Jelentkezz be Regisztrálj
Giant
#2741
Posted 2007. February 24. - 12:44
Rebell 78!!Hogy érted azt,hogy "ha maratonozni szeretnék vele,arra kár"?
Szerinted nem jó rá?Hobbi szinten nyomom,és én is a zúzás mellet vagyok.
#2742
Posted 2007. February 24. - 11:16
Ugyebár az a baj, hogy az ember nem próbálhatja ki a vázat, mielõtt megveszi. Kicsit rám hozzátok a frászt, ha ilyeneket írtok, de majd kiderül. Sok cikkel elolvastam, embereket megkérdetem, a bikemagban is pozitívak voltak a leírások, a rugóstagról is... Persze lehet, Reign jobb lett volna vagy más márka (Speckót néztem még). De majd jövõre...
Rebell! Inkább zúzásra szeretném használni, nem csak maratonra. Van itt a környéken elég erdõ és hegy, hogy kipróbáljam a hegyre fel, hegyrõl el dolgokat és az ugri-bugrit. Meglátjuk, milyen.
Üdv.
Cstom
#2743
Posted 2007. February 23. - 19:35
Irtad cseko, hogy maratonozni szeretnel vele, hat arra kar.
#2744
Posted 2007. February 23. - 18:46
CSEKONICS!
A Probikeban pedig egy bontott fekete Trance váz volt 220e, csak az a baj, hogy a Fox tag a sima, tekergetôs "R" és nem az "RP3", ahol egy karral tudod állítani a keménységet.
)
ez zavarjon a legkevésbé......eléggé közelít a 0-hoz a különbség a kar 3 állása között....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2745
Posted 2007. February 23. - 17:16
Én tegnap vettem meg Vizdinél a 2006 hófehér és gyönyör? Trance vázam, az utolsó ami fehérben még volt a nagykerben (16 colos). Ráadásul akciósan, 245e volt, nem pedig 289e, mint a listaárt. Egyébként láttam bent egy darab 18 colos fehér Trance vázat 279e körül. Érdemes benézned, ha rá vagy kattanva.
A Probikeban pedig egy bontott fekete Trance váz volt 220e, csak az a baj, hogy a Fox tag a sima, tekergetôs "R" és nem az "RP3", ahol egy karral tudod állítani a keménységet.
Nekem még beugrik a vázba - ha minden jól megy - egy Fox Talas villa.. és minden szép, minden jó lesz:)))))
#2746
Posted 2007. February 23. - 17:09
#2747
Posted 2007. February 23. - 01:58
#2748
Posted 2007. February 23. - 00:21
#2749
Posted 2007. February 19. - 14:23
A Giant soha nem használta a SC/Intense által átdolgozott VPP szabványt. A prototípus másképp nézett ki, de azt sosem lehetett kapni.
Megjelenése óta a Trance csak minimál változtatásokon esett át, pl felsõcsõ/nyeregvázcsõ csatlakozás.
Joe: http://www.neuzer.hu...76402a4a1fc3db5
Itt már gondolom megtalálod.
#2750
Posted 2007. February 18. - 15:58
#2751
Posted 2007. February 17. - 00:04
Amúgy a Neuzerben azt mondták mindkettö ugyan abban az árban van.Sõt,lehet,hogy csak a régebbi van vázszettként.
#2752
Posted 2007. February 16. - 20:43
Sziasztok!Néztem a Neuzer katalógusában a Giant Trance bringákat,és utána hátrébb a Trance vázszettet,de a kettõ nem egyforma.Más az alsócsõ a rugóstag becsatlakozásánál.Ez miért van?És mi a különbség?Nem mind a kettõ ugyan abban az évben készült?És melyik van a Neuzernél vázszettként tutira.
Amit a BikeMag újságban teszreltek az nekem jobban tetszik,erösebbnak néz ki.
Az, hogy az "öreg" vaznal (nem az olyan mint az enyem) a Santa Cruz patentya volt a vazon, ezert kellet ugy megoldaniuk ahogy most van.
Meg egy kicsit joban elvan hegesztve a mostani vaz.
Az öregeb valamenyivel olcsob es szerintem ugyanolyan jo, metrhogy a patent cirkusz miat lett megvaltoztatva.
#2753
Posted 2007. February 16. - 10:37
Állítólag az egyik Lengyel a másik Francia,és az egyik modernebb konstrukció.Sziasztok!Néztem a Neuzer katalógusában a Giant Trance bringákat,és utána hátrébb a Trance vázszettet,de a kettõ nem egyforma.Más az alsócsõ a rugóstag becsatlakozásánál.Ez miért van?És mi a különbség?Nem mind a kettõ ugyan abban az évben készült?És melyik van a Neuzernél vázszettként tutira.
Amit a BikeMag újságban teszreltek az nekem jobban tetszik,erösebbnak néz ki.
#2754
Posted 2007. February 14. - 23:04
Egy jóbarátom hosszabbíttatott nyakat (Judy SL) anno a Berguson által. Azt mondták, nagyon jó munka, a hegesztõ garit is vállal. Koma átvette a villát, berakata a gépébe és irány a hegy. Át a Flórián téren, fel a Kisceli utcán, kastély megkerül, jobbkezesnél balra (idáig végig aszfalt és emelkedõ), enyhe lejtõ, jobbkanyar, villanyak reccs, szalagkorlát, árok.
Szerencsére nem jött szembõl autó, az árok meg puha volt.
Ismétlem, aszfalton, kb 5 perc tekerés után.
Tanulság - mit ér a termékre adott garancia, ha az arcplasztikát nem fedezi?
Megbeszéltük, marad úgy ahogy van, nem gányolok. Pl:Ha egy lépcsõsor ugrás közben a kezemben marad a kormány, lehet hogy nem úszom meg élve... :scared:
#2755
Posted 2007. February 14. - 13:15
(bár én sem szeretném ezt a mûveletet:) )
#2756
Posted 2007. February 14. - 10:36
Persze ma már inkább nem tenném.
#2757
Posted 2007. February 14. - 10:29
Tudom hogy igaza van theznek.
Gányolni semmiképp nem szerettem volna a villát, csak akkor ha létezeik erre valami rendes megoldás...
Egy jóbarátom hosszabbíttatott nyakat (Judy SL) anno a Berguson által. Azt mondták, nagyon jó munka, a hegesztõ garit is vállal. Koma átvette a villát, berakata a gépébe és irány a hegy. Át a Flórián téren, fel a Kisceli utcán, kastély megkerül, jobbkezesnél balra (idáig végig aszfalt és emelkedõ), enyhe lejtõ, jobbkanyar, villanyak reccs, szalagkorlát, árok.
Szerencsére nem jött szembõl autó, az árok meg puha volt.
Ismétlem, aszfalton, kb 5 perc tekerés után.
Tanulság - mit ér a termékre adott garancia, ha az arcplasztikát nem fedezi?
#2758
Posted 2007. February 14. - 10:14
Amit a BikeMag újságban teszreltek az nekem jobban tetszik,erösebbnak néz ki.
#2759
Posted 2007. February 14. - 08:03
Szerintem nincs itthon ilyen... Árat illetõen meg érdemes lehet a kintieket összevetni, hogy a karboné mennyivel magasabb az alu változatnál, szerintem nincs nagyon, aki azt meg tudná fizetni...
Kicsit félre lettem tájékoztattva!
Ha jól látom az elözö linkemen rosszul van
megadva a váz anyaga!
Árban én erre gondoltam:
http://www.giant-bic...tain/911/27888/
Üdv
#2760
Posted 2007. February 13. - 22:59
Csak az még a tavalyi!Helló!
http://www.neuzer.hu...p?CategoryID=37
felül excelben van árlista és ott meg alul vannak a vázak
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]