narancs Mag.ról.
DE valszeg egy Stinky baromi drága lehet (mint minden Kona, nyilván ez is), szóval az ötlet már halva született...
Addig is lélegzetvisszafolytva ;D várom drága Shaun kollega sztárfotóit a narancs Mag.ról.
#13118
Posted 2001. October 30. - 18:00
Andix: biztosan. De miért nem kérdezel meg ehy x-faktoros arcot? õk forgalmazzák ezeket az "alap" cuccokat mint kona... ;D
De azt is el kellene döntened, hogy mit akarsz konkrétan csinálni? Mert a Stab Primo az egy kúúúúúl gép de semmi esetre sem freeride. Szerintem jobban jársz, ha egy 14-15 kilós gépet építesz, mert azzal lehet esetleg mászni is, egyenes úton nem lassul annyira, stb. Vegyél stinky-t de dh-s cuccokat pakolj rá, és az bírni fog mindent, és nem csak 80°-os lejtõn tudsz vele közlekedni.
De azt is el kellene döntened, hogy mit akarsz konkrétan csinálni? Mert a Stab Primo az egy kúúúúúl gép de semmi esetre sem freeride. Szerintem jobban jársz, ha egy 14-15 kilós gépet építesz, mert azzal lehet esetleg mászni is, egyenes úton nem lassul annyira, stb. Vegyél stinky-t de dh-s cuccokat pakolj rá, és az bírni fog mindent, és nem csak 80°-os lejtõn tudsz vele közlekedni.
#13119
Posted 2001. October 30. - 17:52
Nos, akkor lépjünk, mi a véleményetek a Kona dolgoktról? Stab Primo? Stinky Nine? Ezeket lehet csak vázként megvenni? Egyáltalán megfizethetõek, vagy irreálisan drágák?
#13120
Posted 2001. October 30. - 16:56
Ezzel a Big Hittel az a helyzet, hogy van egy tavalyi originál USA 80 oldalas Specko katalógusom, és akkor még ugye egzisztált a team subaru specialized dh ill. ds (són faterrel az élen), na és akkor még volt olyan vázuk, hogy FSR DH, és DS. Ezek voltak a team versenyzõk replica vázai. A csapat ugye megszûnt, a vázakat félrehajították. Az állatok! > Akkoriban a Big Hit az Enduro családba tartozott, az volt a fullos enduro. Most, hogy nincs FSR DH, 1 kicsit hardosítottak rajta, és lett Big Hit DH. Hát ennyi a story.