Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
#2601
Posted 2005. May 28. - 17:47

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2602
Posted 2005. May 28. - 17:45

#2603
Posted 2005. May 28. - 17:34

Felix Wankel conceived the idea of a rotary engine in 1924
és szerintem bárki csinálhatna wankel motoros autót, csak nem foglalkoznak vele. drága az elõállítása.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2604
Posted 2005. May 28. - 16:32

:-/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2605
Posted 2005. May 28. - 16:21

és a Mercinek jogot, technikát adtak, hogy elkészíthessék a C111-et. ?!
ha ez így van, akkor hogyhogy nem kéri másik cég is a technikát és/vagy a Merci vagy más cég nem dolgozza át egy kicsit a rendszert és jah...
vagy ez az átdolgozás, hogy jó is legyen, nem olyan egyszerû, mi? :scratchhe
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2606
Posted 2005. May 28. - 16:12

meg ez is szertem csak szeriara vonatkozik
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2607
Posted 2005. May 28. - 16:10

de hogyhogy wankel?
most nem az van, hogy csak a Mazda csinálhat Wankel-t?
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2608
Posted 2005. May 28. - 16:07

szeretem az ilyen régi-de-mindent-visz tipusu autókat. örök kedvencem a Mercedes C111
1969-ben csinálták az elsõ verzióját. 600köbcenti, 280LE, 0-100 -ra 5mp alatt, végsebesség 260Km/h. természetesen Wankel motorral.
és halál jól néz ki.

'nuff said.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2609
Posted 2005. May 28. - 15:20

de ha már válogatni lehet, akkor eléggé a lista végén kullogna
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2610
vendég_fac€_*
Posted 2005. May 28. - 15:10

#2611
Posted 2005. May 28. - 15:08


A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#2612
Posted 2005. May 27. - 22:20

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2613
vendég_fac€_*
Posted 2005. May 27. - 22:09

#2614
Posted 2005. May 27. - 18:18

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2615
Posted 2005. May 27. - 11:31

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#2616
Posted 2005. May 27. - 10:42

Széhéép... Ez csak szoftver vagy hardver módosítás is lenne? Mondjuk minden hegyezett motor olyan, hogy abban a viszonylag kis tartományban adja le az ereje nagyját. Én elvileg jövõ hónapban viszem némi görbe-egyenesítésre a Baby-t az Asztalos Zoliékhoz. Így lesz oan ~8kg/1 LE, ami már oan arányaiban, mint egy 190 lovas Passat.
Mondom: arányaiban. Na.
Ja, most 9 körül eszik, és 12 körül fog.
Inkább szoftver, hardver-szinten "mindössze" egy KK csigára cserélik az eredeti feltöltõt - persze a hozzá való hûtõvel.
12 liter? Akkor nagyon elégedett vagyok! Ilyen átlagfogyasztást edit: KEREKEN 200-as tempónál mértem 4 személlyel - igaz, csak 14 kilométert csapattam így. (Ha saját magam kinyírom rendben van, de másokat nem szeretnék nyomorékká tenni...) Múlt hét végén Debrecenbõl Szfvárig 3 falu és Bp. kivételével mindenhol 120kmh tempó mellett kerek hetest sikerült kihoznom. Este kilenckor értünk a fõvárosba, zöld hullám volt és laza forgalom. Amikor "dugózva" megyünk át Pesten ugyanez a túra másfél literrel vastagabb...
#2617
vendég_fac€_*
Posted 2005. May 27. - 10:34

És a bugattit is szériában fogják gyártani, a Koenigsegg-et is úgy gyártják.
kis példányszám nem számít, de mindegy:)
szóvala koenigsegg-es képen a world speed record errõl szólt.
#2618
Posted 2005. May 27. - 10:31



Ja, most 9 körül eszik, és 12 körül fog.

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#2619
Posted 2005. May 27. - 10:27

1987-91 között készített Callaway nevû mérnökember az USÁ-ban Corvette ZR-1 alapra egy "Sledgehammer" nevû twin turbo modellt. 254.76 mph, azaz cirka 410 kmh végsebességgel tudott tartósan, zárt körpályán haladni.
http://callawaycars....id=&prevstart=0
Akkor mirõl is beszélünk...? Koenigsegg jó cég, de a Bugattinál sokkal nagyobb a felhajtás, mint a tényleges munka... szvsz.
#2620
Posted 2005. May 27. - 10:17

Kár, hogy annyiba kerülne, mint amennyiért Turbinát vettem. (Másrészt: még azzal együtt - plusz új Koni csillapítókkal is alig lenne több, mint az új Golf GTi - csak éppen porig alázná. Ja: "és ez egy 500+ literes csomagterû kombi"...;-))
Edit:
Azért sem upgradelnék, mert a gyári, pingpingasztal-szerû nyomatékgörbét nagyon-nagyon szeretem...