sziasztok!
Van valakinek tapasztalata ezzel a gumival kapcsolatban?
http://www.biondobik...product_id=2211
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Peremes szingókról
Started by
ball
, 2004. January 30. 18:08
#1
Posted 2006. March 11. - 22:08

#2
Posted 2004. February 10. - 09:55

Ilyen alapon hagyományos gumi sem kap defektet, ha kikerülsz mindent. A probléma az, hogy nem mindig arra figyel az ember mi van az aszfalton, meg annyira a szemetes hogy az út közepén kellene menni, ahhoz hogy bebiztosítsa magát a kerós. Hozhatnak ki akármilyen kevláros külsõket is, defekt mindig lesz, a különbség annyi, hogy esetleg kevesebb.
#3
Posted 2004. February 09. - 12:30

hat eleg ritkan kap defektet, hogyha odavifigyelsz ra ! nem mesz bele uvegszilankba, meg a hegyes kavicsokat is kihagyod.
Nyujtani meg ugy kell, hogy amikor megveszed felrkod egy szingos kerekre (pl vagy amilyen van) es felfujod aztan meg rajtahagyod egy ideig, vagy pedig lehet labbal is.
Nyujtani meg ugy kell, hogy amikor megveszed felrkod egy szingos kerekre (pl vagy amilyen van) es felfujod aztan meg rajtahagyod egy ideig, vagy pedig lehet labbal is.
#4
Posted 2004. February 06. - 18:18

#5
Posted 2004. February 06. - 15:43

#6
Posted 2004. February 05. - 15:33

#7
Posted 2004. February 05. - 10:08

Coyote: a csere: pont ez az egyik nagy hátrány, mert akkor kidobsz 4-16e egy belsõ 400-1800Ft-jával szemben + nehezebb is feltenni. De ha minden esetben ilyen jó ellenálló a defekttel szemben, akkor ez már nagy érv.
Ezzel a belsos dologgal, nem hatottal meg, en akkor is inkabb maradok a Tufo-nal mert nem kell vele annyit szorozni mint a kulso/belsovel és sokkal jobb érzés .... arról nem is beszélve hogy nem akarom felütni a kerekemet, mert az sokkal drágább mulatság lenne

Felrakni, meg szerintem egyáltalán nem nehéz.
Én úgy szoktam, hogy mindegyik gumit amit megveszek , nyújtok mielõtt felrakom (pont mint a szingót szokás)
Az ut szelen meg két perc alatt ki tudom cserélni és nem leszek fülig mocskos... a defekteset meg nem cipelem magammal, szoval kuka....
#8
Posted 2004. February 04. - 09:55

Coyote: a csere: pont ez az egyik nagy hátrány, mert akkor kidobsz 4-16e egy belsõ 400-1800Ft-jával szemben + nehezebb is feltenni. De ha minden esetben ilyen jó ellenálló a defekttel szemben, akkor ez már nagy érv.
#9
Posted 2004. February 03. - 14:53

En kb ket eve megyek Tufoval, semmi gondom nem volt vele, szerintem nagyon jo foleg az, hogy 12bar-ra fel lehet nyomni
)
A defekt javito trutyit meg nem probaltam, en altalaba ki szoktam dobni a defektest...

A defekt javito trutyit meg nem probaltam, en altalaba ki szoktam dobni a defektest...
#10
Posted 2004. February 03. - 09:52

Hozzászólva thommey véleményéhez: kérdés mennyire nehéz az a defektkapás (függ a dolog attól is, hogy valaki hol és mennyit megy) és a "lötyi" mennyire ragasztja be a lukat és meddig lehet menni vele így, mert a peremes dologból kiindulva nem sokáig (bár a rekordom elég sok, egyszer kipróbáltam: 1800km bírt ki egy jó ragasztás).
#11
Posted 2004. February 02. - 22:53

Amennyit én tudok, az az, hogy elõnye: nem kell ragasztani, minden tulajdonsága megegyezik a sima szingóssal, mint szingó nehezen kapsz defektet, lötyivel javítható stb.
A hátránya:eléggé gáz felrakni(2 emberes)
Üdv:Thy
A hátránya:eléggé gáz felrakni(2 emberes)
Üdv:Thy
#12
Posted 2004. February 02. - 17:25

#13
Posted 2004. January 31. - 10:50

Kösz a hozzászólásokat.
A TUFO -t nézegettem.
Tk. az elõnyökre-hátrányokra lennék kíváncsi meg tapasztalatokra, ha valakinek van ilyen.
A TUFO -t nézegettem.

Tk. az elõnyökre-hátrányokra lennék kíváncsi meg tapasztalatokra, ha valakinek van ilyen.
#14
Posted 2004. January 31. - 01:16

#15
Posted 2004. January 31. - 00:39

lor:Nem, van külön peremes gumi, van sima szingó illetve van peremes szingó. Talán úgy a legegyszerûbb elképzelni, hogy van egy szingós gumi és annak van a szélén egy perem ami fenttartja a felnin. Ha jól tudom montisba is készül már ilyen.
ball:Szerintem a legjobban úgy jársz ha felhívod az egyetlen boltot aki foglalkozik vele, mindenképpen érdemes ...
Ahogy thommey mondta nem kell a felnire ragasztani.
Mire kell figyelni? Arra, hogy mindig legyen nálad tartalék. Defektjavítás ha kis lyukról van szó akkor egy folyadékkal történik (majdnem úgy mint az Tubless kerekeknél), a folyadék betömi a lyukat.
Mielõtt belevágsz azért gondold végig szerintem a dolgot, hogy komolyan megéri-e elõnyeivel, hátrányaival ... (mindkettõ van becsülettel)
ball:Szerintem a legjobban úgy jársz ha felhívod az egyetlen boltot aki foglalkozik vele, mindenképpen érdemes ...
Ahogy thommey mondta nem kell a felnire ragasztani.
Mire kell figyelni? Arra, hogy mindig legyen nálad tartalék. Defektjavítás ha kis lyukról van szó akkor egy folyadékkal történik (majdnem úgy mint az Tubless kerekeknél), a folyadék betömi a lyukat.
Mielõtt belevágsz azért gondold végig szerintem a dolgot, hogy komolyan megéri-e elõnyeivel, hátrányaival ... (mindkettõ van becsülettel)
#16
Posted 2004. January 30. - 21:22

Ha az a peremes szingó, amit bele lehet tenni a hegyományos felnibe is, akkor azt nem kell ragasztani.Mi alig bírtuk belepréselni.Fránya technika:)
Üdv:Thy
Üdv:Thy
#17
Posted 2004. January 30. - 18:58

#18
Posted 2004. January 30. - 18:08

Peremes szingókról kellene értekezni! ;D
Használt már valaki ilyet?
Kell/érdemes a felnire ragasztani? Nem fordul le a felnirõl? Mire kell figyelni?
Defektjavítás? ???
Használt már valaki ilyet?
Kell/érdemes a felnire ragasztani? Nem fordul le a felnirõl? Mire kell figyelni?
Defektjavítás? ???