Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
13292 hozzászólás a témában

#2841
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.055 hozzászólás
:scared:
aztak*rva...
képet
Autist Team:)



#2842
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6.613 hozzászólás
A Postának sikerült a vázam nyeregvázcsõvének körkeresztmetszetébõl lapítottat csinálnia, eztet ugye meg lehet csinálni hibátlanra ?

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#2843
Raga

Raga

    vendég

  • fórumtag
  • 82 hozzászólás

én odamegyek, tényleg kiröhögnek, fõleg ha nem elõre fizetek...



Ja végül is az illetõ csak egy "jött-ment", de nem gondolta volna, hogy elkûldik a búsba.
Az itt Ragadt vendég....


#2844
prof8

prof8

    vendég

  • fórumtag
  • 181 hozzászólás

Vicces lenne, ha a monocoque-ot at Intense adta volna - ha jól tudom, Kestrel (hol volt akkor még az Intense?) szabadalom, õk meg a szörfösöktõl / vitorlázórepcsisektõl vették. Lényeg, hogy már nagggyonrégen, a 70-80-as években idõfutam és triatlongépekre fejlesztették ki - de nem technológia, hanem inkább egy elv, ami azt jelenti, hogy a váz nem csövekbõl áll, hanem kábé van 2 db félváz, hosszába egy függõleges síkban szétvágva, s azt összeragasztják szépen.



Akkor elég vicces, mert ebben a házasságban így volt, az pedig más, hogy ki fejlesztette ki, meg kinek a licensze, mert az Intense használja, és most már a V10 is ilyen. (fellni gumi, egyébrõl nem is beszélve)

#2845
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
de honnan jött ez a 200 db?
egyszerüen minden cég szeret CÉGGEL üzletelni
1:van referencia talán kicsi
2: leverheti rajta, ha már le van gyártva és történik vmi.

én odamegyek, tényleg kiröhögnek, fõleg ha nem elõre fizetek...

és cégeknek ezért gyártanak le bármibõl bármennyit.

#2846
Raga

Raga

    vendég

  • fórumtag
  • 82 hozzászólás
200db-ról azt mondta a tervezõ, hogy soha nem fogja eladni. Utána meg közlik vele, hogy le sem gyártják neki. Amúgy a Vega-ról annyit, hogy ha ügyes az illetõ akkor meg lehet velük eggyezni.
Közölheti Taiwan, hogy legyártok neked 10db-ot, de akkor fizesd meg a 200db árát! Még talán így olcsóbb mint ha a Yasec-al gyártaná le a 10db-ot!

Mellesleg ez egy teljesen egyedi váz volt, a Mali-ból nem azt a pár darabot rendelték meg. Nem mind1, hogy milyen csöveket raknak bele.
Az itt Ragadt vendég....


#2847
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
Raga: szted a mali DH vázból mennyit rendeltek?:-)

vegából mennyi szokott jönni?
10 db...:-)
csak át kell programzani a gépet (fizeti a megrendelõ, ezért kerül ennyibe a cucc) és heló....
200 már egész szép tétel ebben az országban, igaz el sem fog sosem fogyni:-)

#2848
Raga

Raga

    vendég

  • fórumtag
  • 82 hozzászólás
Így van. Áprilisra ki akartak adni egy egyedi Triálvázat de nem lett belõle semmi mert "Taiwan" kiröhögte, hogy 200db-ért nem hajlandó még a gépet sem beindítani. Jogos!
Egyépként mindent õ kért hozzá: csöveket, geometriát, színt.
Az itt Ragadt vendég....


#2849
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
írok: a gyártó cég intézi még a festést is:-)
itthon ráböknek egy vázra, elküldik a színt, és már repül is.
geót is mi döntjük el, csöveket is a rendelõ cég választja ki...
tehát nem a legyártanak kurvasokat majd eladják van, hanem legyártanak annyit amennyit és ahogy a megrendelõ kéri.

#2850
Raga

Raga

    vendég

  • fórumtag
  • 82 hozzászólás

Komolyan azt hitted, hogy az itthoni cegek kozul barki is fejleszt? Hisz nincs is ra penzuk



Itt arról van szó, hogy Taiwanban legyártanak egy natúr aluvázból vagy 30000db-ot ami még ráadásul kevés is, és eladják a forgalmazóknak fillérekért, majd õ átfesti meg stb, és eladja saját termékeként.
Majd hülye lessz a Mali saját maga legyártani egy vázat, annyit kérne érte, hogy nem bírnánk megfizetni.
Amúgy ugyan ez van mindenhol, de mind1....
Mellesleg ez a "koppintás" is ott van mindenütt de én azt mondom, hogy ha például egy cég lemásolná a Shimano-ról az integrált hajtómûrendszert, és el tudja adni az ár 1/3-áért akkor a legtöbbje úgy is az olsóbbat fogja venni nem?
Az már máskérdeés, hogy elég pofátlanság lemásolni a másikért, de ez náluk üzlet, abban meg nincs barátság....

Na írjon valaki ennél nagyobb hülyeséget! :)
Az itt Ragadt vendég....


#2851
albertfish

albertfish

    Posztolányi Dezső

  • fórumtag
  • 8.749 hozzászólás
  • LocationPécs
vázbol vegyél scottot.amit Vole mondott.
abbol nagy baj nem lehet mert ha akarod akor kis utas alacson közepû 4x gép ha akarod hoszúutas dh gép...
súlya is jó és nem is vega :)

jah meg mert hihetetlen merev a hátsórésze!!sima gyorszáras aggyal

Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..

BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz! 


#2852
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
a santacruz tényleg csak megvette a vpp licencét, ugy ahogy a progressive is vett valami curnutt-tól, majd az egészet megvette szõröstül-bõröstül a manitou, hogy elnevezze spv-nek....

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#2853
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Vicces lenne, ha a monocoque-ot at Intense adta volna - ha jól tudom, Kestrel (hol volt akkor még az Intense?) szabadalom, õk meg a szörfösöktõl / vitorlázórepcsisektõl vették. Lényeg, hogy már nagggyonrégen, a 70-80-as években idõfutam és triatlongépekre fejlesztették ki - de nem technológia, hanem inkább egy elv, ami azt jelenti, hogy a váz nem csövekbõl áll, hanem kábé van 2 db félváz, hosszába egy függõleges síkban szétvágva, s azt összeragasztják szépen.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#2854
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Valahol olvastam a VPP technológia eredetérõl, illetve a cégrõl, akik kitalálták. Itt volt szó arról, hogy az SC miután megszerezte a szabadalmat, közösen fejlesztette tovább az Intense-vel. A monocoque technológiáról nem tudok érdemben nyilatkozni.


#2855
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Nem inkabb technika csere volt?
En ugy tudom az SC adta a VPP -t az Intense pedig a monocoque technologiat.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#2856
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Az Intense és a Santa Cruz között pedig annyi a kapcsolat, hogy közösen fejlesztették tovább a VPP rendszert, és mindketten alkalmazzák egyes modelljeiknél.


#2857
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás

Vannak kooperáló felek, de nem az, hogy van egy tojvani cég, aki gyárt vázakat, és bemegy ide néhány cég (Mosso, Mali) bevásárol, oszt mijasztán fejlesztünk.


Komolyan azt hitted, hogy az itthoni cegek kozul barki is fejleszt? Hisz nincs is ra penzuk.
Magellan, Mali, Caprine mind taiwanrol valo vazak. Van egy szep nagy katalogus es abbol valogatnak attol fuggoen kinek melyik tetszik es melyik eri meg.
Ha olyan vazat akarsz, ami egyedi, akkor sporolj egy kicsit meg ;)
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#2858
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
a schwinn anno egy tulajdonba került a yetivel, az nem kooperáció volt, hanem ugyanilyen matrica ideoda ragasztgatás, mint esetünkben. lásd Schwinn Straight 8 és Yeti Lawwill DH8

Feltöltött kép Feltöltött kép

Ilyen "matricagyár" meg van még a Malin kívül ezer. itthon is van pár... de ezt mindenki tudja. Elég kinyitni a BIKE magazin Workshop c mellékletét, és lehet ámuldozni mik vannak... :)

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#2859
prof8

prof8

    vendég

  • fórumtag
  • 181 hozzászólás
Nem is az a gáz, hogy ez mi is valójában, hanem, hogy kimegy Mali úr, beválogat néhány vázat, és ez neki Bicycle technologi, hogy ráragaszt egy matricát.
Intense - Santa Cruz
Schwinn - Yeti
Vannak kooperáló felek, de nem az, hogy van egy tojvani cég, aki gyárt vázakat, és bemegy ide néhány cég (Mosso, Mali) bevásárol, oszt mijasztán fejlesztünk. Csak akkor van bökkenõ, amikor látszik is.
Hát ez látszik.
Van a Maliéknál egy sufnituningos Dual féle váz. A katalógusban sincs benne, csak a boltban lehet látniazt az 1 darabot. Nem a Mosso-s dual, hanem egy eléggé elb@szott példány. Olyan fûrészlappal vágott, csirízzel hegesztett.
Na annak lennék még kíváncsi az eredetére. Ezt is vették, vagy ez tényleg föjlesztés a javábul. Mit is mondjak nagyon haragszom rájuk. Csalódtam bennük. Titkon szégyenlem a Malimat. Így nem húzza sokáig a kis Viperem.

Rosszul esik ráülni. pedig ez a legtutibb Viper az országban az biztos :)

#2860
Raga

Raga

    vendég

  • fórumtag
  • 82 hozzászólás
Ja és a Mosso talán kint ugyan annyi mint nálunk a Mali, vagy még olcsóbb....