amikor CC versenyen izombol tekerik, föleg SPD vel csavarják maguk alatt a vázat.. monoblokk körül elgyengül
na igen, nekem is ez a bajom a mostanival, nem tudom, hogyan lehetséges, de egyszerûen "felpuhult" az aluváz 10K kilóméter után, olyannyira, hogy már össze-vissza csavarodik a középcsapágy környéke, ha beletaposok, 2-3 centit is bemozdul - mondanom se kell, simán beleér a lánctányér a váltó terelõlemezébe (persze elõször azt hittem, a kar hajlik, de menet közben látható, meg ha álló helyzetben is rálépek a pedálra, hogy az egész csapágyház csavarodik)
egyébként a cromo crux nem 1600 g...sokkal inkább 1800+, de szerintem mérd majd egyszer le - 1600 körül csak NAGYON kevés gyártó gyárt acélvázat (s marha drágán)
persze a "törést" a legtöbb esetben nem úgy kell elképzelni, hogy elpattan, mint a ropi - sokkal inkáb "zizegni" kezd, mint a repedtfazék, s ha megkocoktatod, érzed, hogy kezd szétesni - magyarul megindul egy repedés a vázban, s 1-1 csõ "leválik" - szóval SIMÁN lehet cc közben vázat törni, nem csak a lefelék adnak a bringának