Nekem viszont van egy NRS1-es vázam eladó...
ha érdekel...privi...apróban fent van
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Giant
Indította
thommey
, 2004. január 11. 13:17
#2981
Írta 2004. október 26. - 00:04
#2982
Írta 2004. október 22. - 16:56
a weblaprol neztem, sz'al azert nem keszpenz.
meg amugy is, erdemesebb odacsorgni par boltba es tutkora rakerdezni. a fulop is annyit ir ra amugy, de ilyenkor sok 04-es bicora akcio van...
meg amugy is, erdemesebb odacsorgni par boltba es tutkora rakerdezni. a fulop is annyit ir ra amugy, de ilyenkor sok 04-es bicora akcio van...
#2983
Írta 2004. október 22. - 16:48
#2984
Írta 2004. október 22. - 15:28
Udv emberek!
Erdekelne hogy mennyit koszal egy 2004es NRS 1-es. ..
hat amennyit a gazdaja koszal vele
445 a ridebikeban.
mar, ha a komplett cangat kerdezed.
#2985
Írta 2004. október 22. - 14:28
#2986
Írta 2004. október 19. - 17:51
Én is elcsábultam...
Bizonyíték itt:
http://kep.tar.hu/bi.../pic6367770.jpg
Ez a gyíkarc meg én vagyok amint a vázat taperolom 8)
http://kep.tar.hu/bi.../pic6367771.jpg
Ezért a Meridás táborban meggyepálnak! ;D
Bizonyíték itt:
http://kep.tar.hu/bi.../pic6367770.jpg
Ez a gyíkarc meg én vagyok amint a vázat taperolom 8)
http://kep.tar.hu/bi.../pic6367771.jpg
Ezért a Meridás táborban meggyepálnak! ;D
#2987
Írta 2004. október 16. - 09:24
Hali!
OK fõnök, már itt sem vagyok......
Bár most jöttem vissza, de akkor ujra kimegyek
bye
OK fõnök, már itt sem vagyok......
Bár most jöttem vissza, de akkor ujra kimegyek
bye
#2988
Írta 2004. október 15. - 20:36
Mekkora problémák:)
Na húzzatok tekerni ;D
Ja, és eladó az NRS vázam:)
ha valakit érdekel akkor az apróban...
Üdv:Thy
Na húzzatok tekerni ;D
Ja, és eladó az NRS vázam:)
ha valakit érdekel akkor az apróban...
Üdv:Thy
#2989
Írta 2004. október 14. - 19:14
Hali!
Az váltókeret rugóstag felöli oldalán. Bele van ütve a fémlapba. A vége a fontos, ott vannak a fok adatok. Ha bal oldalról benézel a himbakaroknál, látni kell
bye
Az váltókeret rugóstag felöli oldalán. Bele van ütve a fémlapba. A vége a fontos, ott vannak a fok adatok. Ha bal oldalról benézel a himbakaroknál, látni kell
bye
#2990
Írta 2004. október 14. - 15:45
Levakartam a maradék sarat is az elsõ váltóról, de nem találtam meg a számot.. : :-[
Izé, hol is kell lennie az elsõ váltón a típus számnak? A VT tám- és láncvilla összekötõ eleme miatt kicsit nehéz közelrõl nézegetni a váltót.
Izé, hol is kell lennie az elsõ váltón a típus számnak? A VT tám- és láncvilla összekötõ eleme miatt kicsit nehéz közelrõl nézegetni a váltót.
#2991
Írta 2004. október 13. - 13:41
Hello!
Hétvégén voltam egy kis túrán, és tényleg nem érdekelt, hogy kicsit zajos a lánc
Egyenlõre így maradt...
köszi
bye
Hétvégén voltam egy kis túrán, és tényleg nem érdekelt, hogy kicsit zajos a lánc
Egyenlõre így maradt...
köszi
bye
#2992
Írta 2004. október 12. - 21:04
Mellon VT-je= tesztelt VT:)
õ vette meg a teszt után
tehát az elõbb leírtak vonatkoznak rá...
de jó érzés volt tekernem rajta, és õ sem panaszkodik azóta sem
Üdv:Thommey
õ vette meg a teszt után
tehát az elõbb leírtak vonatkoznak rá...
de jó érzés volt tekernem rajta, és õ sem panaszkodik azóta sem
Üdv:Thommey
#2993
Írta 2004. október 07. - 16:26
Hello!
Az egésszel csak azért foglalkozom ennyit, mert a Bikemagban lévõ fotón úgy látom, mintha "rendesen" állna az XT váltó....
Ja és nekem a középsõ tányérnál is csörög, menet közben.
De ha meg tudnád nézni mi van a váltókeret hátsó oldalára írva, az jó lenne. Már csak a lelkem megnyuzgtatása végett ... ))
köszi
bye
Az egésszel csak azért foglalkozom ennyit, mert a Bikemagban lévõ fotón úgy látom, mintha "rendesen" állna az XT váltó....
Ja és nekem a középsõ tányérnál is csörög, menet közben.
De ha meg tudnád nézni mi van a váltókeret hátsó oldalára írva, az jó lenne. Már csak a lelkem megnyuzgtatása végett ... ))
köszi
bye
#2994
Írta 2004. október 07. - 15:22
oNe: Ki kell, hogy ábrándítsalak, a gyári verzióval is leér a lánc kistányéron a terelõ aljára sag nélkül. Ha rajta ülsz akkor szépen fut a lánc, de ha leszálsz, és pl olajozáshoz tekered a láncot kistányéron (jó, ezt nem kistányéron szokta csinálni az ember), akkor csúszik a terelõ alján.
Ha nagyon fontos, majd megnézem a pontos típusszámot, de szerintem nem sokat vacakoltak ezzel a kérdéssel.
A lánc amúgy is csapkod rendesen támvilla láncvilla, jut mindenhova :-\
Ha nagyon fontos, majd megnézem a pontos típusszámot, de szerintem nem sokat vacakoltak ezzel a kérdéssel.
A lánc amúgy is csapkod rendesen támvilla láncvilla, jut mindenhova :-\
#2995
Írta 2004. október 07. - 14:49
Hello!
Köszi a választ.
Nem is akartam foglalkozni ezzel, de a látványon kívül van egy pici probléma még. Mivel nem követi a lánckerék ívét, így ha a középsõ tányéron fut a lánc, nagyon közel van a lánchoz a váltókeret vége, az a pici rész ahol vízszintes (az összefogó csavar alatt). Remélem érthetõ
És minden kis úthibán csörög a lánc. Na ezért lenne jó az odaillõ váltó.
A mostani Bikemagban pont ezt a vázat tesztelték. Nem tudja valaki megnézni, megkérdezni hogy milyen típusú elsõ váltó van rajta gyárilag? Azt írják hogy XT. Megnéztem a 2004-es alkatrész katalógust, és az XT-bõl valóban van 2 féle.
Ha valaki lenne szíves megnézni, hogy a váltókeret belsõ oldalára mi van írva, megköszönném. A Deore 66-69 fok.
köszi
bye
Köszi a választ.
Nem is akartam foglalkozni ezzel, de a látványon kívül van egy pici probléma még. Mivel nem követi a lánckerék ívét, így ha a középsõ tányéron fut a lánc, nagyon közel van a lánchoz a váltókeret vége, az a pici rész ahol vízszintes (az összefogó csavar alatt). Remélem érthetõ
És minden kis úthibán csörög a lánc. Na ezért lenne jó az odaillõ váltó.
A mostani Bikemagban pont ezt a vázat tesztelték. Nem tudja valaki megnézni, megkérdezni hogy milyen típusú elsõ váltó van rajta gyárilag? Azt írják hogy XT. Megnéztem a 2004-es alkatrész katalógust, és az XT-bõl valóban van 2 féle.
Ha valaki lenne szíves megnézni, hogy a váltókeret belsõ oldalára mi van írva, megköszönném. A Deore 66-69 fok.
köszi
bye
#2996
Írta 2004. október 07. - 00:09
#2997
Írta 2004. október 06. - 19:28
#2998
Írta 2004. október 06. - 19:09
általában az elsõ váltókat a szabvány 42-es, vagy 44-es nagytányérokhoz tervezik.
Régen volt olyan altus hajtómû, amin 38-as volt a legnagyobb tányér, annak más az elsõváltója. Nézd meg, hogy mûködik-e, és ha nem csak akkor cseréld!
Az, hogy nem követi az abból adódik, hogy nem minden váznak ugyanolyan az ülésvázcsõ szöge.
Az NRS-en, és az XTC Teamen ok a váltó fogsorkövetése, de az AC-n már nem. Rá se szarj:)
Üdv:Thy
Régen volt olyan altus hajtómû, amin 38-as volt a legnagyobb tányér, annak más az elsõváltója. Nézd meg, hogy mûködik-e, és ha nem csak akkor cseréld!
Az, hogy nem követi az abból adódik, hogy nem minden váznak ugyanolyan az ülésvázcsõ szöge.
Az NRS-en, és az XTC Teamen ok a váltó fogsorkövetése, de az AC-n már nem. Rá se szarj:)
Üdv:Thy
#2999
Írta 2004. október 06. - 18:56
Hello!
Köszi a gyors válaszokat
Kapott szûkítõt, + 1 27,2 -es nyeregcsövet.
A következõ kérdés:
Az elsõ váltó elég furán áll. Egy Deore. Az gond, hogy a váltókereten lévõ ív nem követi a lánckerék ívét. Nagyobb íven fut. Egyenlõre nem látom hogy gond lenne, de kicsit bénán néz ki. Az elõzõ vázon szépen a lánctányér mellett futott.
Más tipusu, méretü e.váltó kellene? Ha igen, milyet keressek?
köszi
bye
Köszi a gyors válaszokat
Kapott szûkítõt, + 1 27,2 -es nyeregcsövet.
A következõ kérdés:
Az elsõ váltó elég furán áll. Egy Deore. Az gond, hogy a váltókereten lévõ ív nem követi a lánckerék ívét. Nagyobb íven fut. Egyenlõre nem látom hogy gond lenne, de kicsit bénán néz ki. Az elõzõ vázon szépen a lánctányér mellett futott.
Más tipusu, méretü e.váltó kellene? Ha igen, milyet keressek?
köszi
bye