Zolle, ezt meg Te is tudod hogy darabja válogatja, de sztem ha nincs benne több mint 200K és nem volt széttaposva akkor tudja....jóva ez egy meddõ vita
viszont trú kérdés:
a VW 1.4 PD TDi motorja.. lehet e jó, 5-6 évesen, tudja e teljesíteni amit én várok tõle?
(alacsony fogyasztás, relatív jó menetteljesítmény, nagy nyomaték)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
Started by
Lord_Leslie
, 2004. October 01. 18:49
#1681
Posted 2005. September 28. - 16:23

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1682
Posted 2005. September 28. - 16:23

5000bõl 1 passat szar, én nem fogok sírvafakadni..
a pugunk is szar volt, megcsinálták, és?
1 hét autó nélkül. belehalsz?
és amúgyis jár csereautó nem?
szóval....
#1683
Posted 2005. September 28. - 16:21

5000bõl 1 passat szar, én nem fogok sírvafakadni..
a pugunk is szar volt, megcsinálták, és?
1 hét autó nélkül. belehalsz?
a pugunk is szar volt, megcsinálták, és?
1 hét autó nélkül. belehalsz?
#1684
Posted 2005. September 28. - 16:20

cimbi meg kapott porse hungáriûtól 3 napos tesztre egy 2.0 fsi-t....
ugye tesztautó, kisérõ nélkül, ezért a bele is kivan hajtva szvsz... mésig kutya baja, olyan bírt elmesélése alapján...
szart mindenbõl ki lehet fogni.
(hummeros csóka is írt ilyet, H2)
ugye tesztautó, kisérõ nélkül, ezért a bele is kivan hajtva szvsz... mésig kutya baja, olyan bírt elmesélése alapján...
szart mindenbõl ki lehet fogni.
(hummeros csóka is írt ilyet, H2)
#1685
Posted 2005. September 28. - 16:20

Mondj egy mai markat ami nem ilyen. Also kategoriaban csak computer de kozeptol folfele elektronika halmok, gyartotol fuggetlenul.
most épp a nagy német autók ellen szoltál
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1686
Posted 2005. September 28. - 16:19

#1687
Posted 2005. September 28. - 16:18

elektronikához:
kedves barátunk megrendelte a legujabb passatot, full extrával, a kocsit a másfél hónap alatt kétszer kellett trélerezni, mert annyira lefagyott h se kép se hang.. a szervíznek persze fogalma sincs h mi a baj, most eljutottak oda h kap egy vadi új ugyanilyet, persze tsak meg kell várni, míg lesz..ámen
kedves barátunk megrendelte a legujabb passatot, full extrával, a kocsit a másfél hónap alatt kétszer kellett trélerezni, mert annyira lefagyott h se kép se hang.. a szervíznek persze fogalma sincs h mi a baj, most eljutottak oda h kap egy vadi új ugyanilyet, persze tsak meg kell várni, míg lesz..ámen
/// Demalgon /// mert balul ütött be az élet, pedig jobbat vártam ///
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#1688
Posted 2005. September 28. - 16:16


az ellen szóltam volna? érdekes. de ettõl függetlenül még mindig jobban bejön mint egy japán.
#1689
Posted 2005. September 28. - 16:16

jóva ez egy meddõ vita
viszont trú kérdés:
a VW 1.4 PD TDi motorja.. lehet e jó, 5-6 évesen, tudja e teljesíteni amit én várok tõle?
(alacsony fogyasztás, relatív jó menetteljesítmény, nagy nyomaték)
viszont trú kérdés:
a VW 1.4 PD TDi motorja.. lehet e jó, 5-6 évesen, tudja e teljesíteni amit én várok tõle?
(alacsony fogyasztás, relatív jó menetteljesítmény, nagy nyomaték)
#1690
Posted 2005. September 28. - 16:14

Nekunk Golf IV -esunk van, es nekem pl. nagyon tetszik. Elotte egy Audi 100 -as volt, ez sem roszabb mint az. Soha nem volt meg vele semmi baj, 1,4 -es, ezert nem zabal sokat, es autopalyan siman tudja a 180 -at, annal pedig nem kell tobb. Jol lehet bele pakolni, kenyelmes. Nem allatkodasra talatak ki, hanem csaladi autonak, es arra szeritnem tokeletes.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#1691
Posted 2005. September 28. - 16:14

nem csak a német autókban vannak kompóterek ám 
a syncro tuti hogy állandó összkerék, mer akkor eszük ágába se volt elekronikát csinálni
és a R32 összkereke is állandó talán

a syncro tuti hogy állandó összkerék, mer akkor eszük ágába se volt elekronikát csinálni
és a R32 összkereke is állandó talán
#1692
Posted 2005. September 28. - 16:08

ez lehet, én épp egy öreggel rendelkezem, és a kipróbált g4 pl sosem a büdös életben nem kéne.....
viszont ezt nem tudtam h számítógépes dolog... eddig arra tippeltem volna hogy kézi.
dehát....
számítógép kockáknak való autóban is max. nem embernek.
most épp a nagy német autók ellen szoltál
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1693
Posted 2005. September 28. - 16:06

ez lehet, én épp egy öreggel rendelkezem, és a kipróbált g4 pl sosem a büdös életben nem kéne.....
viszont ezt nem tudtam h számítógépes dolog... eddig arra tippeltem volna hogy kézi.
dehát....
számítógép kockáknak való autóban is max. nem embernek.
viszont ezt nem tudtam h számítógépes dolog... eddig arra tippeltem volna hogy kézi.
dehát....
számítógép kockáknak való autóban is max. nem embernek.
#1694
Posted 2005. September 28. - 16:04

mert alapból ilyen viszkós szöttyöt csinál 4wd-ben
4 motion
ergó alapból nem 4wd
amikor elkezd csúszni akkor gondolkozik kicsit a cucc es aztán talán bekapcsol ha olyan mértékû a különbség.
tudom, hogy ti nagy vw golf bratyik vagytok
az engem nem érdekel
tök jó kis autókat csináltak anno
manapság már azért nem annyira császárok a német verdák
meg franciák sem
sok elektronika van bennük ami sajna nem mükszik mindig jól
és ezzel van a gond
mert mechanikusan még jók szoktak lenni ezek is
(pl merci nagysebességû rekordjai)
csak amikor az elektronika véletlenul kikapja alólad a fékrendszert, akkor szarul érzi magát az ember.
4 motion
ergó alapból nem 4wd
amikor elkezd csúszni akkor gondolkozik kicsit a cucc es aztán talán bekapcsol ha olyan mértékû a különbség.
tudom, hogy ti nagy vw golf bratyik vagytok
az engem nem érdekel
tök jó kis autókat csináltak anno
manapság már azért nem annyira császárok a német verdák
meg franciák sem
sok elektronika van bennük ami sajna nem mükszik mindig jól
és ezzel van a gond
mert mechanikusan még jók szoktak lenni ezek is
(pl merci nagysebességû rekordjai)
csak amikor az elektronika véletlenul kikapja alólad a fékrendszert, akkor szarul érzi magát az ember.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1695
Posted 2005. September 28. - 16:03

állandó?
4 kerék ellen óva intettek pl opelnél is....
minek is az? városba terpjárókon is kikapcsolják.
mert nemkell.
vagy nem így lenne?
4 kerék ellen óva intettek pl opelnél is....
minek is az? városba terpjárókon is kikapcsolják.
mert nemkell.
vagy nem így lenne?
#1696
Posted 2005. September 28. - 16:01

Szertem ara gondolt, hogy allando awd az okes, a viszkos meg nem.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1697
Posted 2005. September 28. - 15:53

#1698
Posted 2005. September 28. - 15:48

nem ilyen viszkós lof@szt
miez a viszkós?
és ha nemtod mi van benne, miért rossz?
#1699
Posted 2005. September 28. - 15:41

mondom normális!
nem ilyen viszkós lof@szt
nemtom most mi van de eddig nem volt igazi állandó öszkerék hajtás
nem ilyen viszkós lof@szt
nemtom most mi van de eddig nem volt igazi állandó öszkerék hajtás
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1700
Posted 2005. September 28. - 15:34

a vw csinált syncrot
aztán volt 4motion vagy mi a tököm
R32 is összkerekes
syncroról tudom hogy frankó, de a többit nem ismerem
aztán volt 4motion vagy mi a tököm
R32 is összkerekes
syncroról tudom hogy frankó, de a többit nem ismerem