Dchard!
Én még ajánlom neked az Author Opust. Igaz, 130 ezer, de lehet részletre is venni. Nekem is ilyen van, és nagyon meg vagyok elégedve vele. nem sajnálom, ütöm-vágom, ami belefér, és még nem volt baja.
Látogasd meg az Author honlapot, topikot, vagy a tesztbikot, vagy itt az adattárat ha további véleményekre, tapasztalatokra vagy kiváncsi a bicajjal kapcsolatban.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
milyen brinyót kéne vennem?
Indította
pcbrr
, 2003. június 17. 12:35
#201
Írta 2004. január 08. - 15:56
#202
Írta 2004. január 07. - 23:46
dchard
Én a helyedben a Serpenst venném meg. De ahhoz 120-ért merev villát adnak, viszont Deore és LX szett van rajta. Egy jó telóval (Marzo EXR Comp) 150.
A Kona meg telóval is belefér a keretbe. Hátrányként az alsókategóriás kiegészítõket róhatnám fel.
Esetedben inkább a Kona a jobb. Készen van, nem kell vele pepecselni, csak beröffenteni, és megy magától.
De szerszámokkal szerelkezz fel. Apróbb javításért, beállításért ne menj szervízbe!
Kala
Úgy tudom, hogy bovdenes. Sztem nem gagyi, a többi B+ alkatrész minõségébõl, és tudásából kiindulva.
Én a helyedben a Serpenst venném meg. De ahhoz 120-ért merev villát adnak, viszont Deore és LX szett van rajta. Egy jó telóval (Marzo EXR Comp) 150.
A Kona meg telóval is belefér a keretbe. Hátrányként az alsókategóriás kiegészítõket róhatnám fel.
Esetedben inkább a Kona a jobb. Készen van, nem kell vele pepecselni, csak beröffenteni, és megy magától.
De szerszámokkal szerelkezz fel. Apróbb javításért, beállításért ne menj szervízbe!
Kala
Úgy tudom, hogy bovdenes. Sztem nem gagyi, a többi B+ alkatrész minõségébõl, és tudásából kiindulva.
#203
Írta 2004. január 07. - 23:18
HENGER "kolléga" (bocs a közvetlenkedésért, így kényelmesebb) kérdésére: 80 kg körül vagyok, 175 cm magas. Valószínû az átlag - kerékpározást kedvelõ - magyarok társaságához tartozom.
Vagyis: nyaranta 4-5 bicó túra, amíg az idõ engedi munkába járni vele (bár erre van más bicóm), és néha - de télen is, nem csak nyáron - egy-két hegyi zúzás (pl.: tokaji hegy, Bálványos, stb.).
Hát erre kéne.
Idõt álló darabot szeretnék, amivel azért be lehet próbálkozni néha keményebb dolgokra is. (na persze ez a keménykedés csak módjával; elég felemás helyzet)
Vagyis: nyaranta 4-5 bicó túra, amíg az idõ engedi munkába járni vele (bár erre van más bicóm), és néha - de télen is, nem csak nyáron - egy-két hegyi zúzás (pl.: tokaji hegy, Bálványos, stb.).
Hát erre kéne.
Idõt álló darabot szeretnék, amivel azért be lehet próbálkozni néha keményebb dolgokra is. (na persze ez a keménykedés csak módjával; elég felemás helyzet)
#204
Írta 2004. január 07. - 22:28
#205
Írta 2004. január 07. - 22:02
Üdvözlet!
Nekem a múlt évben lopta el a régi hydrámat két kissebbséget képviselõ feketemunkás a szomszéd építkezésrõl.
Ezért március elején szándékozok új brinyót venni.
A keret : 110 max. 120 ezer (ez utóbbi télleg a max!).
Ebbõl a pénzbõl szeretném kihozni valami tuti CC. gépet. Komplett konfigban gondolkodom, mert szereléshez nincs tapasztalatom, se türelmem, se szerszámom. Amiket mostanában ebben az árkategóriában : Magellan Serpens, és Kona fire mountain eight (80mmes marzocchi telóval).
A cél hogy strapabíró bringám legyen!
A kettõ közül ki melyiket ajánlja?
Ha tudtok még ötleteket árakkal, esetleg akciókat, kérlek írjátok meg!
Elõre is köszi:
DcHard
Nekem a múlt évben lopta el a régi hydrámat két kissebbséget képviselõ feketemunkás a szomszéd építkezésrõl.
Ezért március elején szándékozok új brinyót venni.
A keret : 110 max. 120 ezer (ez utóbbi télleg a max!).
Ebbõl a pénzbõl szeretném kihozni valami tuti CC. gépet. Komplett konfigban gondolkodom, mert szereléshez nincs tapasztalatom, se türelmem, se szerszámom. Amiket mostanában ebben az árkategóriában : Magellan Serpens, és Kona fire mountain eight (80mmes marzocchi telóval).
A cél hogy strapabíró bringám legyen!
A kettõ közül ki melyiket ajánlja?
Ha tudtok még ötleteket árakkal, esetleg akciókat, kérlek írjátok meg!
Elõre is köszi:
DcHard
#206
Írta 2004. január 07. - 16:45
#207
Írta 2004. január 07. - 15:49
Nem néz ki rosszul a képen. Nemverseny szintû XC gépnek tûnik. Azért bírja a terepet, de nem zúzásra találták ki.
A Velvártban (budai) van egy Polari Acera-val, telóval, B+ tárcsafékkel.
Ez is kb. ugyanazt tudja, ugyanannyiért.
Mire használnád a gépet? Hány kiló vagy?
A Velvártban (budai) van egy Polari Acera-val, telóval, B+ tárcsafékkel.
Ez is kb. ugyanazt tudja, ugyanannyiért.
Mire használnád a gépet? Hány kiló vagy?
#208
Írta 2004. január 07. - 12:59
Na jó jó! De milyen? Megéri vagy nem?! Nem kell professzionális felhasználásra gondolni.
#209
Írta 2004. január 07. - 01:06
#210
Írta 2004. január 06. - 22:33
Látom ám a mostani BIKEMAG-ban - benne!!! - hogy a Merida MATTS SPORT 300 DISC nevû bicót potom 129900 HUF-ért meglehesssen venni. Csak nekem tûnik potomnak, vagy valóban az. (Remélem nem volt "reklám ízû" a kérdés).
Szóval megéri vagy nem?!
Szóval megéri vagy nem?!
#211
Írta 2004. január 06. - 22:12
e naprankent gyujtom ossze a montimat. a vaz MALI python - 2001-es (sarga). azert ez mert
1) azelott csak varosban nyomtam, tehat nincs tapasztalatom, 20000 HUF meg barati ar
2) kezdo ccskent vigyazni sem fogok tudni ra (viszont vannak akik trialoznak vele, ugyhogy egy darabig tutira birja)
a maradek dolgokat meg ugy veszem, hogy kb alivio szinten legyen minden (anyagi okok), de ne legyen rajta semmi noname. mar van kerek (2), hajtokar, hatso valto, valtokarok.
arrol viszont meg nem tudok beszamolni, hogy hogy mukodik ez az egesz...
akkor mi ertelme a hozzaszolasnak? az, hogy egyben nem adtam volna annyit eg pythonert, amennyiert adjak, de igy talan igen. (es raadasul konnyebb lesz megtalalni azt a barmot, aki osszevalogatta a cuccokat)
OFF
idokozben vettem bónegy rugoert egy favoritot, most azzal szorakaozom. mar majdnam SS: sor van, valto nincs. tokjo.
END
1) azelott csak varosban nyomtam, tehat nincs tapasztalatom, 20000 HUF meg barati ar
2) kezdo ccskent vigyazni sem fogok tudni ra (viszont vannak akik trialoznak vele, ugyhogy egy darabig tutira birja)
a maradek dolgokat meg ugy veszem, hogy kb alivio szinten legyen minden (anyagi okok), de ne legyen rajta semmi noname. mar van kerek (2), hajtokar, hatso valto, valtokarok.
arrol viszont meg nem tudok beszamolni, hogy hogy mukodik ez az egesz...
akkor mi ertelme a hozzaszolasnak? az, hogy egyben nem adtam volna annyit eg pythonert, amennyiert adjak, de igy talan igen. (es raadasul konnyebb lesz megtalalni azt a barmot, aki osszevalogatta a cuccokat)
OFF
idokozben vettem bónegy rugoert egy favoritot, most azzal szorakaozom. mar majdnam SS: sor van, valto nincs. tokjo.
END
#212
Írta 2004. január 06. - 19:45
A Cruxot azért írtam, mert jófajta acél váza van.
Nem öregszik, mint az alu, és alig nehezebb nála. De a Craterrel is biztos meg leszel elégedve.
Sok sikert!
Nem öregszik, mint az alu, és alig nehezebb nála. De a Craterrel is biztos meg leszel elégedve.
Sok sikert!
#213
Írta 2004. január 06. - 15:46
#214
Írta 2004. január 06. - 15:36
nem, sõt szrintem még talán (ízléstõl függõen, persze) nagy is. én ccre 18" vázat használtam és kb annyi vagyok mint te. de amint lefelé vitt az utam, már éreztem, hogy nem jó ez így szoval a 17es pont jó lesz ha ugy vesszük!
#215
Írta 2004. január 06. - 14:19
Mindenkinek nagyon köszi a MALI-s hozzá szólásokat. Elõre bocsátanám hogy jelenleg egy "régi" Magellan Crater bicóm van (CrMo vázas) és nagyon szeretem. A tutit megmondva: azok alapján amit mondtatok-írtatok, maradok az új Crater-nél (márka hûség, meg minden) némi módosításokat eszközölve.
Még egy kérdés: a jelenlegi Crater-em 19,5"-os. kicsit nagynak érzem; lefelé - ha jól tudom - v.mi 17" a következõ; ez 175 cm testmagassághoz nem kicsi?
Még egy kérdés: a jelenlegi Crater-em 19,5"-os. kicsit nagynak érzem; lefelé - ha jól tudom - v.mi 17" a következõ; ez 175 cm testmagassághoz nem kicsi?
#216
Írta 2004. január 06. - 13:05
a crux 150 eres, és elég erõsnek mondják. ( a régit legalábbis annak monták) de a craterböl is sokan építenek zuzó bicajt, az jó kis váz, de inkáb kérd egyedi építéssel, mint gyárilag.a mali kerekei szarok mit kell azon gondolkodni. tök fölösleges, mert USTs és emiatt kõnehéz, de azért 24 küllõs, hogy még gyenge is legyen. ráadásul a tárcsa mellé aztán végkép hülyeség 24 küllõs kereket venni. nameg azért elég jó cuccok vannk rajta és az egész ráépítve egy csúnya egyszerü vázra ... inkább a crater!
bocsi, de szertintem az a mali olyan szinten nem éri meg az árát, hogy már tanítani lehetne, a crater meg pont ellenkezõleg! de azt válaszd ami neked jobban teccik
bocsi, de szertintem az a mali olyan szinten nem éri meg az árát, hogy már tanítani lehetne, a crater meg pont ellenkezõleg! de azt válaszd ami neked jobban teccik
#217
Írta 2004. január 06. - 12:41
Semi
Nem akarlak lebeszélni a Maliról, de a kerekek ára a gépnek harmada! Ráadásul úgy tudom, hogy nehezek is.
Inkább a másik kettõ. Vagy, nem tudom, mennyi a Crux Antique, de az már komolyabb XC gép.
Nem akarlak lebeszélni a Maliról, de a kerekek ára a gépnek harmada! Ráadásul úgy tudom, hogy nehezek is.
Inkább a másik kettõ. Vagy, nem tudom, mennyi a Crux Antique, de az már komolyabb XC gép.
#218
Írta 2004. január 06. - 10:46
mondjak h a malitol nem, de azert ott figyel a polcan a magura gustav, a marzo(ha jol sejtem) a monguz ferlén.. szal ne altalanositsunk
mali python es tarsai(nem boa) megveheto barmikor, igeny szertint, de arra kene hasznalni, amire adjak, mert konnyen tores lehet a vege(mint az osszes mas markanal is)
mali python es tarsai(nem boa) megveheto barmikor, igeny szertint, de arra kene hasznalni, amire adjak, mert konnyen tores lehet a vege(mint az osszes mas markanal is)
#219
Írta 2004. január 06. - 10:28
Elsõ sorban LITESPEED-nek!
MALI PYTHON-ban, MERIDA MATT SPORT 500-ban, MAGELLAN CRATER-ben gondolkodtam. Asszem inkább olyan "alkalmi zúzózás" lenne a felhasználási terület. Vagyis részint város, részint hegyi ösvények. Ez így elég összetett. Sajnos. A MALI esetében pl. félek a 24 küllõs kerekektõl+a fékektõl. Egyébként a MALI forgalmazójától mért is nem?!
MALI PYTHON-ban, MERIDA MATT SPORT 500-ban, MAGELLAN CRATER-ben gondolkodtam. Asszem inkább olyan "alkalmi zúzózás" lenne a felhasználási terület. Vagyis részint város, részint hegyi ösvények. Ez így elég összetett. Sajnos. A MALI esetében pl. félek a 24 küllõs kerekektõl+a fékektõl. Egyébként a MALI forgalmazójától mért is nem?!
#220
Írta 2004. január 06. - 06:49
Az elsõ emberke problémájához szólnék hozzá.
Melóba/boltbajárós gépet lomisoknál érdemes venni. (felénk van pár 25kicsin bellül.)
Árfolyam: outi. (ált. puchok) 10e alatt. egyszer vettem 1500ért elég jó állapotban, csak gumi kellett.
montik: 15-20e pénz.
De egy haver kapuváron már vett 800forintért is bringát, de az jó szar állapotban volt.
Melóba/boltbajárós gépet lomisoknál érdemes venni. (felénk van pár 25kicsin bellül.)
Árfolyam: outi. (ált. puchok) 10e alatt. egyszer vettem 1500ért elég jó állapotban, csak gumi kellett.
montik: 15-20e pénz.
De egy haver kapuváron már vett 800forintért is bringát, de az jó szar állapotban volt.