Jelentkezz be Regisztrálj
Manitou
#3161
Posted 2005. April 24. - 10:46
asszem C volt.
ugyanaz volt mint a psylo, csak 28.6.....
legalábbis kivülröl.
teflonos barna becsúszók, igyényes design, szép volt ugy ahogy volt.
nemtudom miért akasztották meg ezt a szálat, és gyártottak szart ilyen villák helyett ezen a vonalon...
mondjuk lett heylette pilot, meg iyeenek, de akkor is szép volt ez a judy.
meg ami kalának is volt az is...
#3162
Posted 2005. April 24. - 10:44
Az RS Judy C és XC nem ugyanaz... A C a TT könnyített változata, vagyis magnézium becsúszós, de nincs benne csillapítás, míg az XCben már olajcsillapításos. A tárcsához meg SzvSz csavarodik, alattam néha még a V-fék is beciccog kiállásnál, bár nem vagyok pillesúlyú (82kg)
X.
jelzem volt olyan Judy C, amiben volt olajcsilli. asszem 2002ben, vagy 2001ben. a TT volt a csillapítás mentes változat [teljesen alap], aztán jött a C, aztán az XC [ebben már állítani is lehetett a visszaút sebességét] aztán SL és Race.
Nem rosszak azok a villák, de a 28.6-os becsúszó nem túlzottan komálja a tárcsaféket. Igaz SiD-re is tesznek, dehát kinek mi.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3163
Posted 2005. April 24. - 09:30
Hello!Az RS Judy C és XC nem ugyanaz... A C a TT könnyített változata, vagyis magnézium becsúszós, de nincs benne csillapítás, míg az XCben már olajcsillapításos. A tárcsához meg SzvSz csavarodik, alattam néha még a V-fék is beciccog kiállásnál, bár nem vagyok pillesúlyú (82kg)
X.
Az lenne a kérdésem, hogy a manitou rapid travel II-õ mûködése miben más mint az RTWD (ezzel is a nyomórúd "hosszát" változtathatjuk és ezáltal nem változik a karakterisztikája a villának)?
#3164
Posted 2005. April 23. - 23:27
Inkább egy RS Judy c-t veszek (szerintem ez az xc akar lenni), és abba nyomok egy 160-as cps tárcsát. Nem kell nekem profi milliókat érõ gép....
Az RS Judy C és XC nem ugyanaz... A C a TT könnyített változata, vagyis magnézium becsúszós, de nincs benne csillapítás, míg az XCben már olajcsillapításos. A tárcsához meg SzvSz csavarodik, alattam néha még a V-fék is beciccog kiállásnál, bár nem vagyok pillesúlyú (82kg)
X.
#3165
Posted 2005. April 23. - 11:32
állítólag már be van neki építve
na mind1 ejtsük a témát
#3166
Posted 2005. April 22. - 23:52
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3167
Posted 2005. April 22. - 23:46
#3168
Posted 2005. April 22. - 23:02
#3169
Posted 2005. April 22. - 22:53
(a magura thor-ból nem lett semmi)
Az Apróban viszont van egy Ronin !!! :scared:
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#3170
Posted 2005. April 22. - 22:37
spv rõl meg aszem soakt leirtam pécsi topicban...
talán azt is hogy mért jó/nem jó az spv telóban,enm rugóstagban...
valki kipróbálta már az upgradelt stancet?!
igy is rosz?!
mert ha megjavult akkor lehet hûtlen leszek a marzóho...
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#3171
Posted 2005. April 22. - 21:26
mitzkey: nincs egynyolcados breakout, max. 150-et mozgó firefly/flick plus, az egynyolcados
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3172
Posted 2005. April 22. - 20:13
Szerintem kicsit elszálltam, amikor elõször bringát akartam még Manitou six volt a király, most meg már a fellegekben járok.
Inkább egy RS Judy c-t veszek (szerintem ez az xc akar lenni), és abba nyomok egy 160-as cps tárcsát. Nem kell nekem profi milliókat érõ gép....
(mondjuk amit ma néztem: Merida matts speed disc, Magurával {185->160} + judyval.)
#3173
Posted 2005. April 22. - 19:28
Ha nem lenne egyértelme az egyel lejjebb lévõ kérdésem:
Szóval a visszaút szabályzó pöcök az alsó telóhoz képest a teló legfelsõ állapotában kotyog föl és le, mi a baj?
#3174
Posted 2005. April 22. - 19:06
ha mondjuk nem másfeles a fejcsõ (van ám olyan Breakout! ne breakout plusra gondolj ) legalábbis egy imserõs 1 1/8-osat vett.... vagy lehet, hogy az is másfeles, csak benézte?
na jó tegyük fel, 1 1/8, mondjuk egy Kona Scrapbe ("15) Milyen lenne?
Én raknám be, nem azért kérdezem a Breakout megérdemel a 150 mm rugóútjával egy jobb össztelósat
#3175
Posted 2005. April 22. - 19:04
Nemrég vettem egy Heavy Tools cangát használtan (2004)-es, de csak most vettem észre egy hibát a telón(scareb super):
Ha kiveszem lockout -ot, akkor kicsit kotyog föl le. Ha ránehezedek, akkor már nem kotyog, mivel a a legfelsõ tartományban kotyog egy fél centit. Ilyenkor a jobb oldali visszaút szabályzó csavar is lemozogja azt a fél centit. Amúgy tök zavaró, ha megemelem és hallom és érzem azt a kottyanást...
Mit tegyek? Már szedtem le velotrade-rõl és a gyártó honlapjáról szerelési leírást, de látom, hogy nem egyszerû. Bevinném a velotradehez is, ha nem laknék 250Km-re, így marad a szerelés, de mit gondoltok mi lehet a hiba? Mire figyeljek? Mire figyeljek karbantartáskor... Szóval némi infó kéne valakitõl... Amúgy mûszakilag nem vagyok analfabéta, csak még nem láttam ilyet. Teló pumpa van, csak szelep átalakítóm nincs... kell vennem a szereléshez?
#3176
Posted 2005. April 22. - 18:43
és tudjuk milyen villád van. már ezerszer mondtad.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3177
Posted 2005. April 22. - 18:28
Az SPV-t célszerü minimum nyomáson használni (ha elszánt vagy ki is szerelheted a villából), csak így lesz elég érzékeny a megindulása.
Na látod, Iljics, én is ugyanerrõl pofáztam a Pécs szobában pécsi társaimnak, de itt látom megértõbb társak vannak
ha már olyan teló kell, ami nem pogózik, akkor szerintem egyszerûbb a lockout... nem kell nyomással szarakodni, elfordítod a kart és tsá... szerintem elég "marketingfogás" ez az spv cucc.
TPC RULES
Iljics, a Breakout az merevvázba jó? Nem a Porn King, Le Toy, Evil vázakba, hanem alap ugrálós vázakba... Nem azért kérdeze, mert megvenném, mivel nekem '04-es FEKETE Flickem van.
#3178
Posted 2005. April 22. - 13:57
525-ös fék király,szerintem maradj a Black-es változatnál.És próbáld meg 100mm körül használni.Én egy Black comp-ot(100mm-es) használtam 525 ös fékkel (160 as tárcsával) és úgy perfekt volt.
Ha a bowdenes Avid féket akarod használni akkor 160 as tárcsával tökéletes lesz.Nem kell a 185 ös tárcsa-legalábbis szerintem.Már ha nem akarsz "déházni".
Voltam ma a boltban és megmondtam, hogy BLEKK ELIT legyen
Az árat pár percen belül megtudom... Kicsit izgulok.
Compressor az átütõtengelyes black-re tennél 185-ös tárcsát ?
Van egy másik bicó is. Egy tavalyelõtti Caprine team ultralight.
Annak 525-ös fékje van és Skareb Elit-tye Az úgy korrekt, a Skareb (2002) bírná azt ?
#3179
Posted 2005. April 22. - 13:16
Az árat pár percen belül megtudom... Kicsit izgulok.
Compressor az átütõtengelyes black-re tennél 185-ös tárcsát ?
Van egy másik bicó is. Egy tavalyelõtti Caprine team ultralight.
Annak 525-ös fékje van és Skareb Elit-tye Az úgy korrekt, a Skareb (2002) bírná azt ?
#3180
Posted 2005. April 22. - 09:05
Bár én még BLACK-re sem tennék 160-as nál nagyobb tárcsát....
Pláne nem egy Axelre.Nekem is volt Axel Superem és kanyarodáskor még V fékkel is hajlongott,hallhatóan súrolta a pofa a felnit...
Egy jó fék -márpedig a BB7 nagyon jó-185 ös tárcsával csomót kötne az Axel csirke lábaira.
Egy Axel supert akarok az új bringámba, de most olvasom, hogy nem tetszene neki a 185-ös tárcsafék ?! Egy Avid BB7-est akarok... Jah, és mit jelent az, hogy a fék kicsavarja a telót ??? Szerintetek jó lesz, vagy megint keressek új telót ?