Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Nyeregcsövek

- - - - -

  • Please log in to reply
3018 replies to this topic

#1101
Richie

Richie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 914 posts

331gramm.
Feltöltött kép

ez rengeteg...
hogy lehet 250gnál nehezebb csövet használni?! ? :)
"õk nevetnek rajtam mert én más vagyok.én pedig azon vigyorgok mert tudom,hogy õk mind egyformák!"

#1102
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

Amúgy kétféle rendszer van: nyergen karral, illetve kormányról állítható. Az elõbbi kihalófélben. A mûködés egyszerû: kioldod a gombball a reteszt, és a testsúlyodtól lemegy a nyereg. Vissza ugyanolyan irányba nyomod, csak akkor egy rugózó elem feltolja belülrõl, azaz picit meg kell emelkedned a nyeregben. Elõnye, hogy soha nem kell leszállnod, mégis a terepnek megfelelõ legjobb magasságban van a nyereg.

ezzel felkerül a 7. kar a kormányra a váltók, fékek és villák lockolói mellé...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1103
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts
ez tiszta. annyira süke bóka azért nem vagyok. :)
egy közepesen kapaszkodós lejtõ elõtt követtem el .
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1104
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

múltkor +próbáltam egy 10 centit letolni a nyerget a dawg-on. abszolut nem tudtam úgy menni, de még elhelyezkedni sem a bringán. szal asszem ahol kihúzott csõvel nem tudok lemenni ott nem is akarok :)


nem mondta senki hogy igy kell menni hosszu tavon. de ha van egy kisebb letores, amit hely vagy sebesseg hijan nem birsz leugrani, akkor leteszed az elso kereket az aljara, es a hatulja meg legurul. nomost ha az egbe ki van huzva a nyeregcso akkor nem birsz beulni a nyereg moge, tul elol es tul magasan van a sulypontod, es atborulhatsz a kormanyon. ezzel szemben ha le birod egy mozdulattal tolni a nyerget es ratenni a seggedet a hatso kerekre [nyilvan nem pont ra, hanem fole kb masfel centivel] akkor ugyanitt csudalatosan le tudsz jonni. Es aztan benyomod a kart, visszajon a nyereg es tekersz tovabb normalis testhelyzetben.

ennyi.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1105
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,649 posts
Köszi mindenkinek :)

#1106
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
331gramm.
Feltöltött kép


A sebesség mindent megold.

 


#1107
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts
Ez a 30.9 es spyral nyeregcsõ súlya :)
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#1108
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,649 posts
micsodaaa? ez most ugye nem a stylo súlya?

#1109
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts

vóó, nem is tudtam h spyral gyárt ilyen 'sznob' átmérõben. köszi!
a stylo viszont szebb, meg gondolom könnyebb. súlyadatot tudsz rá mjani?

ha elviszik a csepelt akkor kell vennem valamit mert kikészül a térdem :/


Én tudom a súúúúúúúúúúlyát 420-és 440gr között ha jól emlékszem :) azért rgadt meg bennem mert szemezgettem én is egy CB joplinnal csak aztán úgy voltam vele hogy nehéz így lett gy KCNC a cserekor röhögtem egy jót mivel csak 100-150 gr-ot nehezítettem volna a bringán. Most Rékám mûanyag XTC-jében van ha majd lesz egy kis lové akkor kap egy könnyebb darabot
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#1110
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

múltkor +próbáltam egy 10 centit letolni a nyerget a dawg-on. abszolut nem tudtam úgy menni, de még elhelyezkedni sem a bringán. szal asszem ahol kihúzott csõvel nem tudok lemenni ott nem is akarok :)


Te is támasztod combbal a nyerget. :)

vóó, nem is tudtam h spyral gyárt ilyen 'sznob' átmérõben. köszi!
a stylo viszont szebb, meg gondolom könnyebb. súlyadatot tudsz rá mjani?

ha elviszik a csepelt akkor kell vennem valamit mert kikészül a térdem :/

Mindjárt lemérem, de biztos nem könnyû.


A sebesség mindent megold.

 


#1111
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,649 posts
vóó, nem is tudtam h spyral gyárt ilyen 'sznob' átmérõben. köszi!
a stylo viszont szebb, meg gondolom könnyebb. súlyadatot tudsz rá mjani?

ha elviszik a csepelt akkor kell vennem valamit mert kikészül a térdem :/

#1112
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts
múltkor +próbáltam egy 10 centit letolni a nyerget a dawg-on. abszolut nem tudtam úgy menni, de még elhelyezkedni sem a bringán. szal asszem ahol kihúzott csõvel nem tudok lemenni ott nem is akarok :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1113
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

30.9 átmérõben és 400as hosszban milyen elérhetõ árú nyeregcsövet találok?
most egy 350es truva xr van de az S-es vázba pici a 350es :/


Vagy ez.

Akkor soha nem is fogsz tudni olyan gyorsan lejönni egy lejtõn, mint amennyit a gép engedne, nem beszélve arról, hogy meredekebb, technikásabb lejtõkön meg sehogy nem fogsz lejönni.

Szerintem az utóbbi pár évben nem volt hasznosabb találmány a bringaiparban, legalábbis nem született olyan alkatrész, amely ennyivel jobb élménnyé tette volna a bringázást.

Amúgy kétféle rendszer van: nyergen karral, illetve kormányról állítható. Az elõbbi kihalófélben. A mûködés egyszerû: kioldod a gombball a reteszt, és a testsúlyodtól lemegy a nyereg. Vissza ugyanolyan irányba nyomod, csak akkor egy rugózó elem feltolja belülrõl, azaz picit meg kell emelkedned a nyeregben. Elõnye, hogy soha nem kell leszállnod, mégis a terepnek megfelelõ legjobb magasságban van a nyereg.

Tegnap épp egy cécés srác küzdött elõttem egy lejtõn, és állandóan beleakadt a nyergébe. Elgurulgattam mögötte, majd lent nyomtam egy gombot, és máris ugyanolyan magasan volt a nyergem mint neki. A rendszernek két hátulütõje van: viszel plusz 3-400 grammot, és a tárcád könnyebb lesz egy felsõ középkategóriás villáéval. A súlyt a tapasztalataim alapján megéri cipelni annyival nagyobb élmény. Persze inkább 140 mm-s gépektõl felfelé.


Te AM, én XCM. Mindenhol lemegyek, ahol nekem le kell menni.
Egyébként meg szövegértelmezés :) , jó lehagytam a jelenlegirõl az i betût. :)
Ahogy mondod 140tõl felfelé.


A sebesség mindent megold.

 


#1114
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

30.9 átmérõben és 400as hosszban milyen elérhetõ árú nyeregcsövet találok?
most egy 350es truva xr van de az S-es vázba pici a 350es :/


mi az elérhatõ ár ?
egyenes v. hátrahajló ?

ez pl occsó
Spyral Analogue kétcsavaros nyeregcsõ

de van ott truva is méretben.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1115
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,649 posts
30.9 átmérõben és 400as hosszban milyen elérhetõ árú nyeregcsövet találok?
most egy 350es truva xr van de az S-es vázba pici a 350es :/

#1116
sala

sala

    Telóguru

  • fórumtag
  • 13,254 posts
  • LocationSvájc
csak már lenne mibe nekem is belerakni :(

junius közepére módosult a szállítási dátum........áááááááááááááááááááá

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->

https://www.veloinfanger.ch/


#1117
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,715 posts
Akkor soha nem is fogsz tudni olyan gyorsan lejönni egy lejtõn, mint amennyit a gép engedne, nem beszélve arról, hogy meredekebb, technikásabb lejtõkön meg sehogy nem fogsz lejönni.

Szerintem az utóbbi pár évben nem volt hasznosabb találmány a bringaiparban, legalábbis nem született olyan alkatrész, amely ennyivel jobb élménnyé tette volna a bringázást.

Amúgy kétféle rendszer van: nyergen karral, illetve kormányról állítható. Az elõbbi kihalófélben. A mûködés egyszerû: kioldod a gombball a reteszt, és a testsúlyodtól lemegy a nyereg. Vissza ugyanolyan irányba nyomod, csak akkor egy rugózó elem feltolja belülrõl, azaz picit meg kell emelkedned a nyeregben. Elõnye, hogy soha nem kell leszállnod, mégis a terepnek megfelelõ legjobb magasságban van a nyereg.

Tegnap épp egy cécés srác küzdött elõttem egy lejtõn, és állandóan beleakadt a nyergébe. Elgurulgattam mögötte, majd lent nyomtam egy gombot, és máris ugyanolyan magasan volt a nyergem mint neki. A rendszernek két hátulütõje van: viszel plusz 3-400 grammot, és a tárcád könnyebb lesz egy felsõ középkategóriás villáéval. A súlyt a tapasztalataim alapján megéri cipelni annyival nagyobb élmény. Persze inkább 140 mm-s gépektõl felfelé.

#1118
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

szvsz minden gepre hasznos, ami lefele is jon, es nem szamit a suly :)


Szerintem meg nem. :) Soha nem engedném le egyik jelenleg bringámon sem a nyerget.


A sebesség mindent megold.

 


#1119
arpi07

arpi07

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,413 posts
A gravity kicsit strapásabbnak tûnik nekem mint a ks
mondjuk nehezebb is

#1120
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs
szvsz minden gepre hasznos, ami lefele is jon, es nem szamit a suly :)