Nem akarok nagyon kotekedni de azt azert remelem tudjatok, hogy az usankaban ezeket az adatokat dyno-n merik. Es altalaban addig nyuzzak padon a kocsit, amig birja, aztan leirjak, hogy mondjuk 6bar-on 1200LE, de versenyen meg max 3bar-al mennek, mert jo lenne ha nem csak 1 versenyt birna ki a motor, vagy egyet se. Meg olyan is van, hogy az autobol kiszedve merik ezt a teljesitmenyt, mert a benne levo hajtaslanc nem is birna. Szoval csak annyit akartam mondani, hogy szepek ezek a szamok de a legtobbjuk nem teszi le soha a budos eletben aszfaltra. Ezert van az, hogy a 800LE-es autok is meg tudjak alazni az 1200LE-s jarganyokat.
Ha mar linkelo, nemtom volt-e mar a kis kedvencem:
http://www.exvitermini.com/ Ok pl. egy normalis csapat, naluk van a skyline vilagcsucs es pl. az R33GTR specification-nal le is irjak:
Current power: Greater than 1 Megawatt (~1,350 BHP) at over 3.0 Kg/cm2Best result: Best ET of 8.273 and best trap speed of 167.76 mph. Using only 10,500 rpm rev limit (estimated ~1,100 BHP)
1200 paci
http://www.carstylin...car/5710/35.jpg
http://www.carstylin...car/5710/36.jpg
http://www.carstylin...car/5710/38.jpg
ez kicsit kevesebb
http://www.carstylin...car/5710/33.jpg