nekem azt meseltek a b+ rol ,hogy egy taiwani gyarhoz megy a rendeles innen magyarorszagrol elvileg magyar ceg csinalja a forgalmazast es ezeknel a cegeknel rendel pl a ike is meg meg sokan masok. A gyar olyan ,hogyha rendelsz mondjuk (nem tudom) 10.000db ot akkor azt nyomjak ra amit te kersz.
Erdekes pl hogy kiserteties a hasonlosag a b+ szarvam es az ike szarvai kozott
Nekem szarv kulacstarto es a pedalom b+ es en nem kis sulyu vagyok 95kg es semmi baja ...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
BikePositive
Started by
pigi
, 2004. May 29. 11:28
#121
Posted 2005. April 14. - 08:44
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#122
Posted 2005. April 14. - 00:34
Nekem a stucnim, a korányom, és a nyergem is B+, és eddig semmi bajom velük. Igaz a súlyom is csak 70 kg körüli (mikor hogy). Mivel én építettem a bringát, a vége felé már kevesebb pénzbõl gazdálkodhattam, így ezek maradtak, de nem bánom és nem is csalódtam. Nem vártam sokat (pl nyereg), így csak (+ tapasztalataim vannak. Persze, lehet, hogy nehezebb mint a többi cucc, de engem az nem igazán érdekel. Egyébként néztem jópár pedált is, és elég sokon a Wellgo felirat is ott virít, szóval nem biztos, hogy ami B+ az sz*r is. Nem minden a név (szerintem).
#123
Posted 2004. December 07. - 23:49
Lcs: A linkelt bringámon ilyen kerekek (agyak) vannak, Ritchey OCR Pro felnikkel. Nyáron vettem õket, és eddig semmi bajom vele. Én személy szerinnt könnyû gyerek vagyok, és hobby CC-re használom a bringát. Kapott a dolog esõt, sarat mindent amit lehetett nyár óta és semmi baja. Az elsõ kerék esetén nekem nagyon bejött a radiális fûzés, a hátsó kereket azt úgy rendeltem (a jobb felni, küllõk miatt én többet fizettem), hogy az "normális" legyen mert nem igazán tetszik a kereszt/radiális fûzés. Hosszú távon a jobb felni megéri, én megkérdezném a helyedben, hogy nincsen e olyan kerék mint ami nekem van. Mint látod Maguraval nyúzom õket és semmi bajuk.
Különben nem hiszem, hogy sok baja lenne a b+ cuccoknak, csak arra kell használni amire kalibrálva vannak. Van aki az Xt kart is eltöri.....
Különben nem hiszem, hogy sok baja lenne a b+ cuccoknak, csak arra kell használni amire kalibrálva vannak. Van aki az Xt kart is eltöri.....
#124
Posted 2004. December 07. - 20:51
A b+ kormányok tényleg csak nagyon laza felhasználásra vannak....
én is ettõl paráltam, aztán vettem egy 360g-os kona kormányt...
Autist Team:)
#125
Posted 2004. December 07. - 20:49
Egy haverom, egy Jumpot túl ugrott, és egy nagyon kicsit hamarabb érkezett le az elsõ kereke, erre a bike+ kormány fele a kezébemaradt,(nem esett el hanem még egy kicsit ment tovább) utána csak azt látom hogy eldobja a bicajt, és fogja a fél arcát. Mikor odamentem láttam hogy a kormány teljesen felhasította az arcát. Rögtön ment varratni, de nagyobb baj is lehetett volna. (na jó ez is elég nagy baj) szóval b+ inkább ne, ha kicsit durvulósabb vagy.
#126
Posted 2004. December 06. - 23:48
Hali
Ismeri vki közületek a B+ radiális küllõzésû könnyû kerekét? 12 rugó most az ebike-on. Nagyon korrekt keréknek tûnik. Alkalmas CC-re vajon? A gyári ajánlás városba mondja, de nekem úgy tûnik, megfelelõ lenne (V-fékhez persze). Valami tapasztalat?
Kösz
Ismeri vki közületek a B+ radiális küllõzésû könnyû kerekét? 12 rugó most az ebike-on. Nagyon korrekt keréknek tûnik. Alkalmas CC-re vajon? A gyári ajánlás városba mondja, de nekem úgy tûnik, megfelelõ lenne (V-fékhez persze). Valami tapasztalat?
Kösz
Az éltes mester
#127
Posted 2004. August 12. - 13:31
#128
Posted 2004. August 12. - 03:00
S1ru2, ha azt akarod mondani, hogy a B+ jobb, erosebb felni mint a Ditch Witch, akkor pofonrohoglek... :-X
#129
Posted 2004. August 08. - 23:34
Azért jók a B+ kormányok mert könnyen hajlanak és így személyreszabhatók!!! 8) 8) ;D MIndenki beállíthatja a kívánt hajlásszöget: ;D ;D
#130
Posted 2004. August 08. - 22:58
havernak cratere van a legolcsóbb duplafalú felnikkekl ami tesztelve volt anno a bikemagba na most vette észre hogy eltört benne még 3 küllõ mer elõtte már 1 eltört nekem meg egy szimpla falú alex van joytech agyakkal de nekem még csak a küllõanyákat sikerült elnyírni.
És az enyémbe semmivel se megy bele könnyebben a 8-as mint a övébe.
ja a nyeregbilincset meg kézzel!!! eltörte az egyik nyereg pálcája meg egy hülyegyerek fejre állásától elgörbült!
És az enyémbe semmivel se megy bele könnyebben a 8-as mint a övébe.
ja a nyeregbilincset meg kézzel!!! eltörte az egyik nyereg pálcája meg egy hülyegyerek fejre állásától elgörbült!
#131
Posted 2004. August 07. - 18:40
Nekem Fizik nyergem van és annál jobbat én még nem találtam, most amin töröm a búrámat, hogy veszek, az a Fizik Atlas vagy az Azonic Love Seat.
Azért jó a BikePositive, mert van és ezáltal nagyobb a kínálat. Komolyan meg azért jó, mert van pár jó alkatrészük és nem vészes az ára az alkatrészeiknek, de sajnos vannak gagyi alkatrészeik is. Gondolom azért, mert a Gagyi alkatrészeket jobban viszik, mint a spéci alkatrészeket, de széles körben akarja eladni a termékeit és ezért lehetnek gagyi és jó alkatrészeik is. Ja, ma a nap poénja a számomra a napilap mellé a póstástól kapott Tesco szorólap, amin ezt láttam nagy betükkel: Tesco DownHill kerékpár!!!! 8)
Azért jó a BikePositive, mert van és ezáltal nagyobb a kínálat. Komolyan meg azért jó, mert van pár jó alkatrészük és nem vészes az ára az alkatrészeiknek, de sajnos vannak gagyi alkatrészeik is. Gondolom azért, mert a Gagyi alkatrészeket jobban viszik, mint a spéci alkatrészeket, de széles körben akarja eladni a termékeit és ezért lehetnek gagyi és jó alkatrészeik is. Ja, ma a nap poénja a számomra a napilap mellé a póstástól kapott Tesco szorólap, amin ezt láttam nagy betükkel: Tesco DownHill kerékpár!!!! 8)
#132
Posted 2004. August 05. - 18:08
nekem stucnim van csak b+ és jó!
nyereg:a pálca 2 hét után eltört!a másik fajta meg elgörbült!
nyereg:a pálca 2 hét után eltört!a másik fajta meg elgörbült!
#133
Posted 2004. August 05. - 17:55
Hali!
Nekem elég sok B+ cucc vana bicómon pl:kormány,nyeregcsõ,kerékagyak és felnik!! Egyedül a kormányommal vannak gondok vagyis voltak mivel elgörbült egy kissé az elsõ ugratásnál de azóta nem hajlott tovább így meg annyira nem zavaró a felnik viszont meglepõen sokat bírnak!!! elhihetitek. 1*2 már oda*asztam járdaszegélyhez hogy iszonyat de semmi bajuk nem lett. ÉS ha igen 3000FT !!! (haver ugyanazokat csinálja mint én és már a 3. Sunn Ditch Witceht cseréli!! én meg még mindig az elsõ garnitúrával nyomom. Sztem vehetõ akármi B+ de azért nézd meg rendesen elõtte és gondolkodj mire kell! Ez a lényeg és akkor lesz egy olcsó igáslovad... csak ennyit akartam hozzáfûzni.
Nekem elég sok B+ cucc vana bicómon pl:kormány,nyeregcsõ,kerékagyak és felnik!! Egyedül a kormányommal vannak gondok vagyis voltak mivel elgörbült egy kissé az elsõ ugratásnál de azóta nem hajlott tovább így meg annyira nem zavaró a felnik viszont meglepõen sokat bírnak!!! elhihetitek. 1*2 már oda*asztam járdaszegélyhez hogy iszonyat de semmi bajuk nem lett. ÉS ha igen 3000FT !!! (haver ugyanazokat csinálja mint én és már a 3. Sunn Ditch Witceht cseréli!! én meg még mindig az elsõ garnitúrával nyomom. Sztem vehetõ akármi B+ de azért nézd meg rendesen elõtte és gondolkodj mire kell! Ez a lényeg és akkor lesz egy olcsó igáslovad... csak ennyit akartam hozzáfûzni.
#134
Posted 2004. August 05. - 14:33
Nekem B+ kulacstartóm van, és azért jó mert szép fekete és megtartja még a kulacsomat is. ;D ;D ;D
#135
Posted 2004. July 21. - 00:32
yo all!
láttam volt téma a kormány,nekem truva van 31,8as és eddig jó,bár ha tépem fölfelé is akkor érezhetõen "nyúlik".
Answer pro tapert meg Steve Peat eléggé lehúzza!
Nálam a roox a nyerõ szinte minden alkatrészben szimpatikus dolgokat csinálnak!
a régi kormányom syncross is fasza volt.
de b+
nyereg jó!!nagyon,ennyi pénzért!!a dh kcsap is eég brutál,az sem lehet szar!
nyeregcsõbõl soha nem vennék drágát arra is bõven jó a b+.jobbat lehet venni az uti(én is örülnék egy Thomson nak)de minek!?!?
a lock on os markolat is jó,nem 7e mint az Azonic!
Az lehet hogy brutálbalázs gépet nem ebbõl kell összerakni,de mint lehetséges alternetíva ha nem akarsz sokat költeni!(fölöslegesen?)
láttam volt téma a kormány,nekem truva van 31,8as és eddig jó,bár ha tépem fölfelé is akkor érezhetõen "nyúlik".
Answer pro tapert meg Steve Peat eléggé lehúzza!
Nálam a roox a nyerõ szinte minden alkatrészben szimpatikus dolgokat csinálnak!
a régi kormányom syncross is fasza volt.
de b+
nyereg jó!!nagyon,ennyi pénzért!!a dh kcsap is eég brutál,az sem lehet szar!
nyeregcsõbõl soha nem vennék drágát arra is bõven jó a b+.jobbat lehet venni az uti(én is örülnék egy Thomson nak)de minek!?!?
a lock on os markolat is jó,nem 7e mint az Azonic!
Az lehet hogy brutálbalázs gépet nem ebbõl kell összerakni,de mint lehetséges alternetíva ha nem akarsz sokat költeni!(fölöslegesen?)
#136
Posted 2004. June 08. - 08:34
Múlt héten vettem egy B+ kormánycsapágyat, amit tavaly hoztak ki 9000 HUF körül. Akkora ipari csapágy van alul, mint a tenyerem. Kíváncsi vagyok mit fog bírni.Mindenesetre elég bizalomgerjesztõ kinézete van.
#137
Posted 2004. June 07. - 22:02
jogos.sok olyan dolog van már ami nem szar minõségû csak azért mer occsó' és a b+ is ilyesmi lehet.én csak mondtam h érdekes h mi történt...
#138
Posted 2004. June 07. - 12:23
Nem tudom, precíziósabb alkatrészeknél hogy mûködik, mennyire strapabíró, mennyire pontosan megmunkált. Állításomat viszont olyan alkatrészekre nézve egyértelmû
en fenntartom, amik úgymond kiegészítõ jellegûek: szarv, kormány, nyeregcsõ (minden persze felhasználásfüggõ és testsúly is meghatározza), még a nyereg is jó lehet, ha olyan a feneked. Az újság tesztelt kerekeket is, szerintem azok is jó ár-érték arányban vannak.
Nem próbáltam, de a fékekrõl is jó hírek járnak körbe.
A Trinity V-fék szerintem fog mint állat, bár egy picit digit-érzés, de szerintem ez beállítás kérdése is.
en fenntartom, amik úgymond kiegészítõ jellegûek: szarv, kormány, nyeregcsõ (minden persze felhasználásfüggõ és testsúly is meghatározza), még a nyereg is jó lehet, ha olyan a feneked. Az újság tesztelt kerekeket is, szerintem azok is jó ár-érték arányban vannak.
Nem próbáltam, de a fékekrõl is jó hírek járnak körbe.
A Trinity V-fék szerintem fog mint állat, bár egy picit digit-érzés, de szerintem ez beállítás kérdése is.
#139
Posted 2004. June 07. - 11:14
Eddig milyeneket próbáltál?
Van egy ismerõs, talán hallottatok már róla, Halmos Géza. Nos, õt a Cseke Rt. szponzorálja, a túráihoz adnak neki egy komplett Magellan bringát. A legtöbb alkatrészt meghagyja gyárinak, de van egy régi Avocet nyerge, mindig azzal megy. Mert ha napi 10-14 órát ülsz, nem mindegy mi van a feneked alatt.
Van egy ismerõs, talán hallottatok már róla, Halmos Géza. Nos, õt a Cseke Rt. szponzorálja, a túráihoz adnak neki egy komplett Magellan bringát. A legtöbb alkatrészt meghagyja gyárinak, de van egy régi Avocet nyerge, mindig azzal megy. Mert ha napi 10-14 órát ülsz, nem mindegy mi van a feneked alatt.
#140
Posted 2004. June 07. - 09:17
Hát, a wtb réginek régi, de hogy nagy márka lenne...
szerintem a wtb nyergek a legjobbak :