
A Tuoareg utan pedig az Audinak is lesz terepjaroja:
http://totalcar.hu/r...05.02.24
A Miata ugye kabrió. Tisztességesen megcsinált kabrió. Tehát tetõ nélkül kell legalább olyan merevnek lennie, mintha "teljes" kaszni volna. Kedvelem a Mercedest, de azért náluk gyakran komoly bûvészmutatványokkal jön össze a 4, ritkábban az 5 csillag az EuroNCAP teszteken. Ami azért irányadó lehet. (Hangsúly az "irányadó" szócskán. Bátyám 2001-es "német" - de csehek által szerelt - autójával 110 kmh-val kicsúszott kanyarban, 2x fordult hosszanti tengelye körül - és karc nélkül kiszálltak. Illetve kimásztak, mert fejtetõn állapodott meg a kocsi. Annó 4 csillagot kapott.)Ez az utkozeses dolog azert nem ilyen egyszeru. Elkepzelheto hogy pont szerencsesen talalta el a Mercit. Megneznem ugyanezt a balesetet a ket auto megcserelesevel, vagyis a Mecis jon 140-el, es felerohan az MX5 -be. Gondolom nem is pont szembol talalta el, hanem oldalrol. Mondjuk en tovabbra is azon a velemenyen vagyok, hogy amig nem tudok rendes autot venni, addig nem veszek semmilyet. Marpedig csak terepjarot veszek
hehehe..mondjuk, nem szeretnék a közelében tartózkodni, fõleg ha õ jön a másik sávban. Mindenkinek megvan a maga perverziója, dehát azért...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Mondjuk egy OMega MV6 -al mar lehet, es joval erosebb, nagyobb kasztni, ergo biztonsagosabb.
erre gondoltam énis amikor kockát írtam, de errõl dobot ki képet
moltkúr a discoveryn volt egy mûsor a világ legjobb terepjárójairól és asszem a 4-nek szavazták meg.
hát énmeg aztmondom, hogy ha készülne ebbõl is egy "justy verzió" akkor elkezdenék rajta gondolkodni, but így..