De jóval később, pont az a lényege. Senki se mondta hogy ez valami csodaszer amivel soha többé nem lesz defekted, csak segít.
De honnan tudod hogy ez milyen anyag, milyen modellezés van a hátterébe stb.? Könnyű rávágni hogy én is ki tudom vágni kartonból és lehet hogy így is van, de az is lehet hogy pl. d3o féle spéci cucc, azért mondom hogy csak rajta a barkácsbolttal, de kérünk arról is videóbeszámolót, mert ha működik akkor feltaláltad a spanyolviaszt
Hat egy olyan alapveto problema figyelmen kivulhagyasa, mint hogy beszivja a sealantet, nem ugy tunik hogy tul sokat agyaltak rajta.
A konnyebb gumiknal miert segit ez a polifoam? Ott altalaban az oldalfalon sporolnak, azt meg ezzel is kicsapod.
De jóval később, pont az a lényege. Senki se mondta hogy ez valami csodaszer amivel soha többé nem lesz defekted, csak segít.
Polifoambol rengeteg fele van egy barkacsboltban is.
De honnan tudod hogy ez milyen anyag, milyen modellezés van a hátterébe stb.? Könnyű rávágni hogy én is ki tudom vágni kartonból és lehet hogy így is van, de az is lehet hogy pl. d3o féle spéci cucc, azért mondom hogy csak rajta a barkácsbolttal, de kérünk arról is videóbeszámolót, mert ha működik akkor feltaláltad a spanyolviaszt
XCM vonalon, hazai viszonyok közt overkill cucc ez.
Nem a papírhegyen, a Haribo erdőben, gumicukrok közt megyek sok-sok éve TNT, SnakeSkin TLR, ProTection, EXO stb. külsőkkel, de a régi "belsős" időket leszámítva még felütéses defektem sem volt soha...
ZOLIIIIII !!! Pontosan olyan gumival ment a haver de ott a kősivatagban és tűske erdőben kicsit mást kap a gumi, mint a Budai hg v. a Pilis lankáin.
Talán tényleg csak az "arn" által belinkelt defektvédős Schwalbe-val vagy ott tárgyalóképes. Azt biztosan ilyen körülményekre találták ki. És tényleg van ára a védelemnek a grammozás oltárán de hát valamit valamiért és az adott körülményeknek megfelelően kell gumit választani.
amúgy ezt tényleg láttam működik (a szöges deszkás video)
Huck Norris, könnyebb, olcsóbb és állítólag nagyon jól működik is. A marketing is adja magát: "With Huck Norris on your side the trail gets the punctures, not your rims."
Még nem próbáltam de ha a snakeskin Nobby Nic nem bírja úgy a strapát mint az UST akkor ez lesz a megoldás.
XCM vonalon, hazai viszonyok közt overkill cucc ez.
Nem a papírhegyen, a Haribo erdőben, gumicukrok közt megyek sok-sok éve TNT, SnakeSkin TLR, ProTection, EXO stb. külsőkkel, de a régi "belsős" időket leszámítva még felütéses defektem sem volt soha...
A konnyebb gumiknal miert segit ez a polifoam? Ott altalaban az oldalfalon sporolnak, azt meg ezzel is kicsapod. A felnivedelem reszet ertem, bar ott is felrecsuszhat bizonyos esetekben.
Polifoambol rengeteg fele van egy barkacsboltban is.
Nem tudom de mindkettő eléggé pozitív, az első azt mondja hogy sokkal könnyebb gumikkal tudott menni és fél évig nem volt defektje ami nála hallatlan (Finale Ligure EWS-en ráadásul), és amikor leamortizálta a felnit a gumi maga nem eresztett le
A második meg konkrétan kimondja hogy kipróbálta addig tolni a határt amig lehetett, de ő is nagyon elégedett vele. Talán ez a legnagyobb baja, hogy azért mert többet bír ki vele ellustulsz és jobban felkeresed a határokat ami miatt ha defekted lesz akkor lehet nagyobb mint anélkül, ahol folyton emlékeztetnének a gumi defektek.
Egyébként a videóban vettem észre hogy sárvédő a csomagolás
Azé kb. 4-5 méter polifoam csíkért elég húzós 70 euró
Ja, de állítólag spéci nagy sűrűségű hab, nem hungarocell a sarki barkácsboltból Ha valaki ki akarja próbálni kiváncsi vagyok az eredményekre
Én is csak egy pár snakeskin-es defekt után fogom kipróbálni, de nekem nem éri meg sajátot barkácsolni.
A Schwalbe Procore-nál jóval könnyebb, ami 200 gramm körüli.
Viszont annak az a lényege hogy nem fordul le a gumi a felniről (mert a kemény belső odafogja) és az alacsonyabb nyomás a külső "rekesz"-ben, a huck meg a kígyóharapásos defektek ellen, illetve könnyebb gumik használatára irányul.
Nekem is ez van elöl 240/180 black chilis, hátul performance 180/120 szúrásost eddig nagyon nem szedtem össze . Előtte a snake skines Swalbék szúrás, vágás, satöbbi. Olyan sokat még nem mentem vele (1600km) hogy konkrétan kimerjem jelenteni hogy jobb, de egyelőre úgy tünik.
Conti x-king protection 240TPI
ZOLIIIIII !!! Pontosan olyan gumival ment a haver de ott a kősivatagban és tűske erdőben kicsit mást kap a gumi, mint a Budai hg v. a Pilis lankáin.
Talán tényleg csak az "arn" által belinkelt defektvédős Schwalbe-val vagy ott tárgyalóképes. Azt biztosan ilyen körülményekre találták ki. És tényleg van ára a védelemnek a grammozás oltárán de hát valamit valamiért és az adott körülményeknek megfelelően kell gumit választani.
Huck Norris, könnyebb, olcsóbb és állítólag nagyon jól működik is. A marketing is adja magát: "With Huck Norris on your side the trail gets the punctures, not your rims."
Még nem próbáltam de ha a snakeskin Nobby Nic nem bírja úgy a strapát mint az UST akkor ez lesz a megoldás.
Azé kb. 4-5 méter polifoam csíkért elég húzós 70 euró, de legalább nem olyan nehéz (75-85 gramm). A Schwalbe Procore-nál jóval könnyebb, ami 200 gramm körüli.
Erre is van gettó változat. Nem is túl bonyolult: méretre kell vágni a polifoam csíkot, ha rövid, akkor összekötni valamivel, lehet drótozni is, ami nem olyan elegáns, mint a Huck Norrisos tépőzár, majd megvagdosni a szélét és a középét. Ali Clarkson prezentálásában:
Huck Norris, könnyebb, olcsóbb és állítólag nagyon jól működik is. A marketing is adja magát: "With Huck Norris on your side the trail gets the punctures, not your rims."
Még nem próbáltam de ha a snakeskin Nobby Nic nem bírja úgy a strapát mint az UST akkor ez lesz a megoldás.
Nekem is ez van elöl 240/180 black chilis, hátul performance 180/120 szúrásost eddig nagyon nem szedtem össze . Előtte a snake skines Swalbék szúrás, vágás, satöbbi. Olyan sokat még nem mentem vele (1600km) hogy konkrétan kimerjem jelenteni hogy jobb, de egyelőre úgy tünik.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
termeszetesen ugy mukodik a dolog, ha nem egy leamortizalt gumin probalod. amugy ez most verseny vagy sem? ha nem, akkor rakd ra a legbrutalabb gumit es kesz. a francnak a grammsporolas, ha masok a szempontok.
Lottybol nalam a stans valt be a legjobban, de nem hinnem hogy attol olyan helyen lazan lehet vele tekerni, ahol folyamatos a defektveszely. Alkalmankenti elharitasra talaltak ki.
Jah talan a dd gumi lett volna a kov szint + plusz napi ellenorzes a folyadeknal. Ha csekkolod a sulyat grammmerlegen, kb latod mennyi veszett, par tiz grammnyi csokkenes mar szembetuno.
Aha..Szerintem is abszolút reális és életszerű egy túrán, ahol sátrat, kaját, vizet,..stb mindent viszel, esténként előveszed a kis grammos mérleged és nekiállsz ellenőrizni a kereked - persze a leszakadt bütykökkel korrigálva a mérést. És utána előkezded utántölteni a folyadékot.
A többivel egyetértek, a tubeless lötty tényleg alkalmi védelemre van kigondolva.
Defektvédelmes külsőhöz viszont már lehet hogy nem kell folyadék, vagy az a kevés is bőven elég.