Jelentkezz be Regisztrálj
Tubeless - a belsõ nélküli rendszer
#461
Posted 2017. August 04. - 07:02
#462
Posted 2017. August 03. - 21:36
Akkor valaszthatsz, hogy a levegot vagy a lottyot engedi?
Xkinggel is volt ilyen gond?
Edited by arn, 2017. August 03. - 21:44.
#463
Posted 2017. August 03. - 21:29
Mivel lehet a gond ha rendben van a nyomás - használom a kerékpárt - de egyszer csak leenged mikor áll a bringa már pár órája?
1.8 baron van, tekerek vele jó 3 órát, tartja. Még vízben is megnéztem és nem engedett sehol. Aztán egyszer csak veszít hirtelen a nyomásból (most 48 óra kellett). Szelep?
Kicseréltem a szelepet is és simán ereszt most is. Nem marad más mint szétszedem, letisztítom a gumi és a felni peremét is és újra összerakom nulláról (víz alatt sehol nem szivárgott, nincs más ötletem).
A repedést még mindig elvetem mert a Ralph jó volt fent.
megjottek a gumik (race king protection 2.2)... a conti nagyon preciz sulyra, 645 grammnak kellene lennie - 640/646, a schwalbe tanulhatna toluk. siman felmentek, a szelessege a 22.5os felnin 58mm lett, az xking 54mm volt.
Lásd fent. Nagyon simán mentek fel nekem is, túl simán.... Eddig ilyen problémám nem volt, elöl a most feltett RaRo hibátlan. Nem adom fel mert a RaceKing tök jó.
#464
Posted 2017. August 03. - 20:34
megjottek a gumik (race king protection 2.2)... a conti nagyon preciz sulyra, 645 grammnak kellene lennie - 640/646, a schwalbe tanulhatna toluk. siman felmentek, a szelessege a 22.5os felnin 58mm lett, az xking 54mm volt.
a szelepek tomeget nem tudja vki? elfelejtettem lemerni, igy nem tudom mennyi lottyot toltottem bele (190g - szelepsuly), ami kicsit soknak tunik, pedig elvileg 60mlt toltottem bele. osszessegeben 55gal meg tobb is lett a bringa sulya
ps: meg is talaltam, 14g, igy ca 175g lett, kicsit sok.
Edited by arn, 2017. August 03. - 20:38.
#465
Posted 2017. August 02. - 11:21
#466
Posted 2017. August 02. - 09:34
Hihetetlen, hogy egy szelep kérdésben sem értünk egyet (ezért a fórum és ez nem baj, csak ez egy igazán egyszerű alkatrész).
A Stans szelepmag kiszedhető (hiszen Ő támogatja leginkább, hogy ott töltsd be a löttyöt).
Szimpatikus, mert nem kell az anya alá O gyűrű és így határozottabban tudom a helyére szorítani a szelepet (és ha azt gondolják nem kell akkor talán tömít nélküle is). A forgást így nem értem, hiszen a fém anyát húzod a fém felnin, előbb-utóbb szorulnia kell.
Ja szelepmagot benéztem, kevertem az országúti belsők szelepjeivel, az O gyűrűt én nem is nagyon értem a mavicnál, tömíteni ott már nincs értelme, max, nem karcolja meg az anya a felnit.
Arn: én mindig adaptert használok ezeknél a szelepeknél, azon jobban megül a szelepfej.
#467
Posted 2017. August 01. - 19:20
A dt jobban tetszett (a stanst hasznalom regebb ota), gondolkodtam, hogy a masikat is lecserelem, de elfelejtettem a gumirendelesnel
Edited by arn, 2017. August 01. - 19:26.
#468
Posted 2017. August 01. - 18:51
Hihetetlen, hogy egy szelep kérdésben sem értünk egyet (ezért a fórum és ez nem baj, csak ez egy igazán egyszerű alkatrész).
A Stans szelepmag kiszedhető (hiszen Ő támogatja leginkább, hogy ott töltsd be a löttyöt).
Szimpatikus, mert nem kell az anya alá O gyűrű és így határozottabban tudom a helyére szorítani a szelepet (és ha azt gondolják nem kell akkor talán tömít nélküle is). A forgást így nem értem, hiszen a fém anyát húzod a fém felnin, előbb-utóbb szorulnia kell.
#469
Posted 2017. August 01. - 18:12
#470
Posted 2017. August 01. - 18:07
Köszi mindenkinek.
Friss install, ma reggel még lötyköltem és fektettem egy kicsit hosszabb ideig mindkét oldalon (de ugye víz alatt sem látok szivárgást).
A felni szerintem nem repedt.
Én is a szelepre gyanakszom. DT szelep van benne, legutóbb mikor a CX bringába vettem a Stans szelepet akkor néztem, hogy az jobbnak tűnik. Rendeltem is 2 darabot, elfér még ha most nem is építem be.
A DT vége más: http://chainreaction...wid=500&hei=505
Van Stans, nem szeretem, forog a felniben körbe-körbe, szelepmag nem kiszedhető, nekem a Mavic jön be legjobban, jól megfogható a rögzítő anyája, saras menthetetlen defektnél is meg lehet fogni és lecsavarni, ha belsőt kell betenni.
https://www.bike-dis...6663/wg_id-4540
#471
Posted 2017. August 01. - 17:05
nem vagyunk egyformak, en epp a stansel kinlodtam. nem ereszt, csak fujasnal jon a levego, a tobbi szeleppel semmi gondom
#472
Posted 2017. August 01. - 14:38
Köszi mindenkinek.
Friss install, ma reggel még lötyköltem és fektettem egy kicsit hosszabb ideig mindkét oldalon (de ugye víz alatt sem látok szivárgást).
A felni szerintem nem repedt.
Én is a szelepre gyanakszom. DT szelep van benne, legutóbb mikor a CX bringába vettem a Stans szelepet akkor néztem, hogy az jobbnak tűnik. Rendeltem is 2 darabot, elfér még ha most nem is építem be.
A DT vége más: http://chainreaction...wid=500&hei=505
Stans: https://images-na.ss...HL._SL1500_.jpg
#473
Posted 2017. August 01. - 09:50
Nekem egyszer a szelep nem volt elég erősen a felniben rögzítve.
#474
Posted 2017. July 31. - 21:39
Mivel lehet a gond ha rendben van a nyomás - használom a kerékpárt - de egyszer csak leenged mikor áll a bringa már pár órája?
1.8 baron van, tekerek vele jó 3 órát, tartja. Még vízben is megnéztem és nem engedett sehol. Aztán egyszer csak veszít hirtelen a nyomásból (most 48 óra kellett). Szelep?
Nekem felni repedésnél produkált ilyeneket.
#475
Posted 2017. July 31. - 20:07
Mivel lehet a gond ha rendben van a nyomás - használom a kerékpárt - de egyszer csak leenged mikor áll a bringa már pár órája?
1.8 baron van, tekerek vele jó 3 órát, tartja. Még vízben is megnéztem és nem engedett sehol. Aztán egyszer csak veszít hirtelen a nyomásból (most 48 óra kellett). Szelep?
lotykold at... friss install?
#476
Posted 2017. July 31. - 19:54
Mivel lehet a gond ha rendben van a nyomás - használom a kerékpárt - de egyszer csak leenged mikor áll a bringa már pár órája?
1.8 baron van, tekerek vele jó 3 órát, tartja. Még vízben is megnéztem és nem engedett sehol. Aztán egyszer csak veszít hirtelen a nyomásból (most 48 óra kellett). Szelep?
#477
Posted 2017. July 31. - 13:59
#478
Posted 2017. July 06. - 08:34
Kösz a tippet. Azt hiszem maradok 1.8bar-on. HITETLEN komfortos lett a gép. Mintha fullyval csapattam volna. Lazán feltekertem ott ahol eddig toltam. 1.6bar-al már félnék, hogy lepattan ha csapatom lefelé. Vagy alaptalan félni? Ha ez számít elvetemült xc-s vagyok, aki lefelén dh állattá transzformálódik.
Minden belsős monnyon le!
a tömlös 2.1 es ron-ralph párosba volt nekem 1.8 a 90 kilóhoz, és vígan bírta
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#479
Posted 2017. July 06. - 07:29
Minden belsős monnyon le!
Edited by cozmo, 2017. July 06. - 07:35.
#480
Posted 2017. July 05. - 21:17
Na én is tegnaptól tubeless.
A konfig:
DT Swiss X 1700 Spline Two MTB Disc wheelset 29"
Continental Race King ProTection 2.2
Joe's No-Flats Elite Racers Sealant Defektgátló folyadék
Joe's No-Flats betöltő flakon (a csövön beönteni reménytelen, felesleges cucc)
Műhelypumpa
Pár napja tettem pár esélytelen kísérletet, még folyadék nélkül.
Végül belsővel pattintottam fel a gumikat, hogy szokja a felnit.
Tegnap már folyadékkal, de szappan nélkül pattintottam az első gumit. De a hátstóval megszenvedtem ott szappan is kellett.
Kb. 65ml ment a gumikba fejenként, illetve 2bar. Belsővel 1.8-2bar-ral mindenhol elvoltam.
Kérdés: Vajon mennyi esetemben, a fentiek fényében a biztonságos min. gumi nyomás?
Na és hol lehet venni nyomásmérőt, amin pontosan leolvasható a nyomásérték?
mérő
https://bikelogistic...ker-nyomasmero/
ha itthon vetted a löttyöt, ott tudsz venni ilyen nyomásmérőt is legfeljebb rendelésre
1,6ig lemehetsz szerintem
- cozmo likes this
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való