Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
#1481
Írta 2005. október 21. - 09:04

#1482
Írta 2005. október 21. - 08:08

dundizol egyet és már seholse vagy, és azt tutira tudom hogy az új 1.9es oktávia 200nál abszolut nem hangos, normálisan lehet beszélgetni benne, és hát ugye megy az 200al

szal a dízeleké a prím, mostmár közel úgy mennek mint a benyásak, csak nem mindegy hogy 5 litert eszik vagy 15öt
#1483
Írta 2005. október 21. - 08:05

Amit néztem még az pár bömös meg merga.Ott is voltak szép dolgok.
Szóval miért dízel?
Meg mire kell figyelni azontúl hogy mi tetszik?

#1484
Írta 2005. október 21. - 08:03

egy Octavia kombi 1.9 PDTDi
vagy egy Focus kombi
vaaagy:D
http://www.hasznalta...creenwidth=1280
nemtom, hasznaltauto.hu
ott vannak okosságok
én németet vennék, és az infók alapján tdi-t
#1485
Írta 2005. október 21. - 07:57

Az év elején vennénk autót és kéne pár tipp mit miért mit miért ne.
Mondom az opciókat.
Nem túl öreg, ne kelljen szervízelni, legyen nyomatékos és gyors, ne a mûanyag/plüss elvet kövesse a belsõ tere, és legyen kombi.És lehetõleg ne 4 milla legyen:)
Ötletek?
#1486
Írta 2005. október 21. - 07:54


aztán VVTi, meg FSI is ilyesmi ám
a biturbo meg sztem tök hülyeség uccára
öltönyösnek
#1487
Írta 2005. október 20. - 22:52


meg csak 2.5 turbó.
azta 2.9-est nem lehet választani....
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1488
Írta 2005. október 20. - 22:41


A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#1489
Írta 2005. október 20. - 22:37

asszondja S80 rendelhetõ motor választék:
Hathengeres benzinmotor kettõs turbófeltöltõvel (272 LE)
A soros, hathengeres, 2,9 literes benzinmotor elismerésre méltóan kifinomult, és lenyûgözõen erõs. Teljes nyomatékát (380 Nm) már 1800-as fordulatszámon rendelkezésre bocsátja, és a teljes fordulatszám-tartományban turbinaként húz. A motor dinamikáját tovább fokozza a kettõs turbófeltöltõ és a szívóoldali szelepek folyamatosan változó vezérlése. A kis belsõ súrlódás és a kipufogó-oldali folyamatosan változó szelepvezérlés kordában tartja a fogyasztást, és a 2005-ben érvénybe lépõ, szigorú Európai Uniós környezetvédelmi elõírásoknak megfelelõ szintre csökkenti a károsanyag-kibocsátást.
ez azé szólhat...
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1490
Írta 2005. október 20. - 08:54

#1491
Írta 2005. október 20. - 08:50


de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#1492
Írta 2005. október 20. - 08:47

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1493
Írta 2005. október 19. - 15:07

szal az szerintem is sajat verda
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1494
Írta 2005. október 19. - 15:03

#1495
Írta 2005. október 19. - 14:49

az a legkevesebb!
benikek nem berlik a verdat tudtommal
anno nemtom kik a subit sem bereltek
ja es az berel akinek nincsenek 100 millioi
egy komplett verseny garazs emgvetelere
anno janika azert jart jobban a berelt verdaval mint sok versenytarsa aki megvette...
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1496
Írta 2005. október 19. - 13:26

#1497
Írta 2005. október 19. - 13:22

#1498
Írta 2005. október 19. - 12:40

miért ne lehetne ? (mibõl bérli ?Aki berel, annak szerintem nincsenek szponzorai

amúgy kb 2-3 óra átmatricázni, meg 25-30 rugó ha Õ csináltatja a matricát...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1499
Írta 2005. október 19. - 12:36


I`m as fast as nobody!
#1500
Írta 2005. október 19. - 12:24
