Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
#4841
Írta 2005. március 29. - 11:18
érdekelne ki mit venne ha lenne 250-300 rugója.
merev vázas komplett gyári bicóra gondolok.
keményebb dirt/dual felhasználásra.
t
#4842
Írta 2005. március 29. - 10:08
akkor nem lenne 18.5..
#4843
Írta 2005. március 29. - 09:56
marinka is 18-18.5 korul van :-/. pedig van rajta háj rendesen. felnik, kormany, *nyereg*, talan h.kar.
a vaz maga taggal nem olyan 5.6-5.7 kilonal van?
#4844
Írta 2005. március 29. - 09:36
akkor mi a baj?
fogod a sublert, leméred a szükséges méreteket, és már meg is vagy...
De hogy ontopic is legyek:
az octanban hagyományos 1.5 csapágy volt, a belsõ gyûrû volt vastagabb.
csak azt kispórolták a vázamból.
szóval azt lehetne külön megvenni hozzá....
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#4845
Írta 2005. március 29. - 00:50
:cheers:
:doghouse:
#4846
Írta 2005. március 29. - 00:29
fogod a sublert, leméred a szükséges méreteket, és már meg is vagy...
De hogy ontopic is legyek:
az octanban hagyományos 1.5 csapágy volt, a belsõ gyûrû volt vastagabb.
#4847
Írta 2005. március 29. - 00:24
Szóval......
És programozok irodában. legalábbis ugy teszek
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4848
Írta 2005. március 29. - 00:22
lézervágon vagy mi a tökön...
de ne mond, hogy 100 méteres körben nincs mellette egy hagyományos vagy cnc eszterga...
#4849
Írta 2005. március 29. - 00:19
ezt tényleg egy esztergályosszerû ember kérdezi meg?
Ez teccik
Milyen barát vagy azt sem tudod mit dolgozom...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4850
Írta 2005. március 29. - 00:18
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4851
Írta 2005. március 29. - 00:00
Az én gépem volt tavaly 18,5 idénre mégkönnyebb lesz, tunázott villa, könnyebb kerék elõre, nyereg csere...
Kb 18 lesz, ami ugye egy DH géptõl annyira nem rossz, bár Peaty 16,5-es narancsától kicsit elmarad
#4852
Írta 2005. március 28. - 23:59
#4853
Írta 2005. március 28. - 23:56
#4854
Írta 2005. március 28. - 23:49
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4855
Írta 2005. március 28. - 23:18
a yeti nem 7" mert akkor nem 190
mindegy. iljics, ez a sunday nagyon érdekel. ugye egészben 300 alatt a gép, nem csak a váz?
Most akkor kinek van Yeti-je ?
7.5" a 2004-es AS-X max. útja, a 2005-ösé pedig 7.3". A vázon 150/170 a matrica, de az csak a matrica !
A Sunday váz van 300 alatt, valami 270 körülre emlékszem.
Van belõle USA verzió is, ahhoz van Húgi elsõ+hátsó agy, Thomson csõ, E.13 szükítõ de +200e körül kérnek érte ! :shock:
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#4856
Írta 2005. március 28. - 23:10
Csak a drága verzió az usa;)
#4857
Írta 2005. március 28. - 23:08
mindegy. iljics, ez a sunday nagyon érdekel. ugye egészben 300 alatt a gép, nem csak a váz?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4858
Írta 2005. március 28. - 22:56
Nekem 18.5kg kb. és elõl 180, hátul 190 !
de nekem az egész gépem van aniy mint a telód...lenne
sõõt anyiba sem...
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#4859
Írta 2005. március 28. - 22:53
Az uj meg 178/180 lesz remélem mihamarább.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4860
Írta 2005. március 28. - 22:52
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.