ezek nyilt patronosak, az alsószárba van ~10 ml olaj, s a becsúszó összenyomódása "tolja" fel a perselyekig.és ezekben hogy mûködik a kenés?
Jelentkezz be Regisztrálj
Manitou
#2601
Posted 2006. March 01. - 10:51
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2602
Posted 2006. March 01. - 08:55
és ezekben hogy mûködik a kenés?
és LCS, nincs ilyened SPV-sben?
#2603
Posted 2006. March 01. - 08:51
#2604
Posted 2006. March 01. - 08:13
#2605
Posted 2006. March 01. - 00:55
www.answerproducts.com
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2606
Posted 2006. March 01. - 00:06
köszi!
#2607
Posted 2006. February 28. - 12:53
mindezt úgy, hogy az answer europe szervízelte kétszer is, és szerintük tökéletes állapotban adták vissza. ha jót akarsz, kerüld el messze. talán az egy évvel régebbi slider. abban még tpc+ volt, de csak 15öt mozgott.
de leginkább valami mást...
#2608
Posted 2006. February 28. - 12:48
#2609
Posted 2006. February 28. - 10:41
#2610
Posted 2006. February 28. - 10:24
Sajna a Nixon nem jött össze mert elfogyott.
Amúgy 78 ezer lett volna.
#2611
Posted 2006. February 28. - 08:39
A Nixont teszteltük és csíptük. Nagyon jó kis hosszú utas villa. Az Elit teljesen jó, mert rugós + TPC-s, ami így együtt nagyon fasza mozgású. Ha olcsón jutsz hozzá, akkor rajta!
Vagy esetleg várd meg a '06-os Elite-t, mert az TPC+ os lesz (elvileg), ami a legjobb csillapítása a Manitou-nak, csak annak 150 lesz a bolti ára.
#2612
Posted 2006. February 27. - 19:49
Vmit tudtok még a 2005ös Slider Plus normál tengelyes telóról?
Tesztet sem találok róla.Van vkinek ilyenje?
Köszi.
#2613
Posted 2006. February 27. - 12:47
#2614
Posted 2006. February 27. - 11:24
Van vkinek 2005-ös Nixon Elite átütõs telója?
Milyen teló?
Most szeretnék venni és nem tom megéri e az árát.
#2615
Posted 2006. February 26. - 02:09
#2616
Posted 2006. February 26. - 01:02
csiszpart próbáltam, de amire leszedem megõszülök:(
#2617
Posted 2006. February 25. - 16:28
halisztok!
olyan kérdésem lenne, hogy egy axel / 1ik szára tpc-s másik levegõs/
hogyan tudok úgy szétszedni, hogy festeni tudjam.
azaz csak a nyaka és a és az alsó része maradjon, minden gumi stb rész nélkül
mert nem bírom lemaratni a festéket ,róla, így utolsó esélyem a homokfúvás, ott viszont full le kéne bontani.
kérnék pontos részletes sagítséget!
vagy estleg aki már maratott le ilyenról festéket, mivel? nekem még festékleszedõvel se nyekkent meg.
thx
ha nem tul karcos a dolog, akkor megprobalhatod a jelenlegi festest 800as vagy 1000es vagy mindketto csiszolopapirral meginditani [matricakat elotte leszedni] hogy szep sima legyen, de azert ne teljesen homolog, es akkor megtapad rajta a festek. ra kell nyomni egy par reteget, de akar meg szep is lehet.
az axel nem magnezium? jot tesz annak a kromofag?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2618
Posted 2006. February 25. - 11:05
nézz meg egy robbantott ábrát a villáról, látod hogy milyen alkatrészek vannak egymásban hogyan, így látod mit kéne szétszedned.
a vállat sajnos nem fogod tudni megoldani, az ragasztott, így a becsúszó bennemarad.
#2619
Posted 2006. February 25. - 08:49
olyan kérdésem lenne, hogy egy axel / 1ik szára tpc-s másik levegõs/
hogyan tudok úgy szétszedni, hogy festeni tudjam.
azaz csak a nyaka és a és az alsó része maradjon, minden gumi stb rész nélkül
mert nem bírom lemaratni a festéket ,róla, így utolsó esélyem a homokfúvás, ott viszont full le kéne bontani.
kérnék pontos részletes sagítséget!
vagy estleg aki már maratott le ilyenról festéket, mivel? nekem még festékleszedõvel se nyekkent meg.
thx
#2620
Posted 2006. February 18. - 01:11
szerintem a 180-as masfeles travis se sokkal tobb 3.1kilonal, szal nem olyan nagy a sulynovekedes. de van.
weightweenies szerint
fox 36R - 2360g
fox 36RC2 - 2404g
66RC 150mm - 3277g
66RC 170mm - 3320g
66RC2X - 3020g
66VF - 3256
Z1 FR I ETA - 2573g
ezek tobbnyire `05 -os modellek.
A 180-as ill. 203-as Travis szimplákat 3055-re és 3114-re mértük.
A '05 66VF 170-et 3101-re 200-as körüli nyakkal.