Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
#1061
Írta 2005. november 20. - 20:29

#1062
Írta 2005. november 20. - 20:22

#1063
Írta 2005. november 20. - 20:05

kár...arra megy el a pénz h a daewooból chevy lesz
#1064
Írta 2005. november 20. - 16:04

nemtom emlékszel-e még arra, amikor a turbóról beszéltünk.
amikor mondtam, hogy turbóval kis fogyasztást is el lehet érni, erre gondoltam:
http://totalcar.hu/m...otar/gytuning2/
Kis nyomású turbó



Illetve:
A Saab változó sûrítésû arányú motorja (Saab SVC)
A Saab ismét hatalmas meglepetést okozott a 2000-es Genfi autószalonon, ahol elõször mutatta be változó sûrítésû arányú motorját. Mint az a fentiekbõl is kiderült, a turbótöltés nagy hátránya, hogy ahhoz, hogy az égéstérben keletkezõ túl nagy nyomást és a hengerfej túlhevülését elkerüljék, a turbó és kompresszoros motorok alacsony fordulatszámon - míg a töltõlevegõ meg nem emeli a nyomást a hengerekben - alacsonyabb sûrítési aránnyal mûködnek, mint a hagyományos motorok. Alacsony fordulatszámon tehát gyengébbek, mint hagyományos, azonos hengerûrtartalmú társaik.

Sokak szerint ez a motor a turbótöltés feltalálása óta a legnagyobb újítás, és - bár a szériagyártás még nem kezdõdött el -, lehet, hogy nincs messze az idõ, amikor egyliteres sportkocsikon és félliteres városi autókon fogunk közlekedni.
Tehát szerintem a turbó szép és okos, és még sokat fog (tud) fejlõdni is.
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#1065
Írta 2005. november 18. - 19:57

#1066
Írta 2005. november 18. - 19:51

#1067
vendég_Charon_*
Írta 2005. november 18. - 12:57

#1068
Írta 2005. november 18. - 12:24

#1069
Írta 2005. november 17. - 13:04

késtem egy napot :angevil:
cikkbõl: http://index.hu/cikk...rboszulinap.mov
kórházgyanúsak

#1070
Írta 2005. november 17. - 11:58

I`m as fast as nobody!
#1071
Írta 2005. november 17. - 11:41

itt érden szerencsére jol tolják, seperc alatt, és még sose akart ereszteni etc.
és vannak szar helyek is. mint szervízben is.
most épp megint elektromosságisnál van a kicsike mert se féklámpa se index... uuutálom már.
ja meg most megyek le a kcsoihoz, mondom megnézem a biztitáblát, leemelem a helyérõl, kinyitom a kis ajtaját, és kicsorgattam belõle vagy 1 deci vizet. LOL.
#1072
Írta 2005. november 17. - 11:39

Alufeninél,ha pontatlanul mérik a belsõ mélységet,akkor a gép rossz súlyt fog adni az ütéshez...Pl aranyszabály, hogy személyautónál nem szabad 100g fölötti de inkább 80 súlyt felrakni a kerékre....
Ilyenkor krétával megjelölik a gumin,hol üt,majd a felnin is, és a gumin fordítanak 70-80 fokot, és akkor már jó lesz többnyire...mert a felni is üt gyárilag (még az új is), meg a gumi is...és ha ez pont egybe esik....
De nem sok cég csinálja ezt meg...
#1073
Írta 2005. november 17. - 11:32

#1074
Írta 2005. november 17. - 11:12

Az a durva,hogy ez nem csak parasztal is megtörtént, mert a szervíz ezen akart spórolni...
És,hogy mit lehet azon elkúrni?Hogy pl ereszteni fog e...ha a szelepet nem ezzel a trutyival húzzák be,ha acélfelninél nem dótkorongozzák le a felni belsõ felületét...ha kell...stb...
Nem kell a gumis szakmát lenézni...
Ahol én dolgoztam Pátyon,ott volt gumis mûhely is...az egy külön szakma...mennyi barom által elbaszott kereket hoztak helyre a srácok...
nem nézem én le, különösképpen, hogy én biztos elszórakoznék egy darabig egy gumicserével..

bár ahova szoktam járni, ott a szerelõ srácok nem az eszükrõl híresek..de cserébe hibátlanul és gyorsan dolgoznak...néha még poénkodnak is..


#1075
Írta 2005. november 16. - 19:49

de most hogy mondod tényleg vannak okosságok ottis
#1076
Írta 2005. november 16. - 19:30

Az a durva,hogy ez nem csak parasztal is megtörtént, mert a szervíz ezen akart spórolni...az nem szappan, de olyasmi
hallottam hogy vmi paraszt felrakta a gumit szilikonzsírral
aztán az meg ugye nem szárad meg, emberünk satuzott, felni megállt, de a gumi pörgött tovább
És,hogy mit lehet azon elkúrni?Hogy pl ereszteni fog e...ha a szelepet nem ezzel a trutyival húzzák be,ha acélfelninél nem dótkorongozzák le a felni belsõ felületét...ha kell...stb...
Nem kell a gumis szakmát lenézni...
Ahol én dolgoztam Pátyon,ott volt gumis mûhely is...az egy külön szakma...mennyi barom által elbaszott kereket hoztak helyre a srácok...
#1077
Írta 2005. november 16. - 17:00

hallottam hogy vmi paraszt felrakta a gumit szilikonzsírral
aztán az meg ugye nem szárad meg, emberünk satuzott, felni megállt, de a gumi pörgött tovább

#1078
Írta 2005. november 16. - 16:50

azért egy szuzukira csaknem olyan nehéz felrakni/leveni 4 gumit, ha ezt csinálod egész nap..
#1079
Írta 2005. november 16. - 16:46

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1080
Írta 2005. november 16. - 16:35

azt nemtudom, de egyszer nem oda vittem, ahová szoktam (oda most valszeg nem tudok menni), és úgy cseréltek gumit, hgoy hetente leeresztett, aztán visszavittem, néztek bután, semmi nem változott, majd elvittem máshová, azóta (ill. a köv cseréig) semmi gond nem volt vele....mit lehet azon elkúrni?
biztos nem valami nehéz munka, de vagy elcseszték, vagy belefutottam valami egyedi kivételbe, hogy nemtom, szar volt a szelep..(bár néztük víz alatt is..)