Hi!
Nálunk az egyik srác hord gerincvédõt (hosszú, egész hátat védõ), egyszer felugrott 3raklapra manualba, kigurult alóla a bicó, és betörte a hátával a raklapot (igaz nem szabvány, hanem vékonyabb raklap volt)
Ma meg egy másik srác rosszul, egy lábbal érkezett le, teljes súlyával egy pedálra, és a PC58 megszakadt egy kicsit...
Hogy magamról is dumáljak egy kicsit: Próbáltam a forgást hátsón, a múltkor nem is mondtam akkora hülyeséget. Szóval amikor fent vagy a kormányt nem a csapágy körül, hanem (ahogy áll a bicó) függõlegeshez képest oldalirányba kell egy kicsit ellökni. Meg ugrálni közbe. És összehangolni a kettõt.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Trial2
Started by
KMT
, 2002. May 08. 09:45
#621
Posted 2002. May 12. - 01:35
#622
Posted 2002. May 11. - 22:18
Esések,balesetek még témák? Mert ha igen, íme egy:
Ma reggel esett meg Velem, maga a körülmény nem volt durva. Az egyik haverom zsírúj gépét akartam kipróbálni, de nem volt beállítva a féke, úgyhogy egy óvatlan ugrásnál izomból hanyatt vágódtam, mert kiszállt elõre a hátsó kerák.
Szóval a gerincemet, és a hátamat basztam oda kegyetlenül a mészkõ-lap burkolathoz.
Következménye, hogy az esés után nem nagyon tudtam felállni és egy jó darabig alíg kaptam levegõt! No és most este se tudok még hanyatt feküdni...
Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem a hátamat és a derakamat erõlteti meg keményen a triál.
No ennyi, csáó!
Ma reggel esett meg Velem, maga a körülmény nem volt durva. Az egyik haverom zsírúj gépét akartam kipróbálni, de nem volt beállítva a féke, úgyhogy egy óvatlan ugrásnál izomból hanyatt vágódtam, mert kiszállt elõre a hátsó kerák.
Szóval a gerincemet, és a hátamat basztam oda kegyetlenül a mészkõ-lap burkolathoz.
Következménye, hogy az esés után nem nagyon tudtam felállni és egy jó darabig alíg kaptam levegõt! No és most este se tudok még hanyatt feküdni...
Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem a hátamat és a derakamat erõlteti meg keményen a triál.
No ennyi, csáó!
#623
Posted 2002. May 11. - 08:22
Küllõátmérõ: Hátul 2.00 mm (Rozsdamentes) vagy 2.34-1.80-2.00 (DT Alpine III)
ami könnyebb mint a full 2.00; Elöl: 2.00-1.50-2.00 (DT Revolution) vagy 1.8-1.5-1.8 (?Ritchey, mindegy végülis ez is DT)
ami könnyebb mint a full 2.00; Elöl: 2.00-1.50-2.00 (DT Revolution) vagy 1.8-1.5-1.8 (?Ritchey, mindegy végülis ez is DT)
#624
Posted 2002. May 11. - 00:34
#625
Posted 2002. May 10. - 18:10
AHaaaaa!
Jó hogy írjátok ezt a gyûrû dolgot mert most fogok majd végre beszerezni egy agyat!
Mennyi az ideális külsõ átmérõ???
Jó hogy írjátok ezt a gyûrû dolgot mert most fogok majd végre beszerezni egy agyat!
Mennyi az ideális külsõ átmérõ???
#626
Posted 2002. May 10. - 14:50
Arra jó, hogy ha széttöröd az agyad, akkor még épp haza tudsz tekerni vele, úgy hogy ne essen szét a cucc.
#627
Posted 2002. May 09. - 21:14
Az agy szabadonfutója nem fog olyan hamat szetmenni, vagyis nem megy szét csak majd szétkopik!
#628
Posted 2002. May 09. - 13:24
#629
Posted 2002. May 09. - 11:21
tpresident: Azt is esztergáltatni kell. Ha jól tudom a belsõ átmérõnek 34.5mm-nek kell lennie. A gyûrût utána fel kell ütni a szabadonfutóra és kész. Mondjuk arra nem árt figyelni hogy a gyûrû ne legyen túl magas, mert én most nem tudom kifüzetni a kerekem, mert útban van a gyûrû.
#630
Posted 2002. May 08. - 19:24
#631
Posted 2002. May 08. - 18:49
Elõször nekem is fájt a merev villától...
Majd hozzászokik a kéz, a másik meg amit a TrialTolm is mond, hogy hajlított kéz!
HG
Majd hozzászokik a kéz, a másik meg amit a TrialTolm is mond, hogy hajlított kéz!
HG
#632
Posted 2002. May 08. - 18:32
#633
Posted 2002. May 08. - 18:24
Én Tatabányán vettem, LÁNC-üzletben (JEL Kft.).
8680-10% = 7812 HUF ;D
Itt ez az ára, 2 db volt, de már elkelt...talán lesz még, aztmondta Levente apánk ;D ;D ;D
Ja, és bepróbáltam a vázamba 1 Schwalbe Space(2.35)-t. 32mm-es B+ felnin befér a Mali Mambába.
Gyorsan meg is vettem...4620- 10 %-ért = 4158HUF
Akciós volt mindkettõ a nagykerbe...ezért tudták ennyiért adni.
Szerintem nincs benne trükk!!!
Ha valaki tud valami okosat mondani a Silent "gyûrûzésérõl" írja le, hogyan kell csinálni, hol lehet gyûrût kapni, vagy milyen kell...stb. Minden info érdekel!!!! KÖSZI!!!!!
8680-10% = 7812 HUF ;D
Itt ez az ára, 2 db volt, de már elkelt...talán lesz még, aztmondta Levente apánk ;D ;D ;D
Ja, és bepróbáltam a vázamba 1 Schwalbe Space(2.35)-t. 32mm-es B+ felnin befér a Mali Mambába.
Gyorsan meg is vettem...4620- 10 %-ért = 4158HUF
Akciós volt mindkettõ a nagykerbe...ezért tudták ennyiért adni.
Szerintem nincs benne trükk!!!
Ha valaki tud valami okosat mondani a Silent "gyûrûzésérõl" írja le, hogyan kell csinálni, hol lehet gyûrût kapni, vagy milyen kell...stb. Minden info érdekel!!!! KÖSZI!!!!!
#634
Posted 2002. May 08. - 17:07
Ja amúgy én is kaptam ilyen Author izéket....
A frász kitört, hogy mi a bánatot küldözgetnek nekem...
Látszik, hogy a tagnak fingja nincs a magyar, meg egyáltalán az egész trial kínálatról. Nem túlzás az egy kicsit, hogy európa szintû gép, meghogy Magyarországon a legjobb ??? ??? ???
Akkor hol van a Yasec, meg Monty, meg Brisa, meg stb... Azér azokhoz képest nem volt túl nagy eresztés ez a gép.
No sebaj. Erõt egészséget!
Moj...
A frász kitört, hogy mi a bánatot küldözgetnek nekem...
Látszik, hogy a tagnak fingja nincs a magyar, meg egyáltalán az egész trial kínálatról. Nem túlzás az egy kicsit, hogy európa szintû gép, meghogy Magyarországon a legjobb ??? ??? ???
Akkor hol van a Yasec, meg Monty, meg Brisa, meg stb... Azér azokhoz képest nem volt túl nagy eresztés ez a gép.
No sebaj. Erõt egészséget!
Moj...
#635
Posted 2002. May 08. - 16:59
Trial Tom!
Én tuti nem tudok esztergálni ilyet, mivel, nem vagyok szakértõ ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D...
De a cég, a Vállalkozók Parkjában, az elvileg tud bármilyet 1500-ért!!! Mondom: Fehérvári út, Andor utca sarok a 11.kerületben. Annyi kell hozzá, hogy leméred az átmérõjét liktól-likig, kitalálod, hogy hány ilyen csavar-rögzítési lik kell rá, és csinálsz valami tervrajzot róla. Végül is ez csak egy szimpla fém-gyûrû. Azt, hogy milyen vastag, milyen széles legyen, azt te döntöd el, az a lényeg, hogy a likak stimmeljenek a hajtókar likaihoz... ;D ;D
Szóval érted. Miliméter pontosan ki kell számolni, lerajzolni és ráírni a tervre az adatokat. És az alapján bármit megcsinálnak.
(elvileg... ;D)
Üdv: Moj
Én tuti nem tudok esztergálni ilyet, mivel, nem vagyok szakértõ ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D...
De a cég, a Vállalkozók Parkjában, az elvileg tud bármilyet 1500-ért!!! Mondom: Fehérvári út, Andor utca sarok a 11.kerületben. Annyi kell hozzá, hogy leméred az átmérõjét liktól-likig, kitalálod, hogy hány ilyen csavar-rögzítési lik kell rá, és csinálsz valami tervrajzot róla. Végül is ez csak egy szimpla fém-gyûrû. Azt, hogy milyen vastag, milyen széles legyen, azt te döntöd el, az a lényeg, hogy a likak stimmeljenek a hajtókar likaihoz... ;D ;D
Szóval érted. Miliméter pontosan ki kell számolni, lerajzolni és ráírni a tervre az adatokat. És az alapján bármit megcsinálnak.
(elvileg... ;D)
Üdv: Moj
#636
Posted 2002. May 08. - 16:59
Csao
Nem Triálozok, de sajna bunnyt rég nem gyakoroltam, és tegnap nekiálltam egy "fullmerevvel".
És ma meg fel van dagadva a csuklóm, alig birok mozogni.
Hogyan kell normálisan leérkezni?
Vagy csak én vagyok a béna?
Opa
Nem Triálozok, de sajna bunnyt rég nem gyakoroltam, és tegnap nekiálltam egy "fullmerevvel".
És ma meg fel van dagadva a csuklóm, alig birok mozogni.
Hogyan kell normálisan leérkezni?
Vagy csak én vagyok a béna?
Opa
#637
Posted 2002. May 08. - 16:46
#638
Posted 2002. May 08. - 15:16
#639
Posted 2002. May 08. - 10:37
Meg kapott sokmindenki e-mailt az Authortól egy új triálbringárol hát azért azon a bringán van még mit tuningolni! Meg egyébklént is miért kell rá elsõváltó???