Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
#1981
Írta 2005. szeptember 17. - 19:02

#1982
Írta 2005. szeptember 17. - 19:00

szép meg gyors
meg a rendõrökért ugyse kár, illetve 50-nél egy lada üldözésénél úgyis összetörik...
de legalább van.
#1983
Írta 2005. szeptember 17. - 18:59


.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1984
Írta 2005. szeptember 17. - 18:39

#1985
Írta 2005. szeptember 16. - 20:51

igaz, nem kell kuplung, de fájna a szívem úgy váltani, még akkoris, ha!
egyszerüen nem az én világom:-D
brr, kiráz a hideg ha ilyenre gondolok...
#1986
Írta 2005. szeptember 16. - 15:29


"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1987
Írta 2005. szeptember 16. - 15:28

oda sem kell kupplung es meg van meg a valtas elmenye.
izitronic mas
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1988
Írta 2005. szeptember 16. - 15:18

ezis olyan vicces váltójú, mint a tegnap általam látott maserati?:-D
olyan max 8-10 centis "váltókar" (inkább csak pöcök)
easytronic suxx.
hol van itt a váltás élménye:-(
(daráló fogaskerekek, szétrobbanó váltóblokk, hatalmas elváltás, leszakadó motor stb...:-) )
#1989
Írta 2005. szeptember 16. - 15:13


"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1990
Írta 2005. szeptember 16. - 15:10

900LE
statusz szimbolum!
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1991
Írta 2005. szeptember 16. - 14:59

statusz szimbolum!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1992
Írta 2005. szeptember 16. - 14:57

Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1993
Írta 2005. szeptember 16. - 14:49

direktschaltungnak irja
lehet vmi kupplung nelkuli cumo
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1994
Írta 2005. szeptember 16. - 14:43

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1995
Írta 2005. szeptember 16. - 14:40

Na akkor egy kis anyag a Veyronhoz. Fekete-fehér csak a méret miatt van. Valszeg marad az 1001LE. Csak azt sajnálom, hogy a gyorsulási értékek romlottak. Korábban az volt, hogy 0-200: 6.0s, 0-300: 14s, sajnos romlottak ezek , meg a végsebesség is csak 402km/h, a cikkbõl kiderül, friss német lapokból van.
http://kepfeltoltes....16/Veyron_2.gif
http://kepfeltoltes....16/Veyron_3.gif
http://kepfeltoltes....16/Veyron_4.gif
http://kepfeltoltes....16/Veyron_5.gif
http://kepfeltoltes....ti_Veyron_1.gif
http://kepfeltoltes....eyron_Brake.gif
A fenti adatok más lapból vannak, a fék ami még érdekes: 400km/h-ról kevesebb, mint 10s alatt áll meg, ez azért megdöbbentõ. 100l/100km-es fogyasztás nem meglepõ 400-nál.
Ami még érdekes, kipörgésgátló nélkül indulásnál 25m-ig folyamatosan füstõl a kerék, ez is érdekes, ez az AutoZeitung-ból van.
0-100: 2.5s, fõleg a váltó érdeme, bár 50kg híján 2tonna a kocsi.
Az ár 160000EU-val feljebb csúszott, francba tovább kell spórolni .
A 24.1l/100km elég pesszimista adat.
Bár, ha ennyi pénzem lenne, biztos építetnék külön versenypályát tesztelés céljából , mint Nelly. Aztán ott ki lehetne próbálni a gépeket.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1996
Írta 2005. szeptember 16. - 11:13

#1997
Írta 2005. szeptember 15. - 20:13

#1998
Írta 2005. szeptember 12. - 20:59

#1999
Írta 2005. szeptember 12. - 20:56

#2000
Írta 2005. szeptember 12. - 20:42
