igen, komoly:)
jelenleg egy doradot nyúzok, és jó áron tudok travist. ja, egyébként nagy manitou ellenség vagyok, úgyhogy nehéz meggyõzni:) jobb, mint a 888? mesélj!
2006osat tudok, fekete becsúszókkal.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Manitou
Started by
tAmS
, 2004. August 13. 18:20
#1641
Posted 2007. May 17. - 13:36
#1642
Posted 2007. May 17. - 11:33
rocsi ez most komoly ez a kérdés?
Amugy nekem az van. Havonta széthuz uj olaj bele és messze jobb mint a 888
Sokak szerint az enyém az egyik legjobban mozgo villa kis hazánkban.
Kicsit lineáris, hiperérzékeny, relativ könnyü
jahh és van a nagykerben hozzá minden
mi érdekel még?
van sajna tipushibája:(
Amugy nekem az van. Havonta széthuz uj olaj bele és messze jobb mint a 888
Sokak szerint az enyém az egyik legjobban mozgo villa kis hazánkban.
Kicsit lineáris, hiperérzékeny, relativ könnyü
jahh és van a nagykerben hozzá minden
mi érdekel még?
van sajna tipushibája:(
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1643
Posted 2007. May 17. - 10:55
#1644
Posted 2007. May 17. - 09:06
#1645
Posted 2007. May 16. - 23:15
Nekem egy olyan kérdésem, problémám lenne '06-os black elite-emmel kapcsolatban, hogy a bal szár tetején levõ tekerõ, ami a keménységet állítja, nem tom, hogy jól mûködik-e. Ha óramutató járásával megegyezõ irányba tekerem, azaz keményítem, néha az alatta levõ kupakkal együtt jön visszafelé, azaz a kupakot is kitekeri. Néha pedig nem.
Szóval melyik a normális mûködés? Ha kupak is jön, vagy ha kupak marad behúzva?
köszi a választ.
Szóval melyik a normális mûködés? Ha kupak is jön, vagy ha kupak marad behúzva?
köszi a választ.
#1646
Posted 2007. May 13. - 12:24
#1647
Posted 2007. May 13. - 12:23
Mi a véleményetek a manitou splice super-rõl?Dirt streetre szeretném használni meg egy kis durvulásra
#1648
Posted 2007. May 12. - 12:43
Hát ezt nem értem énis, mert 1 napig teljesen jól mûködött. Hát kár azért hogy manapság már nem tudnak rendes telót csinálni. Még jó hogy garanciális.
Kössz a helpet.
Kössz a helpet.
#1649
Posted 2007. May 11. - 21:08
Ha a csillapítófejjel gáz van, az nem hiszem h javítható, nem tudom a szervízben mit mûveltek vele. Vidd vissza, és mond meg cseréljék ki..
Szétesni nem fog, attól ne félj.
Szétesni nem fog, attól ne félj.
#1650
Posted 2007. May 11. - 20:20
Hi nekem az a problémám volna hogy van egy Manitou Splice Elite(100mm), aminek elszállt a visszaút csillapítása. Tekergetem az alcsó pöcköt de semmi. Felemeléskor kicsattan, már-már attól féle kiesik vagy nemtom... Mindegy elvittem a szervízbe ahol garanciálisan megjavították, mivel még 2006 augusztusban vettem a bringával együtt( Spec. Rockhopper ). Tegnap elvisezm a helyrõl, ma Normafa, Kápolnás kör, utána Margit Sziget lazulás. És a legkisebb 5cm es patkánál felemelem az elejét és megint kicsattan, mintha a szervízben valami egynapos megoldást csináltak volna.
Kérdem én: Ez általános Manitou betegség, vagy meg lehet oldani itthon is mini-imbusszal?
Elõre is kösz, ha segítetek.
Kérdem én: Ez általános Manitou betegség, vagy meg lehet oldani itthon is mini-imbusszal?
Elõre is kösz, ha segítetek.
#1651
Posted 2007. May 09. - 12:33
Ezerszer le lett írva, és manualban is benne van.
Csillapításba 5-ös, puhább rugóhoz akár 2.5-es is. Kenésre meg pl 10, de lehet sûrûbb is.
Csillapításba 5-ös, puhább rugóhoz akár 2.5-es is. Kenésre meg pl 10, de lehet sûrûbb is.
#1652
Posted 2007. May 08. - 21:32
Miért, ha azt mondjuk hogy szar akkor eladod?
Amúgy az áráért korrekt teló, két apró hibával, amik azóta orvosolva lettek: levegõ eresztés, becsúszó bevonat kopása.
Dehogy nem adnám el nyugi.
Hát azt én is észrevettem h kopik a becsúszó, mint látni is a képeken, de a levegõ-eresztést még nem vettem észre!
Amugy milyen olaj kell bele? Tavaly lett benne még tavasszal cserélve, és nem tudom h kellene-e mert egész télen is mentem vele! Help!
#1653
Posted 2007. May 08. - 17:30
Miért, ha azt mondjuk hogy szar akkor eladod?
Amúgy az áráért korrekt teló, két apró hibával, amik azóta orvosolva lettek: levegõ eresztés, becsúszó bevonat kopása.
Amúgy az áráért korrekt teló, két apró hibával, amik azóta orvosolva lettek: levegõ eresztés, becsúszó bevonat kopása.
#1654
Posted 2007. May 08. - 15:29
#1655
Posted 2007. May 08. - 11:48
áhhhhh....2,5 ös olajjal,már majdnem teleszkópnak mondható!
gyönyörûen mozog,évezredekkel jobbb,mint a gyári 5ös olaj!!!!!
Hmm, évezredek. Azért az még mindig elég lassú
#1656
Posted 2007. May 07. - 23:48
áhhhhh....2,5 ös olajjal,már majdnem teleszkópnak mondható!
gyönyörûen mozog,évezredekkel jobbb,mint a gyári 5ös olaj!!!!!
ha teheted cserélj benne;)
gyönyörûen mozog,évezredekkel jobbb,mint a gyári 5ös olaj!!!!!
ha teheted cserélj benne;)
Szesz nélkül nincs Rock'N'Roll !!! :koncert:
#1657
Posted 2007. May 07. - 19:55
35-40mm SAG-ot ír a használatiban, nemtom mennyire lehet hinni neki.
Ha DH, akkor lehet kevesebbet, ha FR akkor többet, h ne koppanjon le olyan könnyen.
Majd írd meg milyen 2.5-essel, jobb ez az 5-ösnél, érdekel.
Ha DH, akkor lehet kevesebbet, ha FR akkor többet, h ne koppanjon le olyan könnyen.
Majd írd meg milyen 2.5-essel, jobb ez az 5-ösnél, érdekel.
#1658
Posted 2007. May 07. - 18:48
egy gyors kérdésss, kingpinához 2,5 wt oil-hoz mennyi levegõ kell?
65-70kg vok....és DH/FR féleséghez használom:)
65-70kg vok....és DH/FR féleséghez használom:)
Szesz nélkül nincs Rock'N'Roll !!! :koncert:
#1659
Posted 2007. May 07. - 10:59
#1660
Posted 2007. May 07. - 10:58
Nem értek a villákhoz, nemrég kezdtem az ipart:)na végre valaki aki dirt villát akar venni xc-re. hurrá
Keményebb XC az nálam a kemény ereszkedésben végzõdik:)
Zúzunk keményen, ugribugrival egybekötve, szóval kisebb nagyobb letörések stb...
A lényeg az lenne, hogy bírja a súlyomat is. Egy ugratásomnál behalt az axel superem, kotyog mint állat, szóval ezt akarom elkerülni.
-=MaG!cMusHRo0M YeaH=-