Jelentkezz be Regisztrálj
Manitou
#2501
Posted 2006. April 16. - 11:15
#2502
Posted 2006. April 16. - 10:23
rs j4:36900Ft
axel: 80 vagy 100 mm
2kg
loctout
oda és vissza csillapitás
kenés:zsír
rs j4:
80-125mm
2182 gramm
lockout
u-turn
28mm becsuszo
nah most bajban vagyok... mert máshol meg azt irják hogy az axelben nincsen lockout... :S röviden ennyi lenne...hát én az RS-t választanám a helyedben...
#2503
Posted 2006. April 16. - 09:49
Mind a 2 villa 2006-os évjáratú.
Tehát: RS J4 vagy Axel Super SEGÍTSETEK!
Kösz: WRCDANI@YAHOO.COM
#2504
Posted 2006. April 16. - 00:33
:rocketman
Heló!
Most vagyok telóvásárlás elött, és a segítségeteket kérném.
a RS J4 és a Manitou Axel super között vacilálok. Ha valakinek van tapasztalata lécci írja meg emilbe: WRCDANI@YAHOO.COM
Kösz
Ha az Axel Super 2005 -os, akkor inkabb azt, ha 2006 -os, akkor inkabb a J4.
A 2005 -os Axel Super egy70e forintos villa, teele minden joval: RTWD 90-120mm, visszaut csilli allitas, kompresszio, lockout.
A 2006 -os mar butitott verzio.
A J4 pedig RS minoseg, tokeletes kis hobby villa, viszont nincsenek benne tul nagy okossagok, csak az alap.
I`m as fast as nobody!
#2505
Posted 2006. April 15. - 23:59
2005ös staticbe fújtam 4-5 bar-t, erre kilõtte a szimeringet. Pedig a levegõ a becsúszóban levõ légkamrában van- tehát már az is elengedte.
Micsinájjak???? O- gyûrûcsere a nyomórúdon, oszt ha megin kilövi, akkor szimering csere is?
VAAGY esztergáltatok egy alucsövet, amit a rugó fölé teszek és nem xarozok levegõvel, hanme csinálok elõfeszítést.
ötlet, vélemény rendel.
air assist-et felejtsd el...sajnos. nem fog mûködni, átereszti a levegõt a lábba. inkább csinálj elõfeszítést és vedd ki az O gyûrût, ami a levegõt benn tartaná, legalább jobban fog mozogni.
#2506
Posted 2006. April 15. - 21:28
Heló!
Most vagyok telóvásárlás elött, és a segítségeteket kérném.
a RS J4 és a Manitou Axel super között vacilálok. Ha valakinek van tapasztalata lécci írja meg emilbe: WRCDANI@YAHOO.COM
Kösz
#2507
Posted 2006. April 15. - 18:25
Mindamellett gari elég bizonytalan, mer olajat cseréltem benne itthon. Monnyuk az nem látszik - legfeljebb az olaj színe?... átlátszó volt benne, pirosat raktam bele.
Egy próbát végülis megér...
Deazért örülnék ha itthon össsze lehetne pakolni....
#2508
Posted 2006. April 14. - 23:48
2005ös staticbe fújtam 4-5 bar-t, erre kilõtte a szimeringet. Pedig a levegõ a becsúszóban levõ légkamrában van- tehát már az is elengedte.
Micsinájjak???? O- gyûrûcsere a nyomórúdon, oszt ha megin kilövi, akkor szimering csere is?
VAAGY esztergáltatok egy alucsövet, amit a rugó fölé teszek és nem xarozok levegõvel, hanme csinálok elõfeszítést.
ötlet, vélemény rendel.
gari?
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2509
Posted 2006. April 14. - 21:08
Micsinájjak???? O- gyûrûcsere a nyomórúdon, oszt ha megin kilövi, akkor szimering csere is?
VAAGY esztergáltatok egy alucsövet, amit a rugó fölé teszek és nem xarozok levegõvel, hanme csinálok elõfeszítést.
ötlet, vélemény rendel.
#2510
Posted 2006. April 13. - 21:34
a honlapon sztem lusták voltak képet cserélni vagy szégyellték a ronda pofáját
én spec nagyon csípem az ilyen jó minõségû krómozást, mert semmi nem csúszik jobban ennél, ha jó. márpedig ez jó.
dehát nyomogattad Te is..
#2511
Posted 2006. April 13. - 16:50
ez így van, elég fasza az idei, most tesztelem.
csak a "könnyû" nem igaz, mert elég nehéz a vas becsúszók miatt.
Z150-nek is kopott a feketítése
3,24 kiló gyérliag
ami mondjuk max 3,4 ami szerintem nem olyan rossz, bár tényleg van sokkal könyebb
viszont az answer oldalán fekete becsúszóval van.. ez valami kelet európai tuning kiadás?
a z150nek is kopik? hmm... de mondjuk azt hiszem azt bizton kijelenthetjük, hogy jóval lasabban...
#2512
Posted 2006. April 13. - 14:27
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2513
Posted 2006. April 11. - 17:47
#2514
Posted 2006. April 11. - 15:54
még este megint jól megnézegettem a manuálokat megint (egy tanult kolléga segítségével :-)), aztán erre tippeltem én is, de köszönöm a segítségeket, megerõsítéseket.
Éreztem, hogy nem kell tovább tekernem
remélem még nem tettem kár benne
második luzer kérdésem:
manuál alapján a valamelyik szárból olajnak kéne lennie. lehet, hogy van is, de ha szétcsavarom az alap csavarokat és bárhogy forgatom a villát nem jön olaj. egy juzer manualban kiinjekciózzák. lehet, hogy magától nem jön ki, csak ha szívom?
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#2515
Posted 2006. April 11. - 11:56
de ettõl függetlenül a régi kingpinek elég gyorsan vesztettek a felületkezelésbõl, pont a becsúszón... ami ugye nem jó
viszont az új, aminek ezüst a becsúszója, valami eszméletlen jól mozog! ugye benne van még a tökéletes tpc+ csillapítás is, emellet meg olcsó és könnyû.. ideális villa
ez így van, elég fasza az idei, most tesztelem.
csak a "könnyû" nem igaz, mert elég nehéz a vas becsúszók miatt.
Z150-nek is kopott a feketítése
#2516
Posted 2006. April 11. - 09:59
Sziasztok!
Adott egy 02-es lock out-os Skareb Comp.
Gondoltam szétszedem puceválás + megnézés célzattal.
03as leírását találtam, asszondja csavarjuk ki a csillapítás állító plasztik alatti 8as imbuszt. Próbáltam, de ez történt:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
vagyis nehéz tekerni, és mintha a lába jönne szét. Gyorsan abba is hagytam. De ha nem így, akkor hogy lehet szétszedni?
Minden segítséget köszi!
Te átokfajzat azt a csavart befelé kell tekerni!
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2517
Posted 2006. April 11. - 07:45
nem azt mondom,hogy króm színû csak látszik,hogy kopik.Már hogyne gyengülne! Akár 4-8 mikron is lekophat róla. Ez durván elgyengíti a villát. Azonnal vidd el szakszervizbe.
Ha a mozgás nem lett rosszabb, akkor nem kell agódni.
egyébként is hiába vinném szakszervízbe,mit csinál vele?átoxidálja? egyébként meg semmi baja,de azért köszönöm
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#2518
Posted 2006. April 11. - 07:33
tényleg semmi mellékhatása? se a kotyogásra, se a mozgásra nincs hatással, hogy az már nem fekete, hanem natúr acél színû? akkor mi a f*szomnak van rajta?!
a z150eken miért nem kopott meg?
#2519
Posted 2006. April 11. - 07:27
edit: és manuál alapján a skarebet is az óramutató járásával megegyezõen kell szétszedni.
#2520
Posted 2006. April 10. - 20:40
Adott egy 02-es lock out-os Skareb Comp.
Gondoltam szétszedem puceválás + megnézés célzattal.
03as leírását találtam, asszondja csavarjuk ki a csillapítás állító plasztik alatti 8as imbuszt. Próbáltam, de ez történt:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
vagyis nehéz tekerni, és mintha a lába jönne szét. Gyorsan abba is hagytam. De ha nem így, akkor hogy lehet szétszedni?
Minden segítséget köszi!
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"