ez rengeteg...331gramm.
hogy lehet 250gnál nehezebb csövet használni?! ?
ez rengeteg...331gramm.
ezzel felkerül a 7. kar a kormányra a váltók, fékek és villák lockolói mellé...Amúgy kétféle rendszer van: nyergen karral, illetve kormányról állítható. Az elõbbi kihalófélben. A mûködés egyszerû: kioldod a gombball a reteszt, és a testsúlyodtól lemegy a nyereg. Vissza ugyanolyan irányba nyomod, csak akkor egy rugózó elem feltolja belülrõl, azaz picit meg kell emelkedned a nyeregben. Elõnye, hogy soha nem kell leszállnod, mégis a terepnek megfelelõ legjobb magasságban van a nyereg.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
múltkor +próbáltam egy 10 centit letolni a nyerget a dawg-on. abszolut nem tudtam úgy menni, de még elhelyezkedni sem a bringán. szal asszem ahol kihúzott csõvel nem tudok lemenni ott nem is akarok
RAUH-Welt
B E G R I F F
vóó, nem is tudtam h spyral gyárt ilyen 'sznob' átmérõben. köszi!
a stylo viszont szebb, meg gondolom könnyebb. súlyadatot tudsz rá mjani?
ha elviszik a csepelt akkor kell vennem valamit mert kikészül a térdem :/
múltkor +próbáltam egy 10 centit letolni a nyerget a dawg-on. abszolut nem tudtam úgy menni, de még elhelyezkedni sem a bringán. szal asszem ahol kihúzott csõvel nem tudok lemenni ott nem is akarok
Mindjárt lemérem, de biztos nem könnyû.vóó, nem is tudtam h spyral gyárt ilyen 'sznob' átmérõben. köszi!
a stylo viszont szebb, meg gondolom könnyebb. súlyadatot tudsz rá mjani?
ha elviszik a csepelt akkor kell vennem valamit mert kikészül a térdem :/
A sebesség mindent megold.
30.9 átmérõben és 400as hosszban milyen elérhetõ árú nyeregcsövet találok?
most egy 350es truva xr van de az S-es vázba pici a 350es :/
Akkor soha nem is fogsz tudni olyan gyorsan lejönni egy lejtõn, mint amennyit a gép engedne, nem beszélve arról, hogy meredekebb, technikásabb lejtõkön meg sehogy nem fogsz lejönni.
Szerintem az utóbbi pár évben nem volt hasznosabb találmány a bringaiparban, legalábbis nem született olyan alkatrész, amely ennyivel jobb élménnyé tette volna a bringázást.
Amúgy kétféle rendszer van: nyergen karral, illetve kormányról állítható. Az elõbbi kihalófélben. A mûködés egyszerû: kioldod a gombball a reteszt, és a testsúlyodtól lemegy a nyereg. Vissza ugyanolyan irányba nyomod, csak akkor egy rugózó elem feltolja belülrõl, azaz picit meg kell emelkedned a nyeregben. Elõnye, hogy soha nem kell leszállnod, mégis a terepnek megfelelõ legjobb magasságban van a nyereg.
Tegnap épp egy cécés srác küzdött elõttem egy lejtõn, és állandóan beleakadt a nyergébe. Elgurulgattam mögötte, majd lent nyomtam egy gombot, és máris ugyanolyan magasan volt a nyergem mint neki. A rendszernek két hátulütõje van: viszel plusz 3-400 grammot, és a tárcád könnyebb lesz egy felsõ középkategóriás villáéval. A súlyt a tapasztalataim alapján megéri cipelni annyival nagyobb élmény. Persze inkább 140 mm-s gépektõl felfelé.
A sebesség mindent megold.
30.9 átmérõben és 400as hosszban milyen elérhetõ árú nyeregcsövet találok?
most egy 350es truva xr van de az S-es vázba pici a 350es :/
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
szvsz minden gepre hasznos, ami lefele is jon, es nem szamit a suly
A sebesség mindent megold.