Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
#5041
Posted 2005. March 23. - 22:36

#5042
Posted 2005. March 23. - 22:33

#5043
Posted 2005. March 23. - 22:15

#5044
Posted 2005. March 23. - 16:39

Eszembe jutott anno egy negyszogtengelyes monoblokkra szorult a hajtokarom ,es mivel sikeresen kiszakadt a karban levo (alu) lehuzo menet, ezert mindenfele modszerrel probalkoztam, mig vegul az autoszervizben hasznalatos gombcsuklo leszedovel sikerult lekapni, kis berhelessel, huu milyen megkonnyebbules volt mindkettonknek
Kicsit off.
Nekem ez a mûvelet megvolt röpke 5 perces ugri-bugrival. Ki kell szedni a csavart a karból és irány tekerni. Ha a legkissebb lazulást érzed akkor abbahagyni és go home. Gyalog.
on
#5045
Posted 2005. March 23. - 15:35

- Csavarlazito
- Sokaig (1nap min) allni hagyni , ugy hogy a szorulasba folyjon az anyag.
- A Csore tartos es ismetlodo csavaro/donto hatast kifejteni, elszor egyik majd masik iranyban kozben kalapaccsal utogetni az ulescsovet oldalrol.
- Hogyha mar letrejott a kohezio

- Ja es a turelem az fontos, ha neki esel mint pek a peknenek abbol nem sul ki semmi jo

A melegites hotagulassal jar illetve a kulonbozo anyagok kulonbozokeppen tagulnak (aluvaz vs ulescso) Meg inkabb azt kellene melegiteni amibe a valami beszorult
-ez esetben a vazat- de az akkor nem igazan tul jo nem igaz. Akkor inkabb fogasd be csak a nyeregcsovet satuba, es a vazat "tekerd" le rola, de esszel.
Eszembe jutott anno egy negyszogtengelyes monoblokkra szorult a hajtokarom ,es mivel sikeresen kiszakadt a karban levo (alu) lehuzo menet, ezert mindenfele modszerrel probalkoztam, mig vegul az autoszervizben hasznalatos gombcsuklo leszedovel sikerult lekapni, kis berhelessel, huu milyen megkonnyebbules volt mindkettonknek

#5046
Posted 2005. March 23. - 15:28

#5047
Posted 2005. March 23. - 15:04


Szerintem ebben a témában simán benne van még három oldal

#5048
Posted 2005. March 23. - 14:51

#5049
Posted 2005. March 23. - 14:38

#5050
Posted 2005. March 23. - 14:01


#5051
Posted 2005. March 23. - 13:42

Megjegyzem ez saját barmolásom eredménye volt, mivel a nyeregcsõ 31.8-as volt a váz pedig 31.6-osat fogadott volna...

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5052
Posted 2005. March 23. - 09:53

#5053
Posted 2005. March 23. - 09:44

nekem kb 3parc alatt kiszedték....
ugyan ez a szitu...
bielõt elkezdesz gányolni...
nekem is az lett volna a végsõ hogy kis meleget kap de azzal szétment volna z egész minden...
szóval valami rendes szervizzel rendelkezõ voltba vidd el
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#5054
Posted 2005. March 23. - 09:06

#5055
Posted 2005. March 23. - 04:46

#5056
Posted 2005. March 23. - 02:03

A wd40 sokszor túl jó ( pölö oldás után szétreped az anyag ha régi) sokszor kevés (péel egy hét után elfolyik a kenendõ felületrõl) néha jó (pl: véd a rozsdától, még táblázat is van róla mikor meddig).
Ride everywhere.
.
#5057
Posted 2005. March 23. - 00:37

vagy kromofág.
a wd40 egy fura lötty, legalább annyira alkalmas a mocsok letakarítására a vázról/láncról mint amennyire ööö...
szal igen. mindenre jó egy picit, nagyon pedig semmire.
rozsdaoldó alu alu kapcsolathoz?
ecetes flex:-D
pár mm-t levágni a nyeregvázcsõbõl, felülrõl, és megmozdítani a csövet. akkor már tökéletes.
olcsó húsnak.
#5058
Posted 2005. March 22. - 23:53

#5059
Posted 2005. March 22. - 22:34

I`m as fast as nobody!
#5060
Posted 2005. March 22. - 22:32

