És kitõl szerzik a csöveket? Saját csöveket csinálnak?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
![Photo](http://www.gravatar.com/avatar/01ec9c95d9c4b1cfae8e4ddb0b34c428?s=100&d=http%3A%2F%2Fforum.bikemag.hu%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fsnapshot%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
Started by
Andix
, 2001. October 26. 23:11
#5261
Posted 2005. March 12. - 16:42
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#5262
Posted 2005. March 12. - 12:50
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Mára már kikopott az Easton a Yeti-bõl sajnos.
![:(](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/sad.png)
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#5263
Posted 2005. March 12. - 12:29
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
hát ez most olyan, hogy az opel corsában meg a Lancer evo9-ben is 4hengeres motor van. Nem mindegy, hogy melyik gyártó mit tud, és mit akar kihozni ugyanabból az alapból.
Jó, persze, nekem is jobban tetszene, ha ott virítana rajta a giganagy EASTON felirat, mint a dicsõ multban, fõleg ennyi pénzeért, de szerintem így is jó az
Jó, persze, nekem is jobban tetszene, ha ott virítana rajta a giganagy EASTON felirat, mint a dicsõ multban, fõleg ennyi pénzeért, de szerintem így is jó az
![;)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/wink.png)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5264
Posted 2005. March 12. - 12:24
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
hüü ezt nem is tudtam
front triangle: 7005 alu
no nem mintha ettöl lenne rosszabb váz, csak no
front triangle: 7005 alu
no nem mintha ettöl lenne rosszabb váz, csak no
#5265
Posted 2005. March 12. - 11:37
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Te is olvass;)
Szerinted nem tudom hogy gyártják?![;)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/wink.png)
Jelzõként használtam a tanulmány szót.
Mondhattam volna azt is hogy megzsíristencsászár:)
Kiváncsi vagyok fogason mit gondolnak róla, biztos törik, meg olyan mint a stinky rugózása
egyébként nem tudok dönteni a sok jó váz között..
Már szinte minden cégnek van egy olyan váza amit simán megdugnék:D
ez a yeti is bekerült a levesbe nálam csak ugye kéne róla pár beszámoló..
Szerinted nem tudom hogy gyártják?
![;)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/wink.png)
Jelzõként használtam a tanulmány szót.
Mondhattam volna azt is hogy megzsíristencsászár:)
Kiváncsi vagyok fogason mit gondolnak róla, biztos törik, meg olyan mint a stinky rugózása
egyébként nem tudok dönteni a sok jó váz között..
Már szinte minden cégnek van egy olyan váza amit simán megdugnék:D
ez a yeti is bekerült a levesbe nálam csak ugye kéne róla pár beszámoló..
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#5266
Posted 2005. March 12. - 11:28
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5267
Posted 2005. March 12. - 10:38
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
csak a krejsz õ biztos tudja, mert a gyári bringáknak rossz a geo-ja és törnek:D
A 303 egy tanulmány.
A 303 egy tanulmány.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#5268
Posted 2005. March 12. - 10:36
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
A Yeti-nek _évekbe_ telt a 303-t lábra állítani, nem hiszem, hogy bárki otthon papír-ceruzával utánuk tudná csinálni.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#5269
Posted 2005. March 12. - 10:31
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Ez a vázmásolás egy nagyon hülye ötlet.
Még taiwanon sem mindig tudnak rendes bringát másolni de majd abuzi krisztián pl biztos fog;)
Még taiwanon sem mindig tudnak rendes bringát másolni de majd abuzi krisztián pl biztos fog;)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#5270
Posted 2005. March 12. - 09:55
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
thez: minek neki nõ, majd lemásol egyet (azt hiszem lor linkelt képeket ebben a témában) majdnem olyan csak nem az (mint az ignis)
![:P](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/tongue.png)
#5271
Posted 2005. March 12. - 09:32
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
És ha valaki legyártana magának egy ilyen vázat ebben az országban? Mert van rá esély! Ha nagyon minimális is, de van!
igen ez is valószínü.
megcsináltak egy hitech slk dh másolatát is, kb a fél országon végigment, mindeki bevette hogy az tényleg az, csak meg van erõsítve, közben egy ratyiszar lol alutömb. és mostanában hirdették emg ezredszerre, az ezredik tulajdonosa.
tényleg marha sok ideje van valakinek, kiindúlva a grammániás topikból.
keress egy nõt:-)
#5272
Posted 2005. March 12. - 00:52
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Szerintem csináljunk egy fenklábot ahol ezt várjuk..
És ha bekövetkezik kimegyünk a mezõre és rituálisan felgyújtjuk magunkat.
És ha bekövetkezik kimegyünk a mezõre és rituálisan felgyújtjuk magunkat.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#5273
Posted 2005. March 12. - 00:51
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
És ha valaki legyártana magának egy ilyen vázat ebben az országban? Mert van rá esély! Ha nagyon minimális is, de van!
:scared: Jó munkás emberek szövetsége :scared:
:cheers:
:doghouse:
:cheers:
:doghouse:
#5274
Posted 2005. March 12. - 00:45
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
inkább ON legyen már..
ennek semmi értelme.
nem te fogod legyártani, hanem egy tojvani cég fogja elõbb utóbb ugyis lemásolni. vagyis lemodellezni, és apró módosítással piacra dobni. az meg simán megcsinálja csak egy darabot kell megvenniük:-)...amugy semmi extra,csak egy kis számolás, egy jó fizikus/matematikus, egy jó tervezõ, és designer, és kész is egy tökéletes váz.
ennek semmi értelme.
nem te fogod legyártani, hanem egy tojvani cég fogja elõbb utóbb ugyis lemásolni. vagyis lemodellezni, és apró módosítással piacra dobni. az meg simán megcsinálja csak egy darabot kell megvenniük:-)...amugy semmi extra,csak egy kis számolás, egy jó fizikus/matematikus, egy jó tervezõ, és designer, és kész is egy tökéletes váz.
#5275
Posted 2005. March 12. - 00:44
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#5276
Posted 2005. March 12. - 00:43
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Hogyan lehetne házilag ilyen Yeti 303 vázat csinálni házilag, arról beszélünk.
A problémák folytatódnak azzal, hogy ha tudnék is talán olyan embert, aki levenné a méreteket, akkor is jön a legfõbb probléma! Mirõl fogja levenni a méreteket?
A problémák folytatódnak azzal, hogy ha tudnék is talán olyan embert, aki levenné a méreteket, akkor is jön a legfõbb probléma! Mirõl fogja levenni a méreteket?
:scared: Jó munkás emberek szövetsége :scared:
:cheers:
:doghouse:
:cheers:
:doghouse:
#5277
Posted 2005. March 12. - 00:39
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
ja, ahhoz kell keresni egyet, letenni az asztalra, lemérni és úgy megcsinálni pikk pakk.
aki erre van specializálódva, annak pillanatok mûve levenni az adatokat, lemodellezni, és már jöhet is a menet. csak meg kell csinálni.
de msot miröl is beszélünk? mert sztem csak a levegõbe jól mellé a dolgoknak.
aki erre van specializálódva, annak pillanatok mûve levenni az adatokat, lemodellezni, és már jöhet is a menet. csak meg kell csinálni.
de msot miröl is beszélünk? mert sztem csak a levegõbe jól mellé a dolgoknak.
#5278
Posted 2005. March 12. - 00:33
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Csak az a gáz, hogy a csõvastagságot is tudni kellene, mert a geometriai adatok letölthetõek részben, de a teljes dokumentáció sajnos nem. :cry:
:scared: Jó munkás emberek szövetsége :scared:
:cheers:
:doghouse:
:cheers:
:doghouse:
#5279
Posted 2005. March 12. - 00:31
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#5280
Posted 2005. March 12. - 00:29
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Házilag épített vázba beleférne a liszensz simán ![;)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/wink.png)
Csak kérdés mennyire mûködne a házi építésû váz, mert gondolom, hogy sokat kellene számolgatni rajta, hogy jó legyen és ne pedig egy szemét.
![;)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/wink.png)
Csak kérdés mennyire mûködne a házi építésû váz, mert gondolom, hogy sokat kellene számolgatni rajta, hogy jó legyen és ne pedig egy szemét.
:scared: Jó munkás emberek szövetsége :scared:
:cheers:
:doghouse:
:cheers:
:doghouse: