Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
#2181
Írta 2005. augusztus 25. - 15:34

#2182
Írta 2005. augusztus 25. - 15:32

Vagy hasonló Opel Corsáról?
Üdv:Thy
#2183
Írta 2005. augusztus 25. - 15:15

Vole, amúgy milyen autóról van szó ? És tuti az 5.9L ? Mert asszem az 5732 (350 cui) után már csak 6-ossal kezdõdõ motorok vannak.
Dodge Durango `99 5,9L V8 ( 5896 cm3 )
I`m as fast as nobody!
#2184
Írta 2005. augusztus 25. - 14:48

volt 440es sixpack hemi cuda:)
na az isten
3. leggyorsabb volt asszem anno
#2185
Írta 2005. augusztus 25. - 14:43


Six-pack a 6 torkú karburátort (3 karburátor, 2 torok \ karburátor) jelenti, legdurvább talán a 440-6 jelzésü Plymouth-ok voltak. :cool:
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#2186
Írta 2005. augusztus 25. - 14:40

428 meg a bigblock
440 meg vááááá
de mi az a six-pack?
#2187
Írta 2005. augusztus 25. - 14:39


Vole, amúgy milyen autóról van szó ? És tuti az 5.9L ? Mert asszem az 5732 (350 cui) után már csak 6-ossal kezdõdõ motorok vannak.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#2188
Írta 2005. augusztus 25. - 14:27

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#2189
Írta 2005. augusztus 25. - 14:25


Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#2190
Írta 2005. augusztus 25. - 12:48

kerdezek neked nagy buta amcsi vashoz vmi mestert.
Koszi

Gyarilag 252 lovas, ha turbo nelkul felmegy 350-re az mar eleg. A lenyeg hogy menjen a vas

I`m as fast as nobody!
#2191
Írta 2005. augusztus 25. - 10:21

kompresszor meg lentrû húz:)
#2192
Írta 2005. augusztus 25. - 10:19

kerdezek neked nagy buta amcsi vashoz vmi mestert.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2193
Írta 2005. augusztus 25. - 08:33


"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#2194
Írta 2005. augusztus 24. - 22:12


Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#2195
Írta 2005. augusztus 24. - 21:53

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#2196
Írta 2005. augusztus 24. - 21:13


Nincs olyan ismerosom aki tuningokkal foglakozik, a gyorsulos divatmajmokkal meg nem szivesen csinaltatom meg, mert nem mindegyik ert hozza, aki meg ert hozza az inkabb versenyautokat mahinal.
I`m as fast as nobody!
#2197
Írta 2005. augusztus 24. - 21:04

Sima alap 5.7 v8 mocink van, az van vezérelve egy motec m800-al,
Nekünk Léhi Sanyi bácsi építi a mocikat, de õt nem úgy ismerem, mint aki játszik utcai autóval...
#2198
Írta 2005. augusztus 24. - 20:44

Sportgyertyak, sportszuro/direktszuro, uj leomlok, uj kipufogo rendszer, hutott tarcsak, uj fekpofak, goodridge fekcsovek, ha kell akkor jobb hutes, teljes kenoanyag csere valami jora, uj ekszij ( csak mert ugyis filleres dolog, es akkor mar legyen uj/jobb az is ), chip tuning, komplett gyujtas csere, futomuallitas vagy lengescsillapito csere.
Eddig ezekre gondoltam. A motorhoz nem ertek, ezert azon nem tudom mit kell varialni, de ugyis mindent szerelore biznek, es kikernem a hozzaertok tanacsat mindenrol.
Rave, ti tudtok ilyesmit csinalni melohelyen kivul? Vagy ismersz valami jo es megbizhato szerelot?
I`m as fast as nobody!
#2199
Írta 2005. augusztus 24. - 20:28

A normálisan akarod, akkor hengerfej csere a nagyobb szelepek miatt, meg a vezérlést is hozzá kellene állítani, hogy a több levegõhöz több anyagot is kapjon...
Szóval ez nem csak egy egyszerû lakatosmunka...
#2200
Írta 2005. augusztus 24. - 20:19

A turbo csak a teljesitmenynoveles miatt kene, de nem letszukseg persze.
A motor mondjuk egy szeria 99-es Dodge 5,9L -es V8 -as ( 252 pacis ).
Mekkora teljesitmenyt tudna egy turboval ugy, hogy a motor nem haljon meg tole hamar ( 5 evet ha bir az jo), amugy milyen karokat tud okozni egy normalisan beallitott tubro?
I`m as fast as nobody!