Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Giant
Started by
thommey
, 2004. January 11. 13:17
#2921
Posted 2006. March 13. - 21:17
Akkor elmennék azokér a csapágyakér. :bananadan Köszi. Egy haveromnál pedig, akienek vannak szerszámai szétszedem a vázamat darabokra aztán össze legozzuk, megpróbáljuk kideríteni a hiba okát.
#2922
Posted 2006. March 13. - 21:12
jah, régen volt már acm jó kis váz volt, csak az enyém enyhén lehasznált...
mivel van ott 1 darab alátét, az összerakást ennyiszer nem lehet elbaszni.. vagy szar szériából kapsz mindig csapágyat, vagy valami tényleg a vázzal nem frankó
az alu tud csavarodni.. elég könnyen egy össztelós váznál, ha sokat forgolódnak vele
mivel van ott 1 darab alátét, az összerakást ennyiszer nem lehet elbaszni.. vagy szar szériából kapsz mindig csapágyat, vagy valami tényleg a vázzal nem frankó
az alu tud csavarodni.. elég könnyen egy össztelós váznál, ha sokat forgolódnak vele
#2923
Posted 2006. March 13. - 21:07
nincs ac-je, eladta már régen, azóta a 2ik vázát koptatja.
és régebbi is volt.
vidd el a boltba, és mond h ne csapágyat cseréljenek hanem nézzék meg MIÉRT történik. és menj és végy egy rendes csapágyat bele.
csavarodva: nem értelmes használat miatt, esés miatt a hátulja pl eldeformálódott, így mikor szétszeded, nem passzol összerakáskor a váz, feszíteni kell hogy visszamenjen, esetleg feszül az egész hátulja is.
és régebbi is volt.
vidd el a boltba, és mond h ne csapágyat cseréljenek hanem nézzék meg MIÉRT történik. és menj és végy egy rendes csapágyat bele.
csavarodva: nem értelmes használat miatt, esés miatt a hátulja pl eldeformálódott, így mikor szétszeded, nem passzol összerakáskor a váz, feszíteni kell hogy visszamenjen, esetleg feszül az egész hátulja is.
#2924
Posted 2006. March 13. - 21:06
Mi az hogy csavarodva a váz, alu váz csavarodik?thy is a szürkét használta, neki sem volt ilyen problémája. ha nincs csavarodva a váz, akkor a csapágyak vackok, egyszerüen nem tudom mi tudna akkorát adni egy acél gyûrûnek, hogy az kettéreccsenjen. sztem a támvilla elöbb köszönne el...
Vagy rossz összeszerelésre gondolsz?
(bocsi a két hozzászólásér)
#2925
Posted 2006. March 13. - 21:05
Málna avval tudnál segíteni, ha ráérsz valamikor, hogy szétszedni nálad a vázamat, és összehasonlítani a tieddel.
Ha neked is AC-d van.És Budapesten lax.
Ha neked is AC-d van.És Budapesten lax.
#2926
Posted 2006. March 13. - 21:02
thy is a szürkét használta, neki sem volt ilyen problémája. ha nincs csavarodva a váz, akkor a csapágyak vackok, egyszerüen nem tudom mi tudna akkorát adni egy acél gyûrûnek, hogy az kettéreccsenjen. sztem a támvilla elöbb köszönne el...
#2927
Posted 2006. March 13. - 21:00
lehet esetleg szériahibás a csapi, ha mindig uolyat tettek bele. én kipróbálnám azt, hogy vennék 2db über jóminõségût bele (mindkét oldalra) és azzal vinném vissza, hogy EZT tegyék bele.
ha azt is eltörik, akkor az a váz hibája, vagy azé, aki rosszul teszi be (kihagy egy alátétet, stb....)
nincs sok tapasztalat itthon errõl a vázról, Vizdi a régit használja, de sokat olcsósítottak a Tiéden
ha azt is eltörik, akkor az a váz hibája, vagy azé, aki rosszul teszi be (kihagy egy alátétet, stb....)
nincs sok tapasztalat itthon errõl a vázról, Vizdi a régit használja, de sokat olcsósítottak a Tiéden
#2928
Posted 2006. March 13. - 20:57
Kösszi szépen, de itt valami más probléma lehet. Mindig ugyanaz a csapágy és ennyiszer... Amúgy én is gyári csapággyal használtam, tehát az se lehet a baj.
Mostmár kivizsgáltatom velük a vázat, mert eddig mindig csak úgy adták a csapágyakat. Annal semmi értelme hogy kapok bele új csapágyat és eltörik 2 hét alatt. Szerintem selejt ac-t kaptam. Kicseréltetem velük a vázat ha nicncs más megoldás, de szerintem kicserélik maguktól is ha megtalálják a problémát.
Neked is ac-d van? Mi az hogy ki kell operálni a tengelyt a csapágyból, a tengely egyszerüen kicsuszik.
Mostmár kivizsgáltatom velük a vázat, mert eddig mindig csak úgy adták a csapágyakat. Annal semmi értelme hogy kapok bele új csapágyat és eltörik 2 hét alatt. Szerintem selejt ac-t kaptam. Kicseréltetem velük a vázat ha nicncs más megoldás, de szerintem kicserélik maguktól is ha megtalálják a problémát.
Neked is ac-d van? Mi az hogy ki kell operálni a tengelyt a csapágyból, a tengely egyszerüen kicsuszik.
#2929
Posted 2006. March 13. - 20:46
fag se rossz éppen
nekem a csavar tört el a fõ forgópontban... de hogy a csapágy? lehet itthon van még 1-2 olyan csapim, gyári szettbõl, ha kell szólj, odaadom ingyen
az tuti jófajta
edit: megnéztem, van 1 darab fekete és egy piros csapágyam még itthon
a piros használt és ki kéne operálni belõle egy félbetört tengelyt. a fekete új
ha kell privi így legalább egy kis idõre kikerülheted a boltokat
nekem a csavar tört el a fõ forgópontban... de hogy a csapágy? lehet itthon van még 1-2 olyan csapim, gyári szettbõl, ha kell szólj, odaadom ingyen
az tuti jófajta
edit: megnéztem, van 1 darab fekete és egy piros csapágyam még itthon
a piros használt és ki kéne operálni belõle egy félbetört tengelyt. a fekete új
ha kell privi így legalább egy kis idõre kikerülheted a boltokat
#2930
Posted 2006. March 13. - 20:46
milyen csapágyat vettél bele mikor cserélted?
tényleg nézd meg nincs e csavarodva valami miatt(rossz esés etc)
és csak rendes skf csapit bele;)
Mindig kaptam bele való gyári csapágyat, az kéne még hogy egy fillért is ráköltsek ha garis...
#2931
Posted 2006. March 13. - 20:40
milyen csapágyat vettél bele mikor cserélted?
tényleg nézd meg nincs e csavarodva valami miatt(rossz esés etc)
és csak rendes skf csapit bele;)
tényleg nézd meg nincs e csavarodva valami miatt(rossz esés etc)
és csak rendes skf csapit bele;)
#2932
Posted 2006. March 13. - 20:38
Renben, legalább elfoglalom magam, eddig mindegyik úgy tört el hogy:
kiesett a csapágy közepe, kigurultak a golyók is, és ha tovább használom, mer legalább haza kell menni akkor így felörli magát, golyók kigurulnak, a távtartó ami a golyók távolságát tartja pedi öszetörik piciny darabokra.(persze ez már természetes miután szétesik a csapágy)
Az a legérdekesebb, hogy a csapágy külsõ háza(a külsõ futó gyürû ami ugye nem fut, mert az van beleszorítva a lengõkarba) mindig végig van repedve keresztbe. Mindig a jobb oldali lengõkarban törik el a kisebbik csapágy, ttehát nem a piros hanem a fekete. Aztán ha így kénytelen vagyok tovább használni, pl az elsõ törésnél észre se vettem egyböl, akkor eltörik a párja is(ugyanaz csak a másik oldalon), többi nem törik el, azok már megvan a kezdetektõl kb
6-8 hónapja.
Bõvebben nem nagyon tudok róla írni.
kiesett a csapágy közepe, kigurultak a golyók is, és ha tovább használom, mer legalább haza kell menni akkor így felörli magát, golyók kigurulnak, a távtartó ami a golyók távolságát tartja pedi öszetörik piciny darabokra.(persze ez már természetes miután szétesik a csapágy)
Az a legérdekesebb, hogy a csapágy külsõ háza(a külsõ futó gyürû ami ugye nem fut, mert az van beleszorítva a lengõkarba) mindig végig van repedve keresztbe. Mindig a jobb oldali lengõkarban törik el a kisebbik csapágy, ttehát nem a piros hanem a fekete. Aztán ha így kénytelen vagyok tovább használni, pl az elsõ törésnél észre se vettem egyböl, akkor eltörik a párja is(ugyanaz csak a másik oldalon), többi nem törik el, azok már megvan a kezdetektõl kb
6-8 hónapja.
Bõvebben nem nagyon tudok róla írni.
#2933
Posted 2006. March 13. - 20:20
mondd már meg hogy tört el az a csapágy;)
írd le.
egy bolt ált. nyitva van ám.. holnap vidd be, v csütörtökön, de minél elöbb aNál jobb.
írd le.
egy bolt ált. nyitva van ám.. holnap vidd be, v csütörtökön, de minél elöbb aNál jobb.
#2934
Posted 2006. March 13. - 20:16
Csak nem akartam úgy odamenni hogy nincsenek ott .
Keresgéltem a googleben 1 jó órát, sehol nem találtam olyat hogy valakinek is eltört volna ac-ben a csapágy.
Keresgéltem a googleben 1 jó órát, sehol nem találtam olyat hogy valakinek is eltört volna ac-ben a csapágy.
#2935
Posted 2006. March 13. - 20:13
nem hívnoi kell, hanem odamenni, megmondani hogy tört, megmutatni a törött csapágyat(el sem tom képzelni hogy tud egy ipari csapágy eltörni, de mind1) és hazamenni bringa nélkül. a bolt be fogja vinni a nagykerbe, ha õ nem tudja megoldani, a nagyker elbírálja, javítja vagy cseréli. addig csináld amig szar idõ van, mert nyáron ezt nem jó móka kivárni. hajtókar leszedéséhez leszedõ vagy önlehúzógyûrû kell.
#2936
Posted 2006. March 13. - 19:32
Most mi lessz velem?
Beviszem a bringát a boltba ahol vettem, és akkor? Mi lessz? Mit tudnak õk csinálni?
(Ma nem sikerült bevinnem a bringát mert nem vették föl a telefont,vagy 15-ször hívtam õket)
Beviszem a bringát a boltba ahol vettem, és akkor? Mi lessz? Mit tudnak õk csinálni?
(Ma nem sikerült bevinnem a bringát mert nem vették föl a telefont,vagy 15-ször hívtam õket)
#2937
Posted 2006. March 13. - 16:54
a techben a legnagyobb bûn az offolás
ac elvileg freeride váz, szóval erõteljesen bírnia kellene a keményebb küldést is. pláne hogy vizdi azzal dh-zik itthon
hajtókar leszedéséhez meg hajtókar lehúzó szerszám kell. ha nincs, nem fog menni, csak roncsolás árán.
ac elvileg freeride váz, szóval erõteljesen bírnia kellene a keményebb küldést is. pláne hogy vizdi azzal dh-zik itthon
hajtókar leszedéséhez meg hajtókar lehúzó szerszám kell. ha nincs, nem fog menni, csak roncsolás árán.
#2938
Posted 2006. March 13. - 16:48
Na hogy érdemben is hozzászoljak. A Giant AC-t a gyártó tulajdonképpen mire ajálja? Csak a vázra gondolok, nem a komplett gépre.
Az isises hajtókar ha kitekerem a 8-as imbuszt akkor lehúzható? Vagy kell hozzá valami?
(Kössz hogy törölted a hozzászólásaim!
Itt ennyire komoly baj az off topicolás?)
Az isises hajtókar ha kitekerem a 8-as imbuszt akkor lehúzható? Vagy kell hozzá valami?
(Kössz hogy törölted a hozzászólásaim!
Itt ennyire komoly baj az off topicolás?)
#2939
Posted 2006. March 13. - 15:10
Teljesen szétszedni a bringa hátulját nem sikerül, mert az alcsó csavarhoz nem fértem hozzá a hajtókartól, azt meg már nem volt kedvem leszedni.
Ugyhogy semmim értelme nem volt.
Ugyhogy semmim értelme nem volt.
#2940
Posted 2006. March 13. - 14:20
Igen mióta az uj rugóstag van benne azóta is most tört el másodszor.
Szerintem is érdekes, mindig ugyanaz a csapágy törik el.(Meg azér hogy az acél csapágy eltörik az aluminium lengõkarban...)
Nah mind 1 ma elviszem a Neuzerbe, a kiskerbe ahol vettem semmi értelme.
Tök idióták, összerakták már a fékkaromat alátét nélkül,és aztmondták azér lötyög mert estem és eldeformálodott, végül még is csak megtalálta azt a 2 alatétet. Multkor amikor cserélve lett a csapágy akkor az eggyik ilyen csavart amit a forgópontba kell betekerni összecserélte egy másikkal, nem tünt fel neki hogy egy centit kilóg...
Ugye nem a kisker rakja össze a biciglit? Õk már egyben kapják ugye? Mert akkor van egy gyanúm...
Na király, a neuzerbe se vihetem, aztmondják hogy vigyem a kiskerbe,hogy õk nem foglalkoznak vele... Akkor, mielött elviszem szétszedem, átnézem, aztán ha nem taélálok semmit akkor visszem a kiskerbe, jobbat nemtudok.
Ja és mind ez azért mert a multkor volt pofám csupán azért felháborodni, mert egy hétig bent volt a bringa és nem csináltak vele semmit, pedig megigérték.
Szerintem is érdekes, mindig ugyanaz a csapágy törik el.(Meg azér hogy az acél csapágy eltörik az aluminium lengõkarban...)
Nah mind 1 ma elviszem a Neuzerbe, a kiskerbe ahol vettem semmi értelme.
Tök idióták, összerakták már a fékkaromat alátét nélkül,és aztmondták azér lötyög mert estem és eldeformálodott, végül még is csak megtalálta azt a 2 alatétet. Multkor amikor cserélve lett a csapágy akkor az eggyik ilyen csavart amit a forgópontba kell betekerni összecserélte egy másikkal, nem tünt fel neki hogy egy centit kilóg...
Ugye nem a kisker rakja össze a biciglit? Õk már egyben kapják ugye? Mert akkor van egy gyanúm...
Na király, a neuzerbe se vihetem, aztmondják hogy vigyem a kiskerbe,hogy õk nem foglalkoznak vele... Akkor, mielött elviszem szétszedem, átnézem, aztán ha nem taélálok semmit akkor visszem a kiskerbe, jobbat nemtudok.
Ja és mind ez azért mert a multkor volt pofám csupán azért felháborodni, mert egy hétig bent volt a bringa és nem csináltak vele semmit, pedig megigérték.