Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Manitou
Started by
tAmS
, 2004. August 13. 18:20
#1561
Posted 2007. May 30. - 12:55
#1562
Posted 2007. May 29. - 21:34
DH-ra nem túl jó, mert elég érzéketlenek az spv-s levegõstagok.
A sebesség mindent megold.
#1563
Posted 2007. May 29. - 19:56
csao
swinger 4 air-rõl mit tudtok?vadi újan szerezném...222es méretben...alkalmas lehet dh-ra...v inkább 4x tag
?
swinger 4 air-rõl mit tudtok?vadi újan szerezném...222es méretben...alkalmas lehet dh-ra...v inkább 4x tag
?
Szesz nélkül nincs Rock'N'Roll !!! :koncert:
#1564
Posted 2007. May 21. - 21:15
Persze, nem koppant még. Azt, hiszem... De akkor is valahogy az az érzésem, hogy bizonyos szûk kanyarokban könnyebb lehet fordulni vele, lsd. Hárs-hegyi kilátó alatt az elsõ két kanyar, ha belül veszed.
Mindenesetre egyelõre kitartok a Boxxi mellett, mert még mindig ez az eddigi legideálisabb kompromisszummal mozgó villám, és persze messze a legkönnyebb is. 2982 g. Az új gépnél meg így legalább egy kicsit játszhatok majd a szögekkel.
Mindenesetre egyelõre kitartok a Boxxi mellett, mert még mindig ez az eddigi legideálisabb kompromisszummal mozgó villám, és persze messze a legkönnyebb is. 2982 g. Az új gépnél meg így legalább egy kicsit játszhatok majd a szögekkel.
#1565
Posted 2007. May 21. - 17:21
Sala:
Van neked 2db fölös Manitou szimeringed? 32-es
(vagy valaki)
Van neked 2db fölös Manitou szimeringed? 32-es
(vagy valaki)
#1566
Posted 2007. May 21. - 17:12
mér csak nem koppant a villaszár a becsúszón neked? azt hogy?Kíváncsi lennék milyen vele fordulni a Nocomment elsõ, éles balosában.
#1567
Posted 2007. May 21. - 11:50
Travis=erõs
Boxxer=könnyû
Ki-ki döntse el mi a fontosabb. Nekem a Boxxi egyelõre jó kompromisszum (fõleg, hogy most itthon fekszem), de nem is nyírom nagyon.
A szimpla Travis, meg amióta Thezét nyomogattam, egyre szimpatikusabb. Kíváncsi lennék milyen vele fordulni a Nocomment elsõ, éles balosában.
Boxxer=könnyû
Ki-ki döntse el mi a fontosabb. Nekem a Boxxi egyelõre jó kompromisszum (fõleg, hogy most itthon fekszem), de nem is nyírom nagyon.
A szimpla Travis, meg amióta Thezét nyomogattam, egyre szimpatikusabb. Kíváncsi lennék milyen vele fordulni a Nocomment elsõ, éles balosában.
#1568
Posted 2007. May 21. - 11:47
#1569
Posted 2007. May 21. - 11:43
na, asszem cserélem a dorado-t. fehér, duplavállas, triple ti intrinsic lesz, pimasz áron. a szimplával is szemeztem, de az kicsit drágább, és kellene vennem kormánycsapágyat, stucnit. ráadásul az 1.5ös fejcsõvel nem tudok jó lapos fejcsõszöget csinálni. bár könnyebb lenne...
#1570
Posted 2007. May 21. - 09:56
intrisic-es egy kicsit nehézkesebben mozog (minimális a különbség) viszont a patron része szerintem kifinomultabb mint a tpc+.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1571
Posted 2007. May 21. - 09:50
#1572
Posted 2007. May 21. - 09:49
annyi, mint a dorado, asszem.
tehát az intinsic-es mennyire hasonlít az spv-re? mert ha egy kicsit is,akkor nem kell:)
tehát az intinsic-es mennyire hasonlít az spv-re? mert ha egy kicsit is,akkor nem kell:)
#1573
Posted 2007. May 21. - 09:20
pontosabban, ha kicseréled a gyári felsõ vállal, akkor:
3247 - gyári felsõ váll 162 = 3085 és erre jön rá a stucnis = 3513 g
ami egy sima váll + holzfeller stucni kombóval 3455 lenne.
de mindegy. így is úgyis nehéz...nekem.
nagy elõnye a travisnek, hogy nagyon merev/erõs/masszív és jó a beépítési magassága.
ja és állat a fékerõ rajta (hexlock + 203PM + 969 g-os alsó szár)
szóval jó konstrukció
3247 - gyári felsõ váll 162 = 3085 és erre jön rá a stucnis = 3513 g
ami egy sima váll + holzfeller stucni kombóval 3455 lenne.
de mindegy. így is úgyis nehéz...nekem.
nagy elõnye a travisnek, hogy nagyon merev/erõs/masszív és jó a beépítési magassága.
ja és állat a fékerõ rajta (hexlock + 203PM + 969 g-os alsó szár)
szóval jó konstrukció
#1574
Posted 2007. May 21. - 08:17
na, most jöttem rá, hogy amit én tudok, az intrinsinces. arról van tapasztalat?
lcs: írtad, hogy a triple ti 3247 g + a váll/stucni 428g. ez összesen majdnem 3,7 kg. az így elég sok...
lcs: írtad, hogy a triple ti 3247 g + a váll/stucni 428g. ez összesen majdnem 3,7 kg. az így elég sok...
#1575
Posted 2007. May 20. - 09:21
Hi Z !
Hi all !
Azt szeretném megkérdezni hogy nem tudsz vagy másvki nem tud esetleg tavalyi 06-os Axel Elite 100ról robbantott rajzot weboldalt vagy hasonlót?
Tavaly vettem tõled ill. Te intézted nekem és ezúton is szeretném megköszönni.
Azóta is gyönyörûen müködik. Csak már eljött az ideje szétszedni és ezért érdeklõdöm.
Köszönettel. Fjoe
Ui.: a minap láttalak bent nálunk OQ-nál
Hi all !
Azt szeretném megkérdezni hogy nem tudsz vagy másvki nem tud esetleg tavalyi 06-os Axel Elite 100ról robbantott rajzot weboldalt vagy hasonlót?
Tavaly vettem tõled ill. Te intézted nekem és ezúton is szeretném megköszönni.
Azóta is gyönyörûen müködik. Csak már eljött az ideje szétszedni és ezért érdeklõdöm.
Köszönettel. Fjoe
Ui.: a minap láttalak bent nálunk OQ-nál
#1576
Posted 2007. May 19. - 20:01
nem tudom, de remélem.és jó is? mert szépnek szép volt eddig is
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1577
Posted 2007. May 19. - 10:07
#1578
Posted 2007. May 19. - 09:55
#1579
Posted 2007. May 19. - 09:53
olyan szép az uj R7 pakoltunk ki egy valaggal ma a raktárban, hát szakadjak meg veszek egyet
és jó is? mert szépnek szép volt eddig is
#1580
Posted 2007. May 19. - 00:00
olyan szép az uj R7 pakoltunk ki egy valaggal ma a raktárban, hát szakadjak meg veszek egyet
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.