Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
#2061
Posted 2005. September 04. - 12:52

Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2062
Posted 2005. September 04. - 12:35

enis azt mondtam, hogy nehez kihozni a kicsibol a nagy le-t
de ahogy elotte irtam a turbonal az ami kijon belole az alap.
japoknal 280LE max
es 190km/h szinten max
viszont egy turbos auto azert mas tulajdonsagokkal rendelkezik mint egy szivo.
epp a vermessege miatt mas.
(tudod olyan kuore sportivo-s :-) )
vole ha mar leirtad. epp egy sti-vel nem lenne gond.
/a tobbit elfelejtettem, hogy mit akartam irni/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2063
Posted 2005. September 04. - 12:00

#2064
Posted 2005. September 04. - 11:15

Amugy a japo, amcsi, eu kerdes szerintem mindig is meg fogja osztani a vilagot, kinek a pap, kinek a papne. Nekem a nemet, neked a japan. Jol van ez igy.
semmit nem raktak le a japók?! senna mivel nyert anno? csak nem hondával?!
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2065
Posted 2005. September 04. - 10:09

Vávávávávávávávávávávávááááá
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2066
Posted 2005. September 04. - 00:43

azonos szabályok, azonos térfogat, és...
voilá.
fél mezõny bmw koszvorsz és ferrári motorokkal megy....
#2067
Posted 2005. September 04. - 00:39

A forma 1-et azert hoztam mert az nem rally (ahol a pilotan tobb mulik) hanem az a kategoria amibe a legtobb penzt olik. Es bezony az a kiraly kategoria technika szempontjabol, ahogy Vole irta. Es itt bezony a japok meg semmit nem raktak le az asztalra. Na jo, a honda tavaly masodik volt konstruktorben, de ezen kivul semmi. Es iden ismet nem.
Egyebkent ha mar itt tartunk, akkor forma 1, 80-as evek, 1500ccm + turbo = 1000+LE by BMW. Es ezt egy 4 hengeres 8 szelepes vas blokkbol, szama: M10, amit a hetvenes evek elejen fejlesztettek. :-) Olyan szinten vertek a mezonyt, hogy az mar vicc volt :-)
#2068
Posted 2005. September 04. - 00:38



I`m as fast as nobody!
#2069
Posted 2005. September 04. - 00:36

jó az
de van aki nyugisabb ennél és nem szereti hallani ahogy felmegy 4 ezer fölé a mutató
én spec nem lennék képes, pedig tudom, lehet
én maradok a kevésbbé pörgös európai gépcsodáknál
nekem ez jön be
#2070
Posted 2005. September 04. - 00:35

de...
emellett most is elég jók
ha valaki bennevan az elsõ ötben, szerintem az elég jó
prögõs motor, nem rossz motor. sok múlik a megmunkáláson is, éppen ezért egy japó autó nem feltétlen hal meg hamar...
fater elsõ hondája '98ban volt, azóta is csak hondát vesz...
vicces, nekem pont a japo meg amcsi kocsik jönnek be, ~ a két véglet, mindkettõt pont ezért lehet szeretni
#2071
Posted 2005. September 04. - 00:15

Egyebkent ha mar itt tartunk, akkor forma 1, 80-as evek, 1500ccm + turbo = 1000+LE by BMW. Es ezt egy 4 hengeres 8 szelepes vas blokkbol, szama: M10, amit a hetvenes evek elejen fejlesztettek. :-) Olyan szinten vertek a mezonyt, hogy az mar vicc volt :-)
Nem az Európa vs Japán vitát akartam folytatni, egyszerûen csak két példát hoztam!
Amúgy, nem csak f1 létezik...
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2072
Posted 2005. September 04. - 00:12


Mostanaban mar jok a Bar Hondak meg a Toyotak is, csak sokszor elfustoltek.
I`m as fast as nobody!
#2073
Posted 2005. September 04. - 00:10

Amúgy, nem csak f1 létezik...
#2074
Posted 2005. September 04. - 00:09

Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2075
Posted 2005. September 04. - 00:04

csak nem élezik ki a teljesítményt, hagynak anyagot is a motorban, nem pörgetik halálra
nekem ezt jelenti.
és attól még hogy õk többet hoznak ki, attól európai autóipar nem gyengébb, butább. csak nem cél hogy a motor folyamatosan tiltáson pörögjön, vinnyogva, 7-8 ezren
(ki látott már nem tiltáson pörgö civicet, crx-et? én nem)
#2076
Posted 2005. September 04. - 00:00

továbbra sem értem mi a lényeg
japán autók többet pörögnek, és erõsebbek mint európai társaik.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2077
Posted 2005. September 03. - 23:55

Honda S2000:
1997 cm3
240 LE
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#2078
Posted 2005. September 03. - 23:55

japán autók többet pörögnek, és erõsebbek mint európai társaik.
#2079
Posted 2005. September 03. - 23:54

japán autókból ki van csavarva minden, amilyen erõs csak lehet olyanná teszik
kb 30 vagy több%-al erõsebbek azonos méretü motorok, mint az európai autók
(2 lityós passat, 150 ló)"
Európa:
206 RC
1997 cm3
~180 LE
ez egy pozitív példa Európából!
és bocs hogy belenyúltam
#2080
Posted 2005. September 03. - 23:50

japán autókból ki van csavarva minden, amilyen erõs csak lehet olyanná teszik
kb 30 vagy több%-al erõsebbek azonos méretü motorok, mint az európai autók
(2 lityós passat, 150 ló)