Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Giant
Started by
thommey
, 2004. January 11. 13:17
#2761
Posted 2007. February 13. - 22:05
nincsen.
csak a stucni v a KCS csere.
elöbbivel lehet nyerni centiket is, utóbbival csak milimétereket.
csak a stucni v a KCS csere.
elöbbivel lehet nyerni centiket is, utóbbival csak milimétereket.
#2762
Posted 2007. February 13. - 22:04
Tudom hogy igaza van theznek.
Gányolni semmiképp nem szerettem volna a villát, csak akkor ha létezeik erre valami rendes megoldás...
Gányolni semmiképp nem szerettem volna a villát, csak akkor ha létezeik erre valami rendes megoldás...
#2763
Posted 2007. February 13. - 21:49
Inkább szétbaszol egy 200 ezres villát, mint kicseréled a 4 ezres stucnit. Ne legyél már idióta, Thez nem beszél hülyeséget.
#2764
Posted 2007. February 13. - 21:46
Majd összerakom a gépet még ma este, és megnézem hogy áll.
Valószínüleg hogy jó lessz így is, mert eléri a 2 dik csavart a villanyak.
De ha valaki tud valamit a villanyak hosszabításról, akkor írjatok légyszíves.
(Bár lehet hogy nem lessz rá szükség)
Valószínüleg hogy jó lessz így is, mert eléri a 2 dik csavart a villanyak.
De ha valaki tud valamit a villanyak hosszabításról, akkor írjatok légyszíves.
(Bár lehet hogy nem lessz rá szükség)
#2765
Posted 2007. February 13. - 21:38
felejtsd el a hosszabbítást.
a stucni a legegyszerübb és legolcsóbb megoldás az egészre, felesleges olyan magas kormányszár.
kcs- is kerül ennyibe, de az jobb nem lesz, a stucni meg hanyagolható tényezõ.
a stucni a legegyszerübb és legolcsóbb megoldás az egészre, felesleges olyan magas kormányszár.
kcs- is kerül ennyibe, de az jobb nem lesz, a stucni meg hanyagolható tényezõ.
#2766
Posted 2007. February 13. - 21:29
Truvativ Holzefeller.
De nem válnnék meg tõle, ez még a 2005-ös "szép" változat.
A második megoldással mi a helyzet, már olvastam, vagy hallotam róla valamit. Hogy meglehet csináltatni egész kulturáltan.
Marzocchi 66 ról lenne szó. (a fas*ért végtam le belõle annyit...:mad: )
De nem válnnék meg tõle, ez még a 2005-ös "szép" változat.
A második megoldással mi a helyzet, már olvastam, vagy hallotam róla valamit. Hogy meglehet csináltatni egész kulturáltan.
Marzocchi 66 ról lenne szó. (a fas*ért végtam le belõle annyit...:mad: )
#2767
Posted 2007. February 13. - 21:07
milyen stucnid van?
nekem a hussefelt feléig se ért az egész
Most feltettem egy Spank 2 timert, és majdnem hogy hézagolnom kellett...
szal ez is megoldás.
KCS-k között csak 1-2 mm van, így azt ne eröltesd!
nekem a hussefelt feléig se ért az egész
Most feltettem egy Spank 2 timert, és majdnem hogy hézagolnom kellett...
szal ez is megoldás.
KCS-k között csak 1-2 mm van, így azt ne eröltesd!
#2768
Posted 2007. February 13. - 21:05
Hellosztok,
Most hoztam haza a vázat.(giant faith)(eddig ac volt)
FSA pig dh pro kormánycsapágyal adták.
És annyi baj adódott, hogy a villám nyaka rövidebb mint ahogy ideális lenne.
Tehát ha felrakom a stucnit, a villanyak épphogy eléri a 2.dik csavar magasságát.(tehát még talán használható)
A régi vázamat direkt távtartókkal használtam, mert az integrált kormánycsapágyas volt, ezért jó volt bele a rövidebb nyak is, de hát még így is rövidd lett.
Kérdésem tehát hogy hogy lehetne megoldani?
Én 2 dologra gondoltam:
Létezik e laposabb kormánycsapágy ami nem vesz le annyit a villanyak hosszábol?
vagy
Tudnak e valahol szakszerüen villanyakat hosszabítani?
Most hoztam haza a vázat.(giant faith)(eddig ac volt)
FSA pig dh pro kormánycsapágyal adták.
És annyi baj adódott, hogy a villám nyaka rövidebb mint ahogy ideális lenne.
Tehát ha felrakom a stucnit, a villanyak épphogy eléri a 2.dik csavar magasságát.(tehát még talán használható)
A régi vázamat direkt távtartókkal használtam, mert az integrált kormánycsapágyas volt, ezért jó volt bele a rövidebb nyak is, de hát még így is rövidd lett.
Kérdésem tehát hogy hogy lehetne megoldani?
Én 2 dologra gondoltam:
Létezik e laposabb kormánycsapágy ami nem vesz le annyit a villanyak hosszábol?
vagy
Tudnak e valahol szakszerüen villanyakat hosszabítani?
#2769
Posted 2007. February 13. - 17:27
Szerintem nincs itthon ilyen... Árat illetõen meg érdemes lehet a kintieket összevetni, hogy a karboné mennyivel magasabb az alu változatnál, szerintem nincs nagyon, aki azt meg tudná fizetni...
#2770
Posted 2007. February 13. - 15:36
Kösz!
Megtaláltam, csak azt nem amit kerestem volna!
Ez lenne az:
http://www2.giant-bi...tain/911/27889/
Nem tudom, hogy egyátalán lesz e ebböl itthon, de azért
kiváncsi lennék rá! Az árlistában amúgy nem találtam árat
az anthem vázhoz, csak a trance-hez!
Üdv
Megtaláltam, csak azt nem amit kerestem volna!
Ez lenne az:
http://www2.giant-bi...tain/911/27889/
Nem tudom, hogy egyátalán lesz e ebböl itthon, de azért
kiváncsi lennék rá! Az árlistában amúgy nem találtam árat
az anthem vázhoz, csak a trance-hez!
Üdv
#2771
Posted 2007. February 13. - 15:26
Helló!
http://www.neuzer.hu...p?CategoryID=37
felül excelben van árlista és ott meg alul vannak a vázak
http://www.neuzer.hu...p?CategoryID=37
felül excelben van árlista és ott meg alul vannak a vázak
#2772
Posted 2007. February 13. - 14:12
Sziasztok!
Tudna nekem valaki mondani
egy olyan oldalt ahol fent vannak
az aktuális váz árak? A 2007-es
vázak érdekelnének föleg!
Üdv
Tudna nekem valaki mondani
egy olyan oldalt ahol fent vannak
az aktuális váz árak? A 2007-es
vázak érdekelnének föleg!
Üdv
#2773
Posted 2007. February 12. - 11:38
Most akkor a Trancebõl is van Advanced verzió, nem csak az Anthembõl? Gyönyörûséges... :cool2: :prosze:
Btw Zed, van elérhetõ Altrix termocucc kisebb (nõi) méretben? Fõként nadrág és mez (már csak a márkahûség miatt is )
Btw Zed, van elérhetõ Altrix termocucc kisebb (nõi) méretben? Fõként nadrág és mez (már csak a márkahûség miatt is )
#2774
Posted 2007. February 12. - 11:18
Mert az AC-ben 68/73-as van. A Faithbe meg 83-as kell.Agyról, meg a fejcsapágyról tudtam!
De, a monoblokk miértnem jó?
#2775
Posted 2007. February 12. - 11:01
De feledékenynek tetszik lenni!
Segítek! Gödöllõi dombság, UFO-nézõ túra.
De sárban meg csak annyit láttál, hogy elhúzott valami krosszmocis
Ausztria, Kenguruk földje!
#2776
Posted 2007. February 11. - 21:51
Agyról, meg a fejcsapágyról tudtam!
De, a monoblokk miértnem jó?
De, a monoblokk miértnem jó?
#2777
Posted 2007. February 11. - 20:17
amugy jó váz kár de én nem vennék.....
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2778
Posted 2007. February 11. - 20:16
hehe . nahh itt vagyok
szigoruan m-es méretü vázat vegyél.
kell 150es hátsókerék, uj 83as mono. ha tartósat akarsz akkor saint ha nem akkor truva.
kormánycsapágy meg sima 1-1/8" de vigyázz a magas csapágyak nem mennek bele mivel a fejcsõben belül van egy váll . ergo syncros és társai kilõve max 14mm lehet(asszem lehet 12mm?), rég volt...
szigoruan m-es méretü vázat vegyél.
kell 150es hátsókerék, uj 83as mono. ha tartósat akarsz akkor saint ha nem akkor truva.
kormánycsapágy meg sima 1-1/8" de vigyázz a magas csapágyak nem mennek bele mivel a fejcsõben belül van egy váll . ergo syncros és társai kilõve max 14mm lehet(asszem lehet 12mm?), rég volt...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2779
Posted 2007. February 11. - 18:43
#2780
Posted 2007. February 10. - 23:26
Sajnos már nem tudtam modosítani az elözõ hszt...
Kis nyomozás után találtam egy értékes oldalt a Giant honlapján belül.
Még pedig a a japán oldalt! LINK
Fönt van az összes Giant, 2002-tõl, súly adatokkal, képekkel, geometriával!
(Kb így kéne kinéznie a többi ország-nak szoló giantes honlapnak...)
Kis nyomozás után találtam egy értékes oldalt a Giant honlapján belül.
Még pedig a a japán oldalt! LINK
Fönt van az összes Giant, 2002-tõl, súly adatokkal, képekkel, geometriával!
(Kb így kéne kinéznie a többi ország-nak szoló giantes honlapnak...)